Het staat zelfs op filmquote:
Was dat dat? Ik heb slecht geluisterd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het staat zelfs op film
Maar dat was op een meet dus telt dat?
Dat hoor je ook nietquote:
Dat was een Siepkusje hoorquote:
Neuh, de rest doet meestal een orgie op de meetsquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
Oke, dus even voor de duidelijkheid voor mij:
iBenny en Lutte
Kally en Ian_Nick
Renesite en Patrique?
Mis ik nog mensen?
Die eerste en die laatste hoorde ik ook pas afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
iBenny en Lutte
Kally en Ian_Nick
Renesite en Patrique?
Mis ik nog mensen?
Post verwijderd?quote:
Zonder handen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, de rest doet meestal een orgie op de meets
Uiteraardquote:
Welkequote:
Je had eentje met naam gedaan en eentje zonder... die met naam kan ik niet leuk vindenquote:
Vandaar dat ik nooit wordt uitgenodigdquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, de rest doet meestal een orgie op de meets
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
Kallyn, dat onderste zinnetje in je sig, gaat dat over Ian's genotsknots?
Wat raarquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had eentje met naam gedaan en eentje zonder... die met naam kan ik niet leuk vinden
facebook is jaloers
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was toch al fb vriendjes met jou?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:01 schreef iBenny het volgende:
Ik werd vandaag vriendjes met Hans en Ian... mijn dag kan nu al niet meer stuk
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee verschrikkelijke ikke, dan krijgt ze een eenhoorn knuffel en zegt ze episch HIJ IS ZOOO PLUIZIGGGG
Wat de...quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb er maar 1quote:
c_a moet je nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow ja.
Nog maar weinig mensen die ik irl ken hebben het.
Stomme FBquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie er dan ook 2 staan op Nieuwsoverzicht, op je profiel maar 1
En terechtquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben FB vriendjes met Bella en c_a. Ik voel me ultiem stoer.
Ik vond het wel spannend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben FB vriendjes met Bella en c_a. Ik voel me ultiem stoer.
Kan het ook in het nederlands?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook
Hoezo heb jij het in het Engels?
Dank jequote:
Bij instellingenquote:
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$quote:
Nooit last van gehad kan ook prima Engels, maar ik heb nu aangepastquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/editaccount.php?language
Ja
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$
Je moest lichtelijk wenen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.
Ja, toch wel hoor.quote:
Wil je ook mijn FB vriendje zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$
Ik huilde zachtjes van blijdschap toen je me accepteerde. Eindelijk verlost uit die uren durende nachtmerrie. Ik ben al dagen moed aan het verzamelen om je msn te vragen :$quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.
Je moet ook niet mijn msn vragen, je moet me gewoon pmen en me mee uitvragen. En dan me stalken via whatsapp. En dan zeggen dat je naar mijn huis wil komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik huilde zachtjes van blijdschap toen je me accepteerde. Eindelijk verlost uit die uren durende nachtmerrie. Ik ben al dagen moed aan het verzamelen om je msn te vragen :$
Ik was er al, ik wist je voornaam nog en als je dan zoekt pakt ie geheel automagisch de mutual friends als eerste result.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ok![]()
Zoek maar via Bella's of Miranda's facebook op stephan. Gozer met groene shirt
Donequote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet mijn msn vragen, je moet me gewoon pmen en me mee uitvragen. En dan me stalken via whatsapp. En dan zeggen dat je naar mijn huis wil komen.
:x
Lekker wezen stappen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 04:42 schreef DeZwabber het volgende:
Na nog even nabieren nu op het station wachten op de trein
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
iBenny en Lutte
Kally en Ian_Nick
Renesite en Patrique?
Mis ik nog mensen?
Dat, maar voornamelijk 27uurs Harry Potter marathon in de bios. Ben nu al 41 uur / 42 uur wakker of zoquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat, maar voornamelijk 27uurs Harry Potter marathon in de bios. Ben nu al 41 uur / 42 uur wakker of zo
Heyheyquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:43 schreef Lutte het volgende:
Mogguh! Zo tandartsEn c_a ook. Jullie doen wel voor ons duimen hè?
Dankjewelquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heyhey
Veel succes, al hoop ik dat je het niet nodig zult hebben![]()
Veertig minuten ja.. In dus over een uurtje ben ik alweer klaar.quote:
veertig mnuten... polijsten, boren, trekkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veertig minuten ja.. In dus over een uurtje ben ik alweer klaar.
En ik kan VH niet vinden op FB?
Maar een half uurtje bij de tandarts? Ooooohwquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veertig minuten ja.. In dus over een uurtje ben ik alweer klaar.
En ik kan VH niet vinden op FB?
Trusten Zwabquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
En lekker snel thuis nog, na in totaal 45 uur ononderbroken zonder slaap, ik kruip m'n bed inOh en Bella, als je gaat, neem tissues mee, ik hoorde om me heen een hoop gesnotter
Meer tijd zal er hopelijk niet ingepland zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:56 schreef iBenny het volgende:
Maar 3 kwartier slaap?
Trusten Zwab
[..]
Maar een half uurtje bij de tandarts? Ooooohw
Neem Hans zijn prikbord en dan zie je dat-ie hem als laatste heeft toegevoegd
Ohw echt? Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meer tijd zal er hopelijk niet ingepland zijn![]()
En Hand heeft keiveel afgeschermdEn het is de app hè. Dus even via Lisa gedaan. Ik hoop dat ie het linkje met FOK! legt
Kan niet op de appquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw echt? Ik heb nergens last van
Geen omschrijving ingevuld?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet mijn msn vragen, je moet me gewoon pmen en me mee uitvragen. En dan me stalken via whatsapp. En dan zeggen dat je naar mijn huis wil komen.
:x
Wat is de nieuwe Suske & Wiske?quote:
die heb ik thuisquote:
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
ben even de titel vergetenquote:
argh!!!!!!!!!!!quote:
Laysa en De_Kardinaal.. die zijn zelfs getrouwd!quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
iBenny en Lutte
Kally en Ian_Nick
Renesite en Patrique?
Mis ik nog mensen?
Dattes en goedemorgenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Laysa en De_Kardinaal.. die zijn zelfs getrouwd!
Het is gewoon 16 graden vandaag, wtf ik heb vakantiequote:Op woensdag 13 juli 2011 09:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Het weer is wel treurig.. bah..
ik moet zo boodschappen doen
Bij de aldi.. -Vaduz- zal trots op me zijn!
Goedemorgenquote:
Raam dichtdoen, opgelost.quote:
Ik geloof de hele dag regen jaquote:
Morgen Heksje, ik zei toch dat ik een zonnetje benquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:41 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen
en Kal sinds jij weg bent heeft het alleen maar geregent, geen 1 keer even droog geweest.......
Het perfecte weer ja, nou ja ik ga naar Laylay vandaag dus ik vermaak me toch welquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hou niet van dat warme weer.. maar dit is ook weer niet leuk in de zomergewoon lekker 25 graden met een briesje wil ik.. GODNONDEJU!
Preciiiiieeeesquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hou niet van dat warme weer.. maar dit is ook weer niet leuk in de zomergewoon lekker 25 graden met een briesje wil ik.. GODNONDEJU!
Hoi, wil jij een vriendje met mij worden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
ik las biertjequote:Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Nah valt mee toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
1 fakking klein nieuw gaatje en een oude vulling eruit en nieuwe erin
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi, wil jij een vriendje met mij worden?
ik had de vorige keer oude vulling eruit en dan tand van valpartij die erstevigd moest wordenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry, ik ben al bezet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi, wil jij een vriendje met mij worden?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Daarom, en nu lekker zwemmenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na de vorige keer (meer dan 10 gaatjes) valt het mee jah
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:50 schreef Renesite het volgende:
Ik heb zo'n moeder-zoon momentje op het moment. Niet storen.
e ndat stelt niks voor, 10 min en je staat weer buitenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
En 11 augustus moet ik terug voor de gaatjes pas
Terugkomen voor gaatjes...quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
En 11 augustus moet ik terug voor de gaatjes pas
Heel veel plezier en geef ze dikke knuffel van mij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Het perfecte weer ja, nou ja ik ga naar Laylay vandaag dus ik vermaak me toch wel
Zal ik doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heel veel plezier en geef ze dikke knuffel van mij.
40 minutenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
e ndat stelt niks voor, 10 min en je staat weer buiten
Nog maar 3 dagenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
Zo eerst een paar bakken koffie, vroeg naar bed gaan kan ik niet
Jaquote:
Ja beterquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja
Wat een pleuris weer hier, ik heb straks 3 weken lang lekker weer
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach, school is goed bezig.. ik dacht, brief over wanneer ik mijn diploma kan halen..
Krijg ik cursusgeldkaart, terwijl ik gestopt ben.. maar ook die van 2 klasgenoten
NPC OLE OLE!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach, school is goed bezig.. ik dacht, brief over wanneer ik mijn diploma kan halen..
Krijg ik cursusgeldkaart, terwijl ik gestopt ben.. maar ook die van 2 klasgenoten
Je schoonzusje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrrrr spreek je om 10 uur af voor het zwembad, is er niemanden ik maar haasten
eensch! Samen doen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:03 schreef Renesite het volgende:
Dit een perfecte dag voor zelfdoding... vind ik. Niet voor mijzelf hoor... maar je krijgt er zo'n heerlijk depressief idee bij
quote:
Hmm..quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:05 schreef Renesite het volgende:
[..]jij eerst
Wij komen toch niet in de hemel. Jij sowieso niet.
kom ook even langs arnhemquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:05 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga me douchen en aankleden en op weg naar Nijmegen, laters
tot straksquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:05 schreef Kally het volgende:
Kally in de buurt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:05 schreef Kally het volgende:
Veel pretquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:05 schreef Kally het volgende:
met gaatjes /quote:
Een hel, het is toch de wortelkanaalbehandeling geworden. Het was ook nodig, maar dat kun je achteraf pas zeggen. Heb zelfs het stukje zenuw gezien.quote:
Ik doe niet aan sms'enquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gesmst met elkaar?
ik sms altijd ipv bellenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sms'enIk ben lang van stof
Ohwquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een hel, het is toch de wortelkanaalbehandeling geworden. Het was ook nodig, maar dat kun je achteraf pas zeggen. Heb zelfs het stukje zenuw gezien.
Heb me ook best goed gehoudenBen wel van neus tot kun verdoofd dus praten gaat niet zo super
Joah.. Heb niet gehuild, geen tandartsen verwond en ook niet gekokhalsd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Maar ondanks dat het een hel was ging het toch wel goed/redelijk?
Ze hebben het trouwens best snel gedaan dan
Nja, mooi tochquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.. Heb niet gehuild, geen tandartsen verwond en ook niet gekokhalsd.
Ze zijn veertig minuten bezig geweest
Er zit geen zenuw meer in dus ik voel er nooit meer iets vanquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:28 schreef iBenny het volgende:
Tot later PatriQue
[..]
Nja, mooi toch
Hopelijk voel je er straks -als de verdoving is uitgewerkt- ook niet zoveel van.
Das toch best snel
Van de behandeling zelf ook niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zit geen zenuw meer in dus ik voel er nooit meer iets van
Viel wel mee, ikzelf had van te vore gewoon echt veel pijn, ik smeekte mijn moeder om naar de tandarts te gaan en ik was 13quote:
Nee, want de tand is dood. De volgende keer (er zit nu een medicijn in en na de vakantie komt de echte vulling) hoeft het ook niet verdoofd.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Renesite
Kally
iBenny
charmed_angel
Bellatrix
Lutte
Pheno
Laysa
JJH
Toverheks
Ian_Nick
Zeroku
-Vaduz-
Patje1987
VanHallen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Renesite
iBenny
Kally
charmed_angel
Zeroku
Bellatrix
Lutte
Laysa
Pheno
JJH
Tha_Erik
Ian_Nick
-Vaduz-
DeZwabber
Patje1987
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Kally
iBenny
charmed_angel
Bellatrix
Zeroku
JJH
-Miauw-
Renesite
Lutte
-Vaduz-
crv
Bos81
Pheno
Pisces29
Symphonic
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Kally
iBenny
charmed_angel
Bellatrix
Zeroku
JJH
-Vaduz-
-Miauw-
Renesite
Lutte
D.
Symphonic
crv
Bos81
Koen66
Hij slowchat niet zoveel meer in die homotentquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een maandvriendje. En niets anders dan dat.
Het zal de adrenaline wel zijn geweestquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik Patje ooit iets heb aangedaan!
Jij niet hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik Patje ooit iets heb aangedaan!
niet allemaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben bang, allemaal veel homos hier en ben al eens in elkaar geslagen door één
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben bang, allemaal homos hier en ben al eens in elkaar geslagen door één
Tot zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
even spullen pakken en naar trein..
totzo!
Als het die periode maar weer is!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een maandvriendje. En niets anders dan dat.
Mamma wil mij een geven op mijn diplomering vanavond. En eentje voor mijn schoonzusje die ook geslaagt isquote:
Mam: "Ja, wat geef je een jongen" tegen de vrouw bij Tuinland.quote:
Wat moet ik in godsnaam met jou.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Zit in de trein.. En kom er nog eens achter dat ik pleister op verkeerde vinger heb geplakt
Dit is gewoon knapquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Zit in de trein.. En kom er nog eens achter dat ik pleister op verkeerde vinger heb geplakt
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe teh hellz werkt dat forumvriendjesberekending?
Benny, vieze sjansert.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
iBenny
Kally
PatriQue89
charmed_angel
Lutte
Bellatrix
motorbloempje
Pheno
Zeroku
Ian_Nick
Patje1987
Laysa
JJH
Tha_Erik
Toverheks
-Vaduz-
Rauzer
GlowMouse
ValHallen
remlof
RenRen-
mustisuc
TvhN
Crazy-M
Mrjolyn_
crv
ShiningStar
Peterselieman
Avey
Netsplitter
Anne
Internet-Held
Surveillance-Fiets
BrandX
LudoSanders
boem-dikkie
De_Kardinaal
Hoe krijg je eht voor elkaar?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar dan nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
laten we het op onoplettendheid houden!
Komt omdat ik veel in deze topics post... en je hebt me ook wel een aantal keer gequote.quote:
als ik me stoot wel ja.. Dus zo een beetje proberen te verminderen.. Of dat ie helemaal afscheurt.. Dat zou de hel zijn!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan verga je ook nog steeds van de pijn.
Volgende keer eerst maar stoten voor vertrek. Zit de pleister in ieder geval goed!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik me stoot wel ja.. Dus zo een beetje proberen te verminderen.. Of dat ie helemaal afscheurt.. Dat zou de hel zijn!
Notorious_Roy
wc-eend
iBenny
koei
Kuukske
iteejer
Mday
Kally
Greys
Nebo
charmed_angel
Renesite
SuperFruitig
KoosyNL
PatriQue89
Kensuke
Lutte
Wessiej
WesleyB
Tegan
Poit
JJdJ1984
Morpheus2002
Magneet
Crazy-M
Breuls
Bellatrix
Kn0x
KomtTijd...
Zeroku
lizardtattoo
Laysa
senesta
tombolafan
JJH
rhubarbje
Toverheks
Juicyhil
CherryLips
Ian_Nick
ValHallen
D-vide
Lotje-Plusone
yvonne
-Vaduz-
Solique
Beaudelaire
Netsplitter
SkiTz4wiiRmany
RitseB
Hetquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:23 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg honger van sex met Benny. Bambambam.
Benny stalkt mij achter de schermen.quote:
Greys
tombolafan
Harajuku.
Cat22
Renesite
iBenny
lezzer
Maarten-Pieter
Ang3l
Roger_Epiales
Kally
Steve
ValHallen
Gillingham
Lutte
Nirak
charmed_angel
wonderer
TheVulture
picodealion
Breezerslet17
JJH
TheaterMaMa
Pheno
MissBliss
SamuelofSEK
Ingetje79
Vanyel
Netsplitter
kanovinnie
NanKing
Great.Expectations
Tomasso
L-ascorbinezuur
gebrokenglas
DaMart
Michelangelo2
Sands
The_Substitute
Bakfiets.
PatriQue89
Patje1987
yvonne
Snuf.
LovelyLady
static
Isdatzo
Zokunen
ElisaB
BrandX
quote:
Kally
iBenny
Renesite
charmed_angel
Toverheks
Laysa
JJH
PatriQue89
Bellatrix
Lutte
Pheno
Zeroku
ValHallen
-Vaduz-
Crazy-M
Patje1987
Tha_Erik
Rauzer
Monopoly
De_Kardinaal
PietjePuk007
remlof
Lekker likken!quote:
Ohwquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:23 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg honger van sex met Benny. Bambambam.
Dr_Flash
Q.
marcb1974
MPG
Godtje
OA
AirwiN
Kuukske
Ynske
JortK
charmed_angel
Kally
Bellatrix
D.
Lutte
PatriQue89
Symphonic
Zeroku
-Vaduz-
Pisces29
Koen66
-Miauw-
Pheno
crv
Karina
quote:
charmed_angel
Renesite
Kally
Lutte
Zeroku
Bellatrix
JJH
PatriQue89
Pheno
Dimens
Ja, ze vond het ook te kort.quote:
Ik quote iteejer dus vaker dan Benny?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tss.. Dat moet verandreren!! Vanaf nu ga ik elk bericht van jou quoten hier!
Het helpt ook vast wel als ik het even terug doe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tss.. Dat moet verandreren!! Vanaf nu ga ik elk bericht van jou quoten hier!
Gisteren belde hij me nog uit bed. Niets likken!quote:
Hoi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het helpt ook vast wel als ik het even terug doe.
Hehehe, Baasch.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
Hihi ik ben een hulp moderator
De coolste sluitposts
Redelijk onmogelijk.quote:
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef Renesite het volgende:
Sluitposten maken. Man man man wat moeilijk!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
Hihi ik ben een hulp moderator
De coolste sluitposts
De Anderzovty, hij was blauw zonder rechten, ik ben zwart met rechten.quote:
juist!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het helpt ook vast wel als ik het even terug doe.
Je knopjes nog niet gebruiken voordat de MED er isquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De Anderzovty, hij was blauw zonder rechten, ik ben zwart met rechten.
Als je je sluitspier niet onder controle hebt wel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef Renesite het volgende:
Sluitposten maken. Man man man wat moeilijk!
Ik zal mijn best doen maar ik heb de drang om kuttopics te sluitenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je knopjes nog niet gebruiken voordat de MED er is
Maar die html-knopquote:
ik doe dadelijk wel zwaaien als ik langs nijmegen rijdquote:
Ik ga gewoon in het centrum zwaaien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe dadelijk wel zwaaien als ik langs nijmegen rijd
tosti dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:50 schreef Renesite het volgende:
Noh
Ik ga boterhammetje pakken met ham, kaas en ketchup in de magnetron.
Nomnom-de-bom.
mja ik rijd er via de a50 langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |