Ja, zo werkt het eeuwen lang. Maar deze tijd verandert het e.e.a. mensen kunnen en gaan ontwaken. Sommige programma's lopen vast of worden gesaboteerd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus het is van belang in welke familie je geboren wordt.
Een Rotschild of Windsor is dus al doomed voor hij/zij geboren is.
Hmm... Ik heb geleerd me te gedragen, en te praten. In een later stadium heb ik zelfs leren schrijven en rekenen.. Ben ik nu ook sublimaal verkracht en moet ik me daar zorgen over maken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ja, dat klinkt veel minder dramatisch natuurlijk.
Vrijwel alle multinationale bedrijven doen dingen die niet kunnen. Je kunt tot dat soort dingen komen omdat je A) dat soort beslissingen niet alleen neemt. Het is niet zo dat je eigenmachtig van alles bedenkt en beslist. Dat is een heel proces. B) omdat het abstract is. C) omdat er een geweldige druk is. Als je het niet doet verliest je bedrijf mss. een marktaandeel of een een of andere voorsprong. En dat kost je je kop, (figuurlijk dan)quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat voor een ziel moet je als CEO Big Pharma hebben door hele bevolkingsgroepen moedwillig te vergiftigen met je troeppillen ? Hoeveel geld en prestige is dat waard ?
dat kan wel zijn. maar farmacie heeft wel een andere verantwoordelijkheid dan een elektronica concern.!?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vrijwel alle multinationale bedrijven doen dingen die niet kunnen.
En daar zit de crux nu net van verwerpelijke. En dergelijke branche zou een winstplafond moeten hebben. En een marketing verbod op de troepzelf en de ziekte waarmee dergelijke rommel gekocht dient te worden. Tevens zou er een max prijs bepaling moeten komen afhankelijk van een aantal factoren.quote:Je kunt tot dat soort dingen komen omdat je A) dat soort beslissingen niet alleen neemt.
Het is niet zo dat je eigenmachtig van alles bedenkt en beslist. Dat is een heel proces. B) omdat het abstract is. C) omdat er een geweldige druk is. Als je het niet doet verliest je bedrijf mss. een marktaandeel of een een of andere voorsprong. En dat kost je je kop, (figuurlijk dan)
Zo blijft er weinig ruimte over voor ethiek. Want moraal levert geen geld op, en er is altijd de angst dat de concurrent de winst dan pakt.
En die positie heeft deze branche bereikt. Ze zijn onaantastbaar en juridische afgedekt voor misstanden. Ook daar zou een verbod om moeten komen.quote:Daarbij corrumpeert macht. Geweten is niet een aangeboren kennis van goed en kwaad maar een sociale gedragscode die nog uit de oertijd komt, toen je voor je overleving afhankelijk was van je groep.
Zodra je onaantastbaar wordt, verdwijnt het geweten al snel.
Een corporatie is een psychopaat. Maar het is overigens wel mooi makkelijk om als CEO je af te dekken met een corporatie dit corporatie dat. En nergens de verantwoordelijkheid te nemen.quote:Je hoeft dus echt geen satanische rituelen ofzoiets te ondergaan om dit soort dingen te kunnen doen. Het is gewoon mensen eigen.
(onbewuste) compartiment conditionering.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
en een vice-CEO, is die intramusculair of subcutaan verkracht?
Is afhankelijk wat je wil...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb geleerd me te gedragen, en te praten. In een later stadium heb ik zelfs leren schrijven en rekenen.. Ben ik nu ook sublimaal verkracht en moet ik me daar zorgen over maken?
Maar kunnen ze dat ook inhoudelijk en begrijpend. Of zijn het net politici die wollig nonsens praten.quote:Uit onderzoek blijkt dat nl. dat alle CEO's ook kunnen lezen en schrijven..
Welk compartiment is dat dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
(onbewuste) compartiment conditionering.
compartiment >> hokjesdenkenquote:
Tja, hier ben ik het wel met je eens .. Natuurlijk moet de maatschappij weer een samenleving voor mensen worden,quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat kan wel zijn. maar farmacie heeft wel een andere verantwoordelijkheid dan een elektronica concern.!?
En met die verantwoordelijkheid hoort ook consequenties.
[..]
En daar zit de crux nu net van verwerpelijke. En dergelijke branche zou een winstplafond moeten hebben. En een marketing verbod op de troepzelf en de ziekte waarmee dergelijke rommel gekocht dient te worden. Tevens zou er een max prijs bepaling moeten komen afhankelijk van een aantal factoren.
[..]
En die positie heeft deze branche bereikt. Ze zijn onaantastbaar en juridische afgedekt voor misstanden. Ook daar zou een verbod om moeten komen.
[..]
Een corporatie is een psychopaat. Maar het is overigens wel mooi makkelijk om als CEO je af te dekken met een corporatie dit corporatie dat. En nergens de verantwoordelijkheid te nemen.
Dat is zo. Maar je levert niet je lichaam en gezondheid in hun handen terwijl je dat wel doet bij zorg/bigpharma. Je brengt alleen je salaris naar dergelijke electronicabedrijven. Dat is is in mijn optiek een andere orde en dus ook een andere verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tja, hier ben ik het wel met je eens .. Natuurlijk moet de maatschappij weer een samenleving voor mensen worden,
Ik ben het alleen niet met je eens dat bv. een electronicaconcern een andere verantwoordelijkheid heeft. Ook zij veroorzaken veel ellende.
Whooei. Het murdoch-schandaal is leuk.. Wat een corruptie en wat een schandalige uitspraken over misdadige vaccins.quote:Dr. Kumar, voorzitter van het GMC Fitness to Practice Panel, die zich uitsprak tegen Dr. Andrew Wakefield, wilde geen vragen beantwoorden over het feit dat hij aandeelhouder is van GlaxoSmithKline. Hij zei dat aandoeningen als gevolg van vaccins niet bestaan en dat ouders van kinderen die dat beweren met minachting zouden worden behandeld.
Wakefield stelde voor dat het vaccin tegen mazelen als apart vaccin zou moeten worden gegeven, in plaats van in combinatie met de vaccins tegen bof en rode hond. Dit leidde ertoe dat het enkelvoudige vaccin tegen mazelen van de markt verdween.
Het werk van Wakefield, professor Walker-Smith en professor Simon Murch raakte kennelijk een gevoelige snaar. De farmaceutische industrie verdient zes keer meer geld dan Wall Street en is grotendeels afhankelijk van vaccins. In de Verenigde Staten hoeven farmaceutische bedrijven niet te bewijzen dat hun vaccins effectief zijn om goedkeuring te krijgen van de Amerikaanse Voedsel en Waren Autoriteit FDA.
bron
Wanneer wordt de FOK-medici gvd eens wakker. Vaccins zijn slecht, héél erg slecht. Het is doortrapt.quote:Austisme en vaccins
Uit het onderzoek van Dr. Wakefield blijkt dat één van de belangrijkste vaccins voor kinderen leidt tot aandoeningen aan het spijsverteringsstelsel en mitochondriale ziekten. Bovendien worden kinderen mentaal en psychologisch aangetast door vaccins, zie ook onderstaande documentaire.
The sarcasmquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef DustPuppy het volgende:
Het lijkt mij inderdaad veel beter dat kinderen weer en masse doodgaan aan dat soort ziekten.
Ruimt lekker op ook
Ja, nou dat is wat Lambiekje graag wil toch? Althans dat is waar het dan wel op uit zou draaien.quote:
True.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, nou dat is wat Lambiekje graag wil toch? Althans dat is waar het dan wel op uit zou draaien.
Yep, maar zonder geweten wordt je tastbaar en er is dan geen weg meer terug, tenzij alles wordt opgegeven. Dat wil men maar niet beseffen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vrijwel alle multinationale bedrijven doen dingen die niet kunnen. Je kunt tot dat soort dingen komen omdat je A) dat soort beslissingen niet alleen neemt. Het is niet zo dat je eigenmachtig van alles bedenkt en beslist. Dat is een heel proces. B) omdat het abstract is. C) omdat er een geweldige druk is. Als je het niet doet verliest je bedrijf mss. een marktaandeel of een een of andere voorsprong. En dat kost je je kop, (figuurlijk dan)
Zo blijft er weinig ruimte over voor ethiek. Want moraal levert geen geld op, en er is altijd de angst dat de concurrent de winst dan pakt.
Daarbij corrumpeert macht. Geweten is niet een aangeboren kennis van goed en kwaad maar een sociale gedragscode die nog uit de oertijd komt, toen je voor je overleving afhankelijk was van je groep.
Zodra je onaantastbaar wordt, verdwijnt het geweten al snel.
Nee, het is onderdeel van een satanische agenda.quote:Je hoeft dus echt geen satanische rituelen ofzoiets te ondergaan om dit soort dingen te kunnen doen. Het is gewoon mensen eigen.
je weet dat de kinderziektes waarvoor we prikken nooit dodelijk zijn geweest. De vaccinaties daar in tegen zijn het wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef DustPuppy het volgende:
Het lijkt mij inderdaad veel beter dat kinderen weer en masse doodgaan aan dat soort ziekten.
Ruimt lekker op ook
En masse nog wel ? (de meeste kinderen gaan nog steeds dood aan ondervoeding of vervuild drinkwater)quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef DustPuppy het volgende:
Ruimt lekker op ook
m.a.w kort door de bocht: je kan wel gaan proberen om kinderziekten te gaan voorkomen, maar op later leeftijd betaal je dan alsnog de prijs, als je dat al niet eerder gedaan hebt door de bijwerkingen van de vaccins.quote:Verschillende studies tonen ook aan dat personen die geen mazelen of andere kinderziektes doorgemaakt hebben tijdens hun kinderjaren vaker leiden aan ernstige ziektes zoals kanker, multiple sclerose (M.S.), en storingen in het immuunsysteem. Mazelen is juist belangrijk voor de ontwikkeling van ons immuunsysteem.
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3911/mazelen.aspx
Oh Lambiekje, wat zeg je nu allemaal weerquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet dat de kinderziektes waarvoor we prikken nooit dodelijk zijn geweest. De vaccinaties daar in tegen zijn het wel.
Als je weet wat Bill Gates heeft gezegd over vaccins. Weet je dat vaccin een ruimingsmiddel, een vernietigingswapen, is.
Onthouding van vaccin heeft het tegenovergestelde effect wat jij denkt dat het zou doen.
Psst Lambiekje. Je hebt eerder nog cijfers hier gepost over hoeveel mensen er dood zijn gegaan aan die ziektesquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet dat de kinderziektes waarvoor we prikken nooit dodelijk zijn geweest. De vaccinaties daar in tegen zijn het wel.
Als je weet wat Bill Gates heeft gezegd over vaccins. Weet je dat vaccin een ruimingsmiddel, een vernietigingswapen, is.
Onthouding van vaccin heeft het tegenovergestelde effect wat jij denkt dat het zou doen.
Aantoonbaar onjuist. Met je eigen posts zelfs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
Drogredenatie: Argument from authority.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
Vandaar dat we af en toe van die uitbraken hebben van die ziektes in de religieuze gebieden waar niet gevaccineerd wordt, natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |