abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99709552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het is van belang in welke familie je geboren wordt.
Een Rotschild of Windsor is dus al doomed voor hij/zij geboren is.
Ja, zo werkt het eeuwen lang. Maar deze tijd verandert het e.e.a. mensen kunnen en gaan ontwaken. Sommige programma's lopen vast of worden gesaboteerd.

Maar even terug...

Wat voor een ziel moet je als CEO Big Pharma hebben door hele bevolkingsgroepen moedwillig te vergiftigen met je troeppillen ? Hoeveel geld en prestige is dat waard ?
pi_99712096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk het wel. Maar ja, dat klinkt veel minder dramatisch natuurlijk.
Hmm... Ik heb geleerd me te gedragen, en te praten. In een later stadium heb ik zelfs leren schrijven en rekenen.. Ben ik nu ook sublimaal verkracht en moet ik me daar zorgen over maken?
Uit onderzoek blijkt dat nl. dat alle CEO's ook kunnen lezen en schrijven..
pi_99712714
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wat voor een ziel moet je als CEO Big Pharma hebben door hele bevolkingsgroepen moedwillig te vergiftigen met je troeppillen ? Hoeveel geld en prestige is dat waard ?
Vrijwel alle multinationale bedrijven doen dingen die niet kunnen. Je kunt tot dat soort dingen komen omdat je A) dat soort beslissingen niet alleen neemt. Het is niet zo dat je eigenmachtig van alles bedenkt en beslist. Dat is een heel proces. B) omdat het abstract is. C) omdat er een geweldige druk is. Als je het niet doet verliest je bedrijf mss. een marktaandeel of een een of andere voorsprong. En dat kost je je kop, (figuurlijk dan)
Zo blijft er weinig ruimte over voor ethiek. Want moraal levert geen geld op, en er is altijd de angst dat de concurrent de winst dan pakt.
Daarbij corrumpeert macht. Geweten is niet een aangeboren kennis van goed en kwaad maar een sociale gedragscode die nog uit de oertijd komt, toen je voor je overleving afhankelijk was van je groep.
Zodra je onaantastbaar wordt, verdwijnt het geweten al snel.

Je hoeft dus echt geen satanische rituelen ofzoiets te ondergaan om dit soort dingen te kunnen doen. Het is gewoon mensen eigen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:48:49 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_99713539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Vrijwel alle multinationale bedrijven doen dingen die niet kunnen.
dat kan wel zijn. maar farmacie heeft wel een andere verantwoordelijkheid dan een elektronica concern.!?
En met die verantwoordelijkheid hoort ook consequenties.

quote:
Je kunt tot dat soort dingen komen omdat je A) dat soort beslissingen niet alleen neemt.
Het is niet zo dat je eigenmachtig van alles bedenkt en beslist. Dat is een heel proces. B) omdat het abstract is. C) omdat er een geweldige druk is. Als je het niet doet verliest je bedrijf mss. een marktaandeel of een een of andere voorsprong. En dat kost je je kop, (figuurlijk dan)
Zo blijft er weinig ruimte over voor ethiek. Want moraal levert geen geld op, en er is altijd de angst dat de concurrent de winst dan pakt.
En daar zit de crux nu net van verwerpelijke. En dergelijke branche zou een winstplafond moeten hebben. En een marketing verbod op de troepzelf en de ziekte waarmee dergelijke rommel gekocht dient te worden. Tevens zou er een max prijs bepaling moeten komen afhankelijk van een aantal factoren.

quote:
Daarbij corrumpeert macht. Geweten is niet een aangeboren kennis van goed en kwaad maar een sociale gedragscode die nog uit de oertijd komt, toen je voor je overleving afhankelijk was van je groep.
En die positie heeft deze branche bereikt. Ze zijn onaantastbaar en juridische afgedekt voor misstanden. Ook daar zou een verbod om moeten komen.

quote:
Je hoeft dus echt geen satanische rituelen ofzoiets te ondergaan om dit soort dingen te kunnen doen. Het is gewoon mensen eigen.
Een corporatie is een psychopaat. Maar het is overigens wel mooi makkelijk om als CEO je af te dekken met een corporatie dit corporatie dat. En nergens de verantwoordelijkheid te nemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:50:20 #55
52357 Lambiekje
pi_99713582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

en een vice-CEO, is die intramusculair of subcutaan verkracht?
(onbewuste) compartiment conditionering.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:51:12 #56
52357 Lambiekje
pi_99713615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hmm... Ik heb geleerd me te gedragen, en te praten. In een later stadium heb ik zelfs leren schrijven en rekenen.. Ben ik nu ook sublimaal verkracht en moet ik me daar zorgen over maken?
Is afhankelijk wat je wil...
Als je een materialistische consumptieschaap wil zijn hoef je geen zorgen te maken.
Als je eigen wil wil exploiteren zou ik me wel zorgen maken.

quote:
Uit onderzoek blijkt dat nl. dat alle CEO's ook kunnen lezen en schrijven..
Maar kunnen ze dat ook inhoudelijk en begrijpend. Of zijn het net politici die wollig nonsens praten.
pi_99713969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

(onbewuste) compartiment conditionering.
Welk compartiment is dat dan?
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:07:37 #58
52357 Lambiekje
pi_99714172
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

Welk compartiment is dat dan?
compartiment >> hokjesdenken
pi_99714745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hokjesdenken? Als dat de gevolgen zijn moet jij flink subliminaal genomen zijn neem ik aan.
pi_99721424
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat kan wel zijn. maar farmacie heeft wel een andere verantwoordelijkheid dan een elektronica concern.!?
En met die verantwoordelijkheid hoort ook consequenties.

[..]

En daar zit de crux nu net van verwerpelijke. En dergelijke branche zou een winstplafond moeten hebben. En een marketing verbod op de troepzelf en de ziekte waarmee dergelijke rommel gekocht dient te worden. Tevens zou er een max prijs bepaling moeten komen afhankelijk van een aantal factoren.

[..]

En die positie heeft deze branche bereikt. Ze zijn onaantastbaar en juridische afgedekt voor misstanden. Ook daar zou een verbod om moeten komen.

[..]

Een corporatie is een psychopaat. Maar het is overigens wel mooi makkelijk om als CEO je af te dekken met een corporatie dit corporatie dat. En nergens de verantwoordelijkheid te nemen.
Tja, hier ben ik het wel met je eens .. Natuurlijk moet de maatschappij weer een samenleving voor mensen worden,
Ik ben het alleen niet met je eens dat bv. een electronicaconcern een andere verantwoordelijkheid heeft. Ook zij veroorzaken veel ellende.
pi_99721457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kritisch vermogen is een goede zaak hoor, Lambiekje :P
  donderdag 21 juli 2011 @ 07:24:40 #62
52357 Lambiekje
pi_99737793
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tja, hier ben ik het wel met je eens .. Natuurlijk moet de maatschappij weer een samenleving voor mensen worden,
Ik ben het alleen niet met je eens dat bv. een electronicaconcern een andere verantwoordelijkheid heeft. Ook zij veroorzaken veel ellende.
Dat is zo. Maar je levert niet je lichaam en gezondheid in hun handen terwijl je dat wel doet bij zorg/bigpharma. Je brengt alleen je salaris naar dergelijke electronicabedrijven. Dat is is in mijn optiek een andere orde en dus ook een andere verantwoordelijkheid.
  donderdag 21 juli 2011 @ 07:35:12 #63
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_99737837
Dus dit is het topic waar alle bullshit zich opstapelt!

Bankfurt en Lambiekje, passen jullie even op dat je geen kritieke massa ontwikkelt, voordat er iets ontploft en we allemaal onder de feces zitten?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:33:23 #64
52357 Lambiekje
pi_99738323
quote:
Dr. Kumar, voorzitter van het GMC Fitness to Practice Panel, die zich uitsprak tegen Dr. Andrew Wakefield, wilde geen vragen beantwoorden over het feit dat hij aandeelhouder is van GlaxoSmithKline. Hij zei dat aandoeningen als gevolg van vaccins niet bestaan en dat ouders van kinderen die dat beweren met minachting zouden worden behandeld.

Wakefield stelde voor dat het vaccin tegen mazelen als apart vaccin zou moeten worden gegeven, in plaats van in combinatie met de vaccins tegen bof en rode hond. Dit leidde ertoe dat het enkelvoudige vaccin tegen mazelen van de markt verdween.

Het werk van Wakefield, professor Walker-Smith en professor Simon Murch raakte kennelijk een gevoelige snaar. De farmaceutische industrie verdient zes keer meer geld dan Wall Street en is grotendeels afhankelijk van vaccins. In de Verenigde Staten hoeven farmaceutische bedrijven niet te bewijzen dat hun vaccins effectief zijn om goedkeuring te krijgen van de Amerikaanse Voedsel en Waren Autoriteit FDA.
bron
Whooei. Het murdoch-schandaal is leuk.. Wat een corruptie en wat een schandalige uitspraken over misdadige vaccins.

quote:
Austisme en vaccins
Uit het onderzoek van Dr. Wakefield blijkt dat één van de belangrijkste vaccins voor kinderen leidt tot aandoeningen aan het spijsverteringsstelsel en mitochondriale ziekten. Bovendien worden kinderen mentaal en psychologisch aangetast door vaccins, zie ook onderstaande documentaire.
Wanneer wordt de FOK-medici gvd eens wakker. Vaccins zijn slecht, héél erg slecht. Het is doortrapt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:39:40 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99738397
oh ja Wakefield schandaal :'), die vent heeft door dat onderzoekje miljoenen verdient

http://briandeer.com/mmr-lancet.htm

dient nu trouwens als HET voorbeeld van media massahysterie :D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:24:56 #66
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_99739195
Het lijkt mij inderdaad veel beter dat kinderen weer en masse doodgaan aan dat soort ziekten.

Ruimt lekker op ook :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 09:33:14 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_99739359
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef DustPuppy het volgende:
Het lijkt mij inderdaad veel beter dat kinderen weer en masse doodgaan aan dat soort ziekten.

The sarcasm :X
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:37:08 #68
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_99739466
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

The sarcasm :X
Ja, nou dat is wat Lambiekje graag wil toch? Althans dat is waar het dan wel op uit zou draaien.
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 11:53:45 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_99743089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja, nou dat is wat Lambiekje graag wil toch? Althans dat is waar het dan wel op uit zou draaien.
True.
pi_99744705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Vrijwel alle multinationale bedrijven doen dingen die niet kunnen. Je kunt tot dat soort dingen komen omdat je A) dat soort beslissingen niet alleen neemt. Het is niet zo dat je eigenmachtig van alles bedenkt en beslist. Dat is een heel proces. B) omdat het abstract is. C) omdat er een geweldige druk is. Als je het niet doet verliest je bedrijf mss. een marktaandeel of een een of andere voorsprong. En dat kost je je kop, (figuurlijk dan)
Yep, maar zonder geweten wordt je tastbaar en er is dan geen weg meer terug, tenzij alles wordt opgegeven. Dat wil men maar niet beseffen.

quote:
Nee, het is onderdeel van een satanische agenda.

Een CEO of wie dan ook die moedwillig bewust grof geld wil verdienen aan de ziektes van andere mensen en daarbij ook nog eens de mensen wil gaan vergiftigen met chemische troep en pillen kan dit alleen doen als zijn eigen mind, geest en ziel compleet doorgerot en gefragmenteerd zijn, waarbij zijn spirituele positie er slecht voor staat. Dit is een kosmische wet.

Dit fragmenteren van de mind en het manipuleren van de ziel wordt op de betreffende persoon van kindsafaan in satanische rituelen gedaan, zoals misbruik, ceremonie e.d. Jaar in jaar uit. Vaak zonder dat de persoon er zelf bewust van is.

De mind van zo'n persoon staat onder continu toezicht van de Illuminati.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:16:46 #71
52357 Lambiekje
pi_99746457
quote:

je weet dat de kinderziektes waarvoor we prikken nooit dodelijk zijn geweest. De vaccinaties daar in tegen zijn het wel.

Als je weet wat Bill Gates heeft gezegd over vaccins. Weet je dat vaccin een ruimingsmiddel, een vernietigingswapen, is.

Onthouding van vaccin heeft het tegenovergestelde effect wat jij denkt dat het zou doen. ;)
pi_99746506
quote:

En masse nog wel ? (de meeste kinderen gaan nog steeds dood aan ondervoeding of vervuild drinkwater)
Maar idd als je tegen bepaalde ziekten niet vaccineerd zullen de sterfkansen op korte termijn toenemen, maar hoe zit het op de lange termijn ?

vb.

quote:
Verschillende studies tonen ook aan dat personen die geen mazelen of andere kinderziektes doorgemaakt hebben tijdens hun kinderjaren vaker leiden aan ernstige ziektes zoals kanker, multiple sclerose (M.S.), en storingen in het immuunsysteem. Mazelen is juist belangrijk voor de ontwikkeling van ons immuunsysteem.
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3911/mazelen.aspx
m.a.w kort door de bocht: je kan wel gaan proberen om kinderziekten te gaan voorkomen, maar op later leeftijd betaal je dan alsnog de prijs, als je dat al niet eerder gedaan hebt door de bijwerkingen van de vaccins.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 13:18:51 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_99746519
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je weet dat de kinderziektes waarvoor we prikken nooit dodelijk zijn geweest. De vaccinaties daar in tegen zijn het wel.

Als je weet wat Bill Gates heeft gezegd over vaccins. Weet je dat vaccin een ruimingsmiddel, een vernietigingswapen, is.

Onthouding van vaccin heeft het tegenovergestelde effect wat jij denkt dat het zou doen. ;)
Oh Lambiekje, wat zeg je nu allemaal weer :o
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:20:41 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_99746576
quote:

[..]

Psst Lambiekje. Je hebt eerder nog cijfers hier gepost over hoeveel mensen er dood zijn gegaan aan die ziektes :D je spreekt jezelf weer eens tegen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:20:41 #75
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_99746577
quote:
Aantoonbaar onjuist. Met je eigen posts zelfs. :')
quote:
Drogredenatie: Argument from authority.

Sowieso is Bill Gates geen medicus.
quote:
Vandaar dat we af en toe van die uitbraken hebben van die ziektes in de religieuze gebieden waar niet gevaccineerd wordt, natuurlijk. :')

Ik snap niet waar deze zieke ideeën vandaan komen, soort paranoia misschien?
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:27:16 #76
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_99746746
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:18 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En masse nog wel ? (de meeste kinderen gaan nog steeds dood aan ondervoeding of vervuild drinkwater)
Maar idd als je tegen bepaalde ziekten niet vaccineerd zullen de sterfkansen op korte termijn toenemen, maar hoe zit het op de lange termijn ?

vb.

[..]

m.a.w kort door de bocht: je kan wel gaan proberen om kinderziekten te gaan voorkomen, maar op later leeftijd betaal je dan alsnog de prijs, als je dat al niet eerder gedaan hebt door de bijwerkingen van de vaccins.
Ik heb even de bron gecheckt en na dit:
quote:
Het geeft teveel bijwerkingen, waarvan ernstige chronische infecties en gedragsstoornissen zoals autisme en ADHD de meest in het oog springend zijn.
hield ik op met lezen. Het was mij al wel weer duidelijk waar dit vandaan komt.

Die link is nog nooit wetenschappelijk aangetoond (maar die onderzoekers zitten vast allemaal in de zak van Big Pharma natuurlijk :') )
pi_99752112
quote:

[..]

Je geheugen is lek, ik heb je heel duidelijk uitgelegd wat die uitspraken van Bill Gates precies betekenden! Onthoudt dat nou eens en speel nu niet de hele tijdje je rammelende riedeltje af.

En nogmaals, waarom groeit de bevolking zo hard ondanks al die vaccins die de mensen zouden moeten opruimen?

Je begint nu echt een beetje sneu te worden.
pi_99753100
Lambiekje tegen de wereld, arme jongen.
pi_99753205
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is zo. Maar je levert niet je lichaam en gezondheid in hun handen terwijl je dat wel doet bij zorg/bigpharma. Je brengt alleen je salaris naar dergelijke electronicabedrijven. Dat is is in mijn optiek een andere orde en dus ook een andere verantwoordelijkheid.
Er worden bij bv. een electronicabedrijf ook mensen uitgebuit, hun gezondheid geschaad, met ongetwijfeld soms fatale gevolgen.
De farmaceutische industrie maakt nog altijd veel meer mensen beter dan ziek. Dat is ook niet winstgevend.
Je hebt voor een deel gelijk, maar het is niet zo somber als jij het ziet :P
pi_99755337
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Yep, maar zonder geweten wordt je tastbaar en er is dan geen weg meer terug, tenzij alles wordt opgegeven. Dat wil men maar niet beseffen.

:?
quote:
Nee, het is onderdeel van een satanische agenda.
Want en wat?

quote:
Een CEO of wie dan ook die moedwillig bewust grof geld wil verdienen aan de ziektes van andere mensen en daarbij ook nog eens de mensen wil gaan vergiftigen met chemische troep en pillen kan dit alleen doen als zijn eigen mind, geest en ziel compleet doorgerot en gefragmenteerd zijn, waarbij zijn spirituele positie er slecht voor staat. Dit is een kosmische wet.

Dit fragmenteren van de mind en het manipuleren van de ziel wordt op de betreffende persoon van kindsafaan in satanische rituelen gedaan, zoals misbruik, ceremonie e.d. Jaar in jaar uit. Vaak zonder dat de persoon er zelf bewust van is.
In het door jou gequote bericht heb ik uitgelegd hoe mensen, naar mijn idee, zover kunnen komen en dat beleid bij lange na niet door één persoon bepaald wordt. Lees je niet, ofzoiets? Of dringt het niet door?

quote:
De mind van zo'n persoon staat onder continu toezicht van de Illuminati.
Wtf? :?

Je onderbouwt niets, ontkracht niets. Je beweert alleen maar een hoop over kosmische wetten, feestverlichting, duivelse agenda's, ritueel misbruik en spirituele posities en voert ze op als argument, alsof ze onwrikbare waarheden zijn, zonder dat je duidelijk maakt waarom. Eigenlijk kan ik er geen touw aan vastknopen.

Normaal ben ik niet zo van op de man spelen, maar gaat alles goed met je?
pi_99756435
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

:?

[..]

Want en wat?

[..]
Want wat ? Facts are just facts.

quote:
In het door jou gequote bericht heb ik uitgelegd hoe mensen, naar mijn idee, zover kunnen komen en dat beleid bij lange na niet door één persoon bepaald wordt. Lees je niet, ofzoiets? Of dringt het niet door?

[..]
De top beslist; en de gehele top staat onder controle, dringt dat door ?

quote:
Je onderbouwt niets, ontkracht niets. Je beweert alleen maar een hoop over kosmische wetten, feestverlichting, duivelse agenda's, ritueel misbruik en spirituele posities en voert ze op als argument, alsof ze onwrikbare waarheden zijn, zonder dat je duidelijk maakt waarom. Eigenlijk kan ik er geen touw aan vastknopen.
Kosmische wetten, ik zie niet in waarom ik ze zou moeten uitleggen voor jou.

Er is zoiets als internet en op internet heb je Google. Mensen die oprecht meer willen weten gaan zelf verder zoeken op internet.

Lostaand van jou, ben ik niet van plan veel argumenten te geven op BNW gezien de samenstelling van een groep posters die hier alleen maar komen om te flamen en werkelijk NIETS maar ook NIETS inhoudelijk op BNW te melden hebben, vooral niet nu blijkt dat de mods hierbij niet optreden.

Ik maak zelf wel uit aan wie ik argumenten geef, ik beperk me tot de enkelen die dat verdienen.

Degenen die op mijn lijstje staan kunnen het al helemaal vergeten.

quote:
Normaal ben ik niet zo van op de man spelen, maar gaat alles goed met je?
Sure, zolang het maar goed gaat met jou.
pi_99756870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Bankfurt het volgende:
Ja, zo werkt het eeuwen lang. Maar deze tijd verandert het e.e.a. mensen kunnen en gaan ontwaken. Sommige programma's lopen vast of worden gesaboteerd.

Maar even terug...

Ziel blijft hetzelfde, geestesgesteldheid van zulke lui is, ja, demonisch.
pi_99757516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Er is zoiets als internet en op internet heb je Google. Mensen die oprecht meer willen weten gaan zelf verder zoeken op internet.

Lostaand van jou, ben ik niet van plan veel argumenten te geven op BNW gezien de samenstelling van een groep posters die hier alleen maar komen om te flamen en werkelijk NIETS maar ook NIETS inhoudelijk op BNW te melden hebben, vooral niet nu blijkt dat de mods hierbij niet optreden.

Ik maak zelf wel uit aan wie ik argumenten geef, ik beperk me tot de enkelen die dat verdienen.

[..]

Dus je weigert inhoudelijke argumenten te geven omdat er te weinig inhoudelijke argumenten gegeven wordt?

Beetje eenrichtingsverkeer, hè? ;)
pi_99758956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Dus je weigert inhoudelijke argumenten te geven omdat er te weinig inhoudelijke argumenten gegeven wordt?
Ik schreef al, enkelen krijgen argumenten, die het verdienen.

quote:
Beetje eenrichtingsverkeer, hè? ;)
Nee,het is uit oogpunt van efficiency.
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:48:27 #85
52357 Lambiekje
pi_99759079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:20 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Aantoonbaar onjuist. Met je eigen posts zelfs. :')

[..]

Drogredenatie: Argument from authority.

Sowieso is Bill Gates geen medicus.
Nee maar wel iemand met geld. Geld staat boven alles.

quote:
[..]

Vandaar dat we af en toe van die uitbraken hebben van die ziektes in de religieuze gebieden waar niet gevaccineerd wordt, natuurlijk. :')
Gek genoeg was onder die uitbrak 60/70% wel gevaccineerd.

quote:
Ik snap niet waar deze zieke ideeën vandaan komen, soort paranoia misschien?
Common sense. Gemalen apenieren en geaborteerd Russische foetussen met een klodder antivries kan NIET gezond zijn. Punt. Ik kan niet begrijpen dat het en masse dat wel accepteert.
pi_99759099
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:05 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ziel blijft hetzelfde, geestesgesteldheid van zulke lui is, ja, demonisch.
goeie opmerking w.b.t. demonen, dit is een topic an sich.

lui met een demonische geestesgesteldheid is zelfs een graadje erger, die komen niet vaak in de directie, maar zij kunnen wel direct in het prive leven van zo'n CEO een zeer grote invloed hebben.
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 17:51:02 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_99759194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

lui met een demonische geestesgesteldheid is zelfs een graadje erger, die komen niet vaak in de directie, maar zij kunnen wel direct in het prive leven van zo'n CEO een zeer grote invloed hebben.
Met dit verschil dat 'ze' eigenlijk niets aan die demonische geestesgesteldheid kunnen doen, omdat ze zoals jij zegt al zo geboren worden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:52:02 #88
52357 Lambiekje
pi_99759240
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er worden bij bv. een electronicabedrijf ook mensen uitgebuit, hun gezondheid geschaad, met ongetwijfeld soms fatale gevolgen.
De farmaceutische industrie maakt nog altijd veel meer mensen beter dan ziek. Dat is ook niet winstgevend.
Je hebt voor een deel gelijk, maar het is niet zo somber als jij het ziet :P
Beter maken doet men niet men onderdrukt chronisch. Dat is iets héél anders. Probleem van een patiënt wordt niet behandeld, niet onderzocht.

Helft van de Nederlander is dagelijks aan de zware medicijnen.? Is dat gezond?
En dan blijkt de vet, cholesterol, zout, calcium ook nog eens een leugen.
pi_99759975
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_99762484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Beter maken doet men niet men onderdrukt chronisch. Dat is iets héél anders. Probleem van een patiënt wordt niet behandeld, niet onderzocht.

Helft van de Nederlander is dagelijks aan de zware medicijnen.? Is dat gezond?
En dan blijkt de vet, cholesterol, zout, calcium ook nog eens een leugen.
Door vaccinaties zijn vroeger dodelijke ziektes uitgestorven.. Dat heeft geen andere beschaving voor elkaar gekregen. Dat het mensbeeld soms te mechanisch is ben ik met je eens, maar daarmee is de medische wetenschap nog niet slecht, verre van dat.

Het kan best zijn dat er soms te snel medicijnen worden voorgeschreven uit winstbejag. Het is naar mijn idee wel zo dat die corruptie er later pas in is geslopen. Dat moet ook worden aangepakt.

Waarom zouden ze liegen over calcium, vet, zout en cholesterol?
pi_99763440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waar heb je het over?

quote:

De top maakt een beleidsplan. Dat wordt verder uitgewerkt, daar wordt feedback op gegeven, onderafdelingen vertalen het naar concreet beleid en dat wordt uiteindelijk uitgevoerd.
Of hoe dacht je dan dat het werkte?
quote:
Dan gebruik je ze ook niet als argument tegen mij.
quote:
Kom nou! Jij beweert iets. Overtuig mij maar.
quote:
Die treden op als de huisregels hier geschonden worden of als ik HAARP activeer. In ieder geval niet als mensen een andere mening zijn toegedaan.

quote:
Dit is een openbaar discussieforum.
quote:
Zielig.

quote:
Dank je voor de belangstelling :)
pi_99763890
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik heb even de bron gecheckt en na dit:

[..]

hield ik op met lezen.
Ben je toch tot de laatste alinea gekomen, maar waar komt het dan vandaan ?

Wel apart dat er dan toch schadevergoedingen worden uitgekeerd.

http://www.argusoog.org/2(...)e-afgelopen-20-jaar/

Ze zitten niet allemaal in de zak van hoor.

quote:
Ms. Redwood served on the Department of Defense Autism Spectrum Disorder Research Program from 2007-2009
http://www.safeminds.org/about/executive-board.html
En die meldt:

quote:
Deze studie verschuift het debat over autisme en vaccins drastisch. De vraag is niet langer meer, of vaccins autisme kunnen veroorzaken. Het antwoord is duidelijk.
En met z'n allen zeggen ze dit:

quote:
SafeMinds has also focused on the link between autism and vaccines. There is substantial evidence that in a substantial portion of autism cases, vaccines are the final trigger to toxic overload. SafeMinds has long maintained that the high-mercury vaccines has contributed to autism, and there is growing evidence that the low-mercury and no-mercury vaccines may also contribute to a synergistic toxicity leading to autism.
http://www.safeminds.org/mercury/history.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_99770391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waar heb je het over?

[..]

De top maakt een beleidsplan. Dat wordt verder uitgewerkt, daar wordt feedback op gegeven, onderafdelingen vertalen het naar concreet beleid en dat wordt uiteindelijk uitgevoerd.
Of hoe dacht je dan dat het werkte?

[..]
Het werkt op dezelfde manier zoals in de Maffia besluiten worden genomen.

quote:
Dan gebruik je ze ook niet als argument tegen mij.

[..]

Kom nou! Jij beweert iets. Overtuig mij maar.
Een patstelling. Overtuig mij maar.

quote:
Die treden op als de huisregels hier geschonden worden of als ik HAARP activeer. In ieder geval niet als mensen een andere mening zijn toegedaan.

[..]

Dit is een openbaar discussieforum.
Zo is dat, bedankt voor je bevestiging.

quote:
[..]

Zielig.
idd, vooral voor degenen die op het lijstje staan.

quote:
[..]

Dank je voor de belangstelling :)
Graag gedaan hoor.
:)
pi_99782739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
Met dit verschil dat 'ze' eigenlijk niets aan die demonische geestesgesteldheid kunnen doen, omdat ze zoals jij zegt al zo geboren worden.
Een bron van Bankfurt zou handig zijn.
pi_99782772
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Kan ik inkomen, vandaar hun gefragmenteerd brein.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 07:31:35 #96
52357 Lambiekje
pi_99783470
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Door vaccinaties zijn vroeger dodelijke ziektes uitgestorven..
dat is dus een pertinente leugen. Geen van de vaccinaties is ooit een dodelijke ziekte geweest.
Natuurlijk zal er wel eens iemand dood gegaan, maar door de bank genomen zijn ze niet dodelijk.
Ze zijn juist essentieel om een gezond en weerbaar immuunsysteem te hebben. Vaccinatierommel ondermijnt dat. Elk van de vaccins voor bepaalde kinderziektes was al lang en breed op zijn retour.

quote:
Dat heeft geen andere beschaving voor elkaar gekregen. Dat het mensbeeld soms te mechanisch is ben ik met je eens, maar daarmee is de medische wetenschap nog niet slecht, verre van dat.
Verdiep maar eens goed in de herkomst.

quote:
Het kan best zijn dat er soms te snel medicijnen worden voorgeschreven uit winstbejag. Het is naar mijn idee wel zo dat die corruptie er later pas in is geslopen. Dat moet ook worden aangepakt.

Waarom zouden ze liegen over calcium, vet, zout en cholesterol?
Omdat minder zout en cholesterol verlagende middelen juist hard en vaatziekten oplevert.
Wat dan weer mooi met een-tweetje met bigpharma onderdrukt kan worden. Uiteraard is te veel zout of te veel cholesterol ook niet goed. Maar producten als margarines en al die spasmes over te veel zout op producten is quatsch.

Iets klopt er niet aan onze huidige voedselwijzer. We worden steeds ranziger obesitas. Terwijl het bourgondische dat voorheen nooit deed. Het ligt dus aan al die onzinnigheden die opgelegd worden door voedselinstituten. Die nauwe verbanden hebben met bigpharma.

Grofweg gezegd is alles wat bigpharma en bigfood ons wijsmaakt van A tot Z bedrog
  vrijdag 22 juli 2011 @ 07:36:32 #97
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_99783480
Arme jongen, kan er niks anders van maken. :N

Ik hoop maar dat je nooit kinderen krijgt.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2011 @ 07:43:54 #98
13368 NiGeLaToR
pi_99783502
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 07:36 schreef DustPuppy het volgende:
Arme jongen, kan er niks anders van maken. :N

Ik hoop maar dat je nooit kinderen krijgt.
Het is zo sneu dat ie zelf niet door heeft dat z'n samenzweringstheorien gewoon echt te zot voor woorden zijn. Als zou kloppen met ie zegt dan zou dit ook niet waar zijn:

En vaccinaties helpen niet tegen dodelijke ziektes? Top, je zal 1 van de drie ouders zijn van wie de kinderen aan de pokken of rode hond dood gaat, dan roep je (hoop ik) toch echt iets anders.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 07:47:16 #99
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_99783517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Het is zo sneu dat ie zelf niet door heeft dat z'n samenzweringstheorien gewoon echt te zot voor woorden zijn. Als zou kloppen met ie zegt dan zou dit ook niet waar zijn:

[ afbeelding ]
Inderdaad, ondanks dat we al die 'troep' krijgen opgediend door Big Pharma en Big Food worden we toch steeds ouder. Dat kan toch niet te bedoeling zijn. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
En vaccinaties helpen niet tegen dodelijke ziektes? Top, je zal 1 van de drie ouders zijn van wie de kinderen aan de pokken of rode hond dood gaat, dan roep je (hoop ik) toch echt iets anders.
Ja, maar het is een beetje moeilijk discussiëren met iemand die de theorie achter vaccineren nog niet eens begrijpt.
pi_99783562
Sommige dingen die lambiekje aanhaalt hebben wel een kern van waarheid. Het jammerlijke is alleen dat door alle bijzaken de hoofdzaak een beetje ondersneeuwt. Daarnaast kan hij het nooit goed verwoorden. Met betrekking tot cholesterol ben ik het gedeeltelijk met hem eens, kijk ook eens deze link: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=115021

Dat statines de incidentie op hart- en vaatziekten vergroten is mijns inziens pure BS. Of heb je daar bronnen voor lambiekje?
I feel kinda Locrian today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')