Nou ze is niet mijn doelgroep...quote:
Ja lijkt me logisch, je gaat toch niet met vieze sokken fietsen? Of naar je werk? Lijkt me vrij normaal.quote:
Die witte tanden versterken het effect ook nog eensquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef timm_95 het volgende:
[..]
HTC, hij pakt telkens zijn HTC erbij voor de twitter, normaal twittert hij met Android
Onderdeel van sponsoring HTCquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HTC krijgt helemaal geen geld. Hij leest alleen tweets voor
Kneus, HTC is juist degene die ervoor betaaltquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HTC ook inderdaad, maar hij noemde Twitter net zonder zijn telefoon te pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef timm_95 het volgende:
[..]
HTC, hij pakt telkens zijn HTC erbij voor de twitter, normaal twittert hij met Android
Een HTC die op Android draait...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Op een HTC zit toch Android?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef timm_95 het volgende:
[..]
HTC is natuurlijk wel sponsor van dit programma.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar het is altijd duidelijk in beeld dat Danny een HTC pakt, dat is niet in andere programma'squote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de uitzending?Sportjournaal en andere zaken laten ook gewoon tweets zien
Kan best, maar als dan komt niet de tweet in beeld met HTC ernaast.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij haalt toch de hele tijd z'n HTC erbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ochochoch wat een trieste zooi hebben we in de wereld. OM TWEETS VOOR TE LEZENquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan best, maar als dan komt niet de tweet in beeld met HTC ernaast.
Teveel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef exile79 het volgende:
Werkt wel goed, die reclame. Hoevaak hebben we HTC nu al genoemd?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef exile79 het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ochochoch wat een trieste zooi hebben we in de wereld. OM TWEETS VOOR TE LEZEN
Ik zie nooit iets op tv van FOK!.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat ze uit een topic van FOK! citeren.
Gewoon even Wilfred mailenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat ze uit een topic van FOK! citeren.
ook al noemen ze hem nog een miljoen keer op, zou nooit een htc kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef exile79 het volgende:
Dat had Tinus wel beloofd laatst, En Vosje rijdt alle bochten en tijden aan flardenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat Tinus ook fietsen? Zou Vos eigenlijk wel op die fiets willen zien.
of zn vaderquote:
Je bedoelt dat ze de boxen dit keer goed hebben aangesloten op de cd-speler?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
KUT INDOCTRINATIE VAN DRIES!Ben ik de enige die de neiging heeft om mee te gaan neurien?
De Tour du Jour, de tijd van mijn levenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ookEn het grapje van Gert snapte ik niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:02 schreef One_of_the_few het volgende:
Mooi dat het nummer met de zang eerder begon dan Dries zelf. Lekker bezig dries
Als tafelgastquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet gek leipo.Danny Vera is de huisband
Zondag kwam ook voor een deel door Hoogerlandquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
zondag 550k kijkers.. damn das wel veel.
maandag hadden ze 400k.. met johan erbij nog wel. Valt dus tegen als je het zo bekijkt
ben benieuwd wat ze vandaag doen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:02 schreef LimboFan het volgende:
Ze Wij komen nooit meer van die Dries af
In het begin wel, later werd ie rustiger..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:16 schreef inZanity het volgende:
Was dat niet die vreselijk irritante gast?
Ik denk zijn vader.quote:
dat zal na deze maand ook wel gaan gebeuren gok ik zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Gert nou slim was, zou hij meer geld kunnen gaan verdienen in het schnabbel-circuit (net als van der Gijp), in plaats van brandslangen te verkopen.
quote:Onverschilligheid
Toen ik onlangs in Nederland was, keek ik noodgedwongen om een uur of half negen 's avonds naar een televisieprogramma. Enkele heren op leeftijd praatten over de Tour de France. Ik herkende Frits Barend, voor wie ik sympathie heb, omdat hij milde ijdelheid met milde nietszeggendheid combineert. Af en toe kwam een kok in beeld die vlees aan het bereiden was.
Veel sportprogramma's lijden onder betrekkelijk lelijke heren op leeftijd die dooddoeners verkondigen, terwijl ze het gezellig hebben aan een tafel.
Er werd overgeschakeld naar Frankrijk. De heer Breukink keek alsof hij net zijn moeder had begraven. Barend wenste te weten of er fysieke of mentale problemen waren.
Tot mijn verbazing was de man naast mij geboeid.
Starend naar de heer Breukink besefte ik dat beleefde onverschilligheid een zegen is voor de maatschappij. Aan betrokken burgers gaat de samenleving nog eens ten onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |