leuke woorspelingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets mis met Vrouwen beachvolleyball. Voor de rest zuigen ze in alles, ook met tennis.
Gelijk qua wat? Dat het raar is dat niemand vrouwenwielrennen kijkt?quote:
Mart: Dat mag jij zeggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
JEZUS Vos vóór de make-up is helemaal erg.
Of mag ik dat niet zeggen?
Nee, Mart was verontwaardigd aan het doen waarom niemand het kent, maar zelf zenden ze enkel het WK live uit. Terechte vraag van Zonneveld daarna.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Gelijk qua wat? Dat het raar is dat niemand vrouwenwielrennen kijkt?
Vergeleken met Barbie is Marianne Victoria's Secret modelwaardig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
JEZUS Vos vóór de make-up is helemaal erg.
Of mag ik dat niet zeggen?
hij wordt geroemd op fok!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Cameraman zit te smullen denkende aan de reacties in z'n vaderland.
Genoeg spul in beeldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef Kluupkluup het volgende:
Die visagiste balen dat haar halve potje 'spul' nu op is!
Denk je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Guttegut...er komen een paar halve tieten in beeld en alle fappertjes komen klaar hier?
Luisteren jullie nog naar een woord wat er is gezegd?
Dat is Emmaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef Cara het volgende:
Die blonde ernaast staat echt op Conta te geilen
En Contador heeft alleen aandacht voor Vos.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef Cara het volgende:
Die blonde ernaast staat echt op Conta te geilen
Ze staat daar met puppy ogen, zeg wat, en die contador kijkt echt zo van, hou je mond ik sta met Vos te pratenquote:
samen met vos een biefstukje etenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
contador, wat een playertje is het toch
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Die blonde heeft zichzelf klaar gevingert op Contador vnvnd.
Emma Johansson.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
Iemand die weet wie die blonde is?
Contador heeft al sjansquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Ferdii het volgende:
Contador probeert een chickie te versieren
Dat is al tig keer gezegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
Dat is niet veel laat staan gruwelijkquote:
Emma Johansson en ze spreekt nederlands.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
Heel chanant inderdaad...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Vos geilt als een brugklasmeisje op Contador, echt chanant.
Zo ziet ze er ook uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Vos geilt als een brugklasmeisje op Contador, echt chanant.
Qftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Die blonde heeft zichzelf klaar gevingert op Contador vnvnd.
Doe mij maar Scarlet Johansson, dan spreek ik wel Engels.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Emma Johansson en ze spreekt nederlands.
emma is wel haalbaarderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe mij maar Scarlet Johansson, dan spreek ik wel Engels.
Vind het sowieso niet eerlijk dat ze bij de vrouwen mee mag doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef vivelafete het volgende:
Schitterende comments hier in dit topic! Wat een interviewtje met Vos al niet teweeg kan brengen!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb jij ook vingerkanker? Gebruik je rechtermuisknop een keer.............................
Vingerkankerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb jij ook vingerkanker? Gebruik je rechtermuisknop een keer.............................
Moeilijk te vinden een rechtermuisknop op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
nee hoor ze speelden een bandje af en hij lip-syncedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Henk in de herhaling: precies hetzelfde commentaar als vanmiddag tijdens de live-uitzending.
Ze hebben hem gezegd dat het wat bondiger moet maar hij is weer aan het ontsporenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Henk in de herhaling: precies hetzelfde commentaar als vanmiddag tijdens de live-uitzending.
Gaat dat over de aantrekkingskracht van Vos?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Cero cero cero cero cero cero CERA gramos!
Hoorde ik hem ook zeggen idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
ja dat hebben we 20 seconden na het gebeuren al klaar staan...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft die middelvinger op een gifje?
Die chauffeuse van die auto ook niet...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Cara het volgende:
Helemaal gelijk, ouwe zeikerd
Die mechanieken hebben echt geen idee waar ze mee bezig zijn.
Oh ok. Geef dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dat hebben we 20 seconden na het gebeuren al klaar staan...
Die kettingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht die Johansson
Komt ook door de zonnebril, vrouwen zijn met zonnebril mooierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Die moedervlek op haar grote teen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
ja, daar wacht ik ook nog op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef JimboSlice het volgende:
Benieuwd of hij straks ook zijn theorie over remmen en doortrappen ter tafel brengt
Had Contador meer oog voor Vos dan voor haarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Hij begint er nu ook overquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Hij met zijn veiligheid zonder oortjes zodat je alles kunt aanvoelen en horen.
Die hoeft niet om als je haar aan het bonen bentquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef TLC het volgende:
Mijn God, wat een oeverloos saai gelul, hier komt geen end aan.
ik denk dat 90% de tour niet kan kijken omdat er gewerkt moet worden. Voor het eerst dat ik dit hoor, ben helemaal met henk eensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Oh, de herhaling van vanmiddag over de oortjes hebben we ook alweer gehad.
dat is waar. Ben er alleen bang voor dat ze zo'n apparaat uit d'r punani trekt als je haar wil gaan aanstouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:50 schreef ScudRaket het volgende:
Die hoeft niet om als je haar aan het bonen bent
Bertje wil de ultieme wielrenner creeëren met Vosquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:50 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Had Contador meer oog voor Vos dan voor haar
mee eens, maar de Martetappe is nog veel beter dan TdJquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vive le velo echt beter hoor. Is mijn bescheiden mening althans.
Het zou heel veel schelen als er gewoon twee mensen aan tafel zouden zitten. Drie is te veel, want iedereen wil zijn zegje doen en de eindredacteur wil zevenendertig filmpjes per aflevering laten zien. Zoals ook nu weer, met een schreeuwende franse zeekoe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Het zou heel veel schelen als er gewoon twee mensen aan tafel zouden zitten. Drie is te veel, want iedereen wil zijn zegje doen en de eindredacteur wil zevenendertig filmpjes per aflevering laten zien. Zoals ook nu weer, met een schreeuwende franse zeekoe.
Dat is niet de wielrensterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan engels maar de NOS-man wil zijn kennis van de franse taal showen.quote:
Apart from cycling my other obsession is windsurfing, in both sports there is a completely hot Swedish girl called Emma Johansson.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.google.nl/m/se(...)20johansson&sa=N#i=6
Vind ik ook, vandaag tenminste wel... maar ja, die hebben daar geen Zonneveld zitten, en ze hebben Vos (en de NOS niet) + de etappewinnaar aan tafel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Die gaat nog wel een fles wijn koppen lijkt mequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die blik van Mart..
Volgens mij foeiert die de technicus helemaal uit omdat het niet soepel loopt.
Ja waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:54 schreef TLC het volgende:
Echt die carnavalsoutfit van Gilbert met zijn groen geel en rood, dat doet pijn aan je ogen.
Als je met mart werkt zit je volgens mij nog ergens in het napoleon tijdperk. dictatuurquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die blik van Mart..
Wij passen ons altijd aan, wat een geweldig volkje zijn we ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kan engels maar de NOS-man wil zijn kennis van de franse taal showen.
https://twitter.com/hendriksmj/status/90889142313041920quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die blik van Mart..
ja, ze hadden natuurlijk wel een groene broek kunnen doen, Maar zn nationale titel vindt ie belangrijk denk ik.quote:
Jeps, maar het probleem bij de NOS is ook dat Mart vrijwel geen tegenstand duldt of eigenlijk helemaal niet. Bij Vive le Velo gaat het ook een stuk rustiger en dat heeft ook idd te maken met dat daar maar 2 gasten in zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind ik ook, vandaag tenminste wel... maar ja, die hebben daar geen Zonneveld zitten, en ze hebben Vos (en de NOS niet) + de etappewinnaar aan tafel.
Net als de geschiedenis boeken, who gives a damn.. het verleden moet je laten rusten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:56 schreef JimboSlice het volgende:
Waarom moeten deze filmpjes zo allejezus lang duren. 9 van de 10 keer zijn ze volstrekt oninteressant en niet leuk.
Semigrappig ingesproken filmpjes van de NOSquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:56 schreef JimboSlice het volgende:
Waarom moeten deze filmpjes zo allejezus lang duren. 9 van de 10 keer zijn ze volstrekt oninteressant en niet leuk.
Dit keer niet eens z'n naam in beeld?quote:
Alles beter dan Leo Driessenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Semigrappig ingesproken filmpjes van de NOS
Maar ze moeten voortaan niet zo lacherig doen als Gesink tijd verliest want een dag later was Van Den Broeck Abandon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, maar het probleem bij de NOS is ook dat Mart vrijwel geen tegenstand duldt of eigenlijk helemaal niet. Bij Vive le Velo gaat het ook een stuk rustiger en dat heeft ook idd te maken met dat daar maar 2 gasten in zitten.
Ugh, die geeft semi-grappig een nieuwe definitiequote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze moeten voortaan niet zo lacherig doen als Gesink tijd verliest want een dag later was Van Den Broeck Abandon.
+ ik wil je nooit meer zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oei dit is een sneer!
Leuk dat je er de afgelopen dagen was.
Oftewel jij gaat met de eerste beste TGV terug Thijs.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Gelukkig is die thijs weg zeg, kan er weer een normale ja knikker komen, zonder tegenspraak !
Hij denkt altijd dat elke vrouw Rita isquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef marcodej het volgende:
Zo, De Mart heeft die wielrenster welgeteld 0 keer uit laten praten.
Da's een voetbalman...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen als vaste gast een leukere man dan die Tijs:
van 13 tot en met 18 juli schuift de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels (volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya)
Hahahaha die deden mee, dat vond ik vrij genant om te zienquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Krekkelens het volgende:
Minutes of fame voor de twee toeschouwers!
Kan ie nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef ScudRaket het volgende:
Kan die Thijs Zonneveld een glas wijn wel fatsoenlijk vasthouden?
Redelijk onbeschoft ja, ach ja, Mart steekt zijn dictatuur niet onder stoelen of banken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef marcodej het volgende:
Zo, De Mart heeft die wielrenster welgeteld 0 keer uit laten praten.
volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunyaquote:
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen als vaste gast een leukere man dan die Thijs:
van 13 tot en met 18 juli schuift de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels (volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya)
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef ScudRaket het volgende:
Kan die Thijs Zonneveld een glas wijn wel fatsoenlijk vasthouden?
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 01:23:38Aan iedereen die vindt dat ik mijn glas wijn anders moet vasthouden: dat maakt Japie zelf wel uit. reageer retweet
Omdat het pas 100x gepost is. Wil je ook nog weten wie de laatste week er zit?quote:
Na de Tour kan hij dus meteen door naar Den Haag om berecht te worden...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Redelijk onbeschoft ja, ach ja, Mart steekt zijn dictatuur niet onder stoelen of banken.
Hehehe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Na de Tour kan hij dus meteen door naar Den Haag om berecht te worden...
Had zelfs even Mart bij zn pikkie.quote:
Joh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Edwin Winkels is de nieuwe vaste gast, tot 18 juli
nee vroeg hoe je weet die gast leuker isquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat het pas 100x gepost is. Wil je ook nog weten wie de laatste week er zit?
En dat is?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Edwin Winkels is de nieuwe vaste gast, tot 18 juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |