quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag plaatste ik een slotje op een faal topic. Ik werd hier een beetje emotioneel van, gebruikte mijn tranen om mezelf te bevochtigen zodat ik mezelf makkelijker kon bevredigen. Toen ik bijna klaarkwam, liet ik perongeluk een spetterpoepje, ik kon het gewoon echt niet tegenhouden, stiekem voelde het wel goed, dus samen met het spetterpoepje kwam ik spuitend klaar.
Mijn bed zag eruit als een luier, maar dat is niet erg, dat maak ik morgen wel schoon.
Dag lief dagboek, tot morgen.
Myraela.
Dankjequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:46 schreef gogosweden het volgende:
daar hebben we dus een speciaal topic voor he
MOD uitspraken archief #5
Laat TS in de waan dat dit topic potentie heeft joh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:50 schreef jeroen25 het volgende:
Ben benieuwd met wat voor prachtige en gevatte post dit topic gesloten gaat worden.
*wacht vol verwachting af*
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:52 schreef coban het volgende:
[..]
Laat TS in de waan dat dit topic potentie heeft joh.
Had het dan zonder sluitpost gedaan. Wij kunnen toch nooit achterhalen wie het topic op slot deed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ik durf dit topic niet te sluiten, de verwachtingen aan mijn sluitpost met zo'n TT kan ik gewoon niet aan.
ik vraag me af of de opperbaas van fok dat zo leuk vindquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ik durf dit topic niet te sluiten, de verwachtingen aan mijn sluitpost met zo'n TT kan ik gewoon niet aan.
Kom op! Je kunt het!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:46 schreef gogosweden het volgende:
daar hebben we dus een speciaal topic voor he
MOD uitspraken archief #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |