Het staat zelfs op filmquote:
Was dat dat? Ik heb slecht geluisterd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het staat zelfs op film
Maar dat was op een meet dus telt dat?
Dat hoor je ook nietquote:
Dat was een Siepkusje hoorquote:
Neuh, de rest doet meestal een orgie op de meetsquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
Oke, dus even voor de duidelijkheid voor mij:
iBenny en Lutte
Kally en Ian_Nick
Renesite en Patrique?
Mis ik nog mensen?
Die eerste en die laatste hoorde ik ook pas afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
Oke, dus even voor de duidelijkheid voor mij:
iBenny en Lutte
Kally en Ian_Nick
Renesite en Patrique?
Mis ik nog mensen?
Post verwijderd?quote:
Zonder handen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, de rest doet meestal een orgie op de meets
Uiteraardquote:
Welkequote:
Je had eentje met naam gedaan en eentje zonder... die met naam kan ik niet leuk vindenquote:
Vandaar dat ik nooit wordt uitgenodigdquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, de rest doet meestal een orgie op de meets
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
Kallyn, dat onderste zinnetje in je sig, gaat dat over Ian's genotsknots?
Wat raarquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had eentje met naam gedaan en eentje zonder... die met naam kan ik niet leuk vinden
facebook is jaloers
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was toch al fb vriendjes met jou?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:01 schreef iBenny het volgende:
Ik werd vandaag vriendjes met Hans en Ian... mijn dag kan nu al niet meer stuk
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee verschrikkelijke ikke, dan krijgt ze een eenhoorn knuffel en zegt ze episch HIJ IS ZOOO PLUIZIGGGG
Wat de...quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb er maar 1quote:
c_a moet je nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow ja.
Nog maar weinig mensen die ik irl ken hebben het.
Stomme FBquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie er dan ook 2 staan op Nieuwsoverzicht, op je profiel maar 1
En terechtquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben FB vriendjes met Bella en c_a. Ik voel me ultiem stoer.
Ik vond het wel spannend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben FB vriendjes met Bella en c_a. Ik voel me ultiem stoer.
Kan het ook in het nederlands?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook
Hoezo heb jij het in het Engels?
Dank jequote:
Bij instellingenquote:
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$quote:
Nooit last van gehad kan ook prima Engels, maar ik heb nu aangepastquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/editaccount.php?language
Ja
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$
Je moest lichtelijk wenen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.
Ja, toch wel hoor.quote:
Wil je ook mijn FB vriendje zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat met trillende handjes Patjens facebook door te spitten naar jullie namen. Eerst dacht ik nog: 'Zal ik nog een leuk berichtje bij sturen?' maar ik durfde niet :$
Ik huilde zachtjes van blijdschap toen je me accepteerde. Eindelijk verlost uit die uren durende nachtmerrie. Ik ben al dagen moed aan het verzamelen om je msn te vragen :$quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik voel je, echt. Dan ga je heel het abc langs, je vinger vibreert zachtjes op de muis, en dan zie je ineens die langverwachte naam. Het toevoegen is als een climax, berichtje is gewoon teveel.
Je moet ook niet mijn msn vragen, je moet me gewoon pmen en me mee uitvragen. En dan me stalken via whatsapp. En dan zeggen dat je naar mijn huis wil komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik huilde zachtjes van blijdschap toen je me accepteerde. Eindelijk verlost uit die uren durende nachtmerrie. Ik ben al dagen moed aan het verzamelen om je msn te vragen :$
Ik was er al, ik wist je voornaam nog en als je dan zoekt pakt ie geheel automagisch de mutual friends als eerste result.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ok![]()
Zoek maar via Bella's of Miranda's facebook op stephan. Gozer met groene shirt
Donequote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet mijn msn vragen, je moet me gewoon pmen en me mee uitvragen. En dan me stalken via whatsapp. En dan zeggen dat je naar mijn huis wil komen.
:x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |