doet er niet toequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Grote vraag is, waar kom JIJ vandaan?
? Ik ben een troll omdat ik een term niet weet..?.. oke dan..quote:
Zijn stiefmoeder mag er ook zijn: ik zeg milf...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Johnny heeft een ontzettend lekker wijf
Die kun je zo in een maffia film stoppen en hem Paulie noemenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neuh, zijn er genoeg die niet lelijk zijn.
Zoek Liz Hatch maar eens op op google
Pics or gtfoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Johnny heeft een ontzettend lekker wijf
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Die kun je zo in een maffia film stoppen en hem Paulie noemen
Heb je vingerkanker?quote:
Hij stuurde ze naar het strand...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:20 schreef Cara het volgende:
Vos en Contador zaten net in Vive de Velo samen te flirten
Ik dacht het in eerste instantie niet, maar het had gekund.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doet er niet toe
[..]
? Ik ben een troll omdat ik een term niet weet..?.. oke dan..
ik word er een beetje gek van dat als iemand iets zegt wat niet meteen in iemands verstand kan, meteen troll genoemd wordt. Is slecht voor de sfeer op fok hier..
Ik ben de slechtste nietquote:Als synoniemen worden ook wel gebruikt: lesbi (vroeger rond 1980), lesbo (anno nu, modern en populair taalgebruik) en pot (jongeren). Het woord pot is afgeleid van "lollepot".
De term is afgeleid van het Griekse eiland Lesbos, waar de (lesbische, maar dat is niet helemaal zeker) dichteres Sappho heeft geleefd. In minder vaak voorkomende mate spreekt men zo ook over Sapphische liefde.
en hier de uitleg over lollepot.
"Lollepot: verouderde 'volkse' benaming voor vrouw die ontucht pleegt met een andere vrouw. Een lollepot was in de 17e en 18e eeuw een stenen pot met gaten in de deksel, waarin vuur werd gedaan ter verwarming. Volgens van Dale betekent lollen 'met gespreide benen het onderlijf warmen onder de rok boven een pot'. In de jaren vijftig wordt lollepot nog gebruikt om een lesbische vrouw aan te duiden. Ook lollepotterij. (Hanneke Kunst en Xandra Schutte, Lesbiaans. Lexicon van de Lesbotaal, Amsterdam: Prometheus, 1991)."
Die liz hatch is wel een beetje de Voeckler van het vrouwen wielrennen, aandachtshoertjequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je vingerkanker?
Google...
Heet Gerda met de voornaam iig.
Ja ik weet; de naam Gerda
Maar lekkerrrrr
Klopt, die is eng.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Leontien van Moorsel is toch niet lelijk?
Awww liev, Johnny noemt hem papa.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Die kun je zo in een maffia film stoppen en hem Paulie noemen
Baby is nepquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Awww liev, Johnny noemt hem papa.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |