Mee eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze moeten voortaan niet zo lacherig doen als Gesink tijd verliest want een dag later was Van Den Broeck Abandon.
+ ik wil je nooit meer zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oei dit is een sneer!
Leuk dat je er de afgelopen dagen was.
Oftewel jij gaat met de eerste beste TGV terug Thijs.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Gelukkig is die thijs weg zeg, kan er weer een normale ja knikker komen, zonder tegenspraak !
Hij denkt altijd dat elke vrouw Rita isquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef marcodej het volgende:
Zo, De Mart heeft die wielrenster welgeteld 0 keer uit laten praten.
Da's een voetbalman...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen als vaste gast een leukere man dan die Tijs:
van 13 tot en met 18 juli schuift de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels (volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya)
Hahahaha die deden mee, dat vond ik vrij genant om te zienquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Krekkelens het volgende:
Minutes of fame voor de twee toeschouwers!
Kan ie nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef ScudRaket het volgende:
Kan die Thijs Zonneveld een glas wijn wel fatsoenlijk vasthouden?
Redelijk onbeschoft ja, ach ja, Mart steekt zijn dictatuur niet onder stoelen of banken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef marcodej het volgende:
Zo, De Mart heeft die wielrenster welgeteld 0 keer uit laten praten.
volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunyaquote:
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen als vaste gast een leukere man dan die Thijs:
van 13 tot en met 18 juli schuift de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels (volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya)
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef ScudRaket het volgende:
Kan die Thijs Zonneveld een glas wijn wel fatsoenlijk vasthouden?
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 01:23:38Aan iedereen die vindt dat ik mijn glas wijn anders moet vasthouden: dat maakt Japie zelf wel uit. reageer retweet
Omdat het pas 100x gepost is. Wil je ook nog weten wie de laatste week er zit?quote:
Na de Tour kan hij dus meteen door naar Den Haag om berecht te worden...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Redelijk onbeschoft ja, ach ja, Mart steekt zijn dictatuur niet onder stoelen of banken.
Hehehe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Na de Tour kan hij dus meteen door naar Den Haag om berecht te worden...
Had zelfs even Mart bij zn pikkie.quote:
Joh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Edwin Winkels is de nieuwe vaste gast, tot 18 juli
nee vroeg hoe je weet die gast leuker isquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat het pas 100x gepost is. Wil je ook nog weten wie de laatste week er zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |