Rondemissen = levert geld op vanwege reclame voor de tocht die ze promoten = logischquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef QuistNix20 het volgende:
Rondemissen = overbodig item dat tijd kost en irritant is.
Daar hebben we de kok dan weer voor, schoenen op Gert zn bordjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Dat wil ik zien, Gert die zijn schoenen opvreet.
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Gert kan beter zijn kletskousen opeten...
Die kok...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Daar hebben we de kok dan weer voor, schoenen op Gert zn bordje
Donderdag een bazenetappe met Tourmalet en Luz-Ardiden. Gewoon lekker vooruitkijken en verheugenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
Klote dat morgen nog zo'n saaie etappe op t program staat.
Dat wordt zo een anticlimax als hij erachter komt waarom hij zo populair was opeens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
Die Gene snapt er volgens mij nog steeds geen fuck van
Daar is die heus wel achter hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt zo een anticlimax als hij erachter komt waarom hij zo populair was opeens.
Misschien dat Wilfred nog even zijn volgespoten boxer naar hem opstuurt... die zit zich volgens mij elke avond af te trekken over deze running gagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt zo een anticlimax als hij erachter komt waarom hij zo populair was opeens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |