leuke woorspelingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets mis met Vrouwen beachvolleyball. Voor de rest zuigen ze in alles, ook met tennis.
Gelijk qua wat? Dat het raar is dat niemand vrouwenwielrennen kijkt?quote:
Mart: Dat mag jij zeggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
JEZUS Vos vóór de make-up is helemaal erg.
Of mag ik dat niet zeggen?
Nee, Mart was verontwaardigd aan het doen waarom niemand het kent, maar zelf zenden ze enkel het WK live uit. Terechte vraag van Zonneveld daarna.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Gelijk qua wat? Dat het raar is dat niemand vrouwenwielrennen kijkt?
Vergeleken met Barbie is Marianne Victoria's Secret modelwaardig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
JEZUS Vos vóór de make-up is helemaal erg.
Of mag ik dat niet zeggen?
hij wordt geroemd op fok!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Cameraman zit te smullen denkende aan de reacties in z'n vaderland.
Genoeg spul in beeldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef Kluupkluup het volgende:
Die visagiste balen dat haar halve potje 'spul' nu op is!
Denk je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Guttegut...er komen een paar halve tieten in beeld en alle fappertjes komen klaar hier?
Luisteren jullie nog naar een woord wat er is gezegd?
Dat is Emmaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef Cara het volgende:
Die blonde ernaast staat echt op Conta te geilen
En Contador heeft alleen aandacht voor Vos.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef Cara het volgende:
Die blonde ernaast staat echt op Conta te geilen
Ze staat daar met puppy ogen, zeg wat, en die contador kijkt echt zo van, hou je mond ik sta met Vos te pratenquote:
samen met vos een biefstukje etenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
contador, wat een playertje is het toch
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Die blonde heeft zichzelf klaar gevingert op Contador vnvnd.
Emma Johansson.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
Iemand die weet wie die blonde is?
Contador heeft al sjansquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Ferdii het volgende:
Contador probeert een chickie te versieren
Dat is al tig keer gezegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
Dat is niet veel laat staan gruwelijkquote:
Emma Johansson en ze spreekt nederlands.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
Heel chanant inderdaad...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Vos geilt als een brugklasmeisje op Contador, echt chanant.
Zo ziet ze er ook uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Vos geilt als een brugklasmeisje op Contador, echt chanant.
Qftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Die blonde heeft zichzelf klaar gevingert op Contador vnvnd.
Doe mij maar Scarlet Johansson, dan spreek ik wel Engels.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Emma Johansson en ze spreekt nederlands.
emma is wel haalbaarderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe mij maar Scarlet Johansson, dan spreek ik wel Engels.
Vind het sowieso niet eerlijk dat ze bij de vrouwen mee mag doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef vivelafete het volgende:
Schitterende comments hier in dit topic! Wat een interviewtje met Vos al niet teweeg kan brengen!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb jij ook vingerkanker? Gebruik je rechtermuisknop een keer.............................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |