Ik heb even de bron gecheckt en na dit:quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En masse nog wel ? (de meeste kinderen gaan nog steeds dood aan ondervoeding of vervuild drinkwater)
Maar idd als je tegen bepaalde ziekten niet vaccineerd zullen de sterfkansen op korte termijn toenemen, maar hoe zit het op de lange termijn ?
vb.
[..]
m.a.w kort door de bocht: je kan wel gaan proberen om kinderziekten te gaan voorkomen, maar op later leeftijd betaal je dan alsnog de prijs, als je dat al niet eerder gedaan hebt door de bijwerkingen van de vaccins.
hield ik op met lezen. Het was mij al wel weer duidelijk waar dit vandaan komt.quote:Het geeft teveel bijwerkingen, waarvan ernstige chronische infecties en gedragsstoornissen zoals autisme en ADHD de meest in het oog springend zijn.
Je geheugen is lek, ik heb je heel duidelijk uitgelegd wat die uitspraken van Bill Gates precies betekenden! Onthoudt dat nou eens en speel nu niet de hele tijdje je rammelende riedeltje af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet dat de kinderziektes waarvoor we prikken nooit dodelijk zijn geweest. De vaccinaties daar in tegen zijn het wel.
Als je weet wat Bill Gates heeft gezegd over vaccins. Weet je dat vaccin een ruimingsmiddel, een vernietigingswapen, is.
Onthouding van vaccin heeft het tegenovergestelde effect wat jij denkt dat het zou doen.
Er worden bij bv. een electronicabedrijf ook mensen uitgebuit, hun gezondheid geschaad, met ongetwijfeld soms fatale gevolgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar je levert niet je lichaam en gezondheid in hun handen terwijl je dat wel doet bij zorg/bigpharma. Je brengt alleen je salaris naar dergelijke electronicabedrijven. Dat is is in mijn optiek een andere orde en dus ook een andere verantwoordelijkheid.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, maar zonder geweten wordt je tastbaar en er is dan geen weg meer terug, tenzij alles wordt opgegeven. Dat wil men maar niet beseffen.
Want en wat?quote:Nee, het is onderdeel van een satanische agenda.
In het door jou gequote bericht heb ik uitgelegd hoe mensen, naar mijn idee, zover kunnen komen en dat beleid bij lange na niet door één persoon bepaald wordt. Lees je niet, ofzoiets? Of dringt het niet door?quote:Een CEO of wie dan ook die moedwillig bewust grof geld wil verdienen aan de ziektes van andere mensen en daarbij ook nog eens de mensen wil gaan vergiftigen met chemische troep en pillen kan dit alleen doen als zijn eigen mind, geest en ziel compleet doorgerot en gefragmenteerd zijn, waarbij zijn spirituele positie er slecht voor staat. Dit is een kosmische wet.
Dit fragmenteren van de mind en het manipuleren van de ziel wordt op de betreffende persoon van kindsafaan in satanische rituelen gedaan, zoals misbruik, ceremonie e.d. Jaar in jaar uit. Vaak zonder dat de persoon er zelf bewust van is.
Wtf?quote:De mind van zo'n persoon staat onder continu toezicht van de Illuminati.
Want wat ? Facts are just facts.quote:
De top beslist; en de gehele top staat onder controle, dringt dat door ?quote:In het door jou gequote bericht heb ik uitgelegd hoe mensen, naar mijn idee, zover kunnen komen en dat beleid bij lange na niet door één persoon bepaald wordt. Lees je niet, ofzoiets? Of dringt het niet door?
[..]
Kosmische wetten, ik zie niet in waarom ik ze zou moeten uitleggen voor jou.quote:Je onderbouwt niets, ontkracht niets. Je beweert alleen maar een hoop over kosmische wetten, feestverlichting, duivelse agenda's, ritueel misbruik en spirituele posities en voert ze op als argument, alsof ze onwrikbare waarheden zijn, zonder dat je duidelijk maakt waarom. Eigenlijk kan ik er geen touw aan vastknopen.
Sure, zolang het maar goed gaat met jou.quote:Normaal ben ik niet zo van op de man spelen, maar gaat alles goed met je?
Ziel blijft hetzelfde, geestesgesteldheid van zulke lui is, ja, demonisch.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Bankfurt het volgende:
Ja, zo werkt het eeuwen lang. Maar deze tijd verandert het e.e.a. mensen kunnen en gaan ontwaken. Sommige programma's lopen vast of worden gesaboteerd.
Maar even terug...
Wat voor een ziel moet je als CEO Big Pharma hebben door hele bevolkingsgroepen moedwillig te vergiftigen met je troeppillen ? Hoeveel geld en prestige is dat waard ?
Dus je weigert inhoudelijke argumenten te geven omdat er te weinig inhoudelijke argumenten gegeven wordt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Want wat ? Facts are just facts.
[..]
De top beslist; en de gehele top staat onder controle, dringt dat door ?
[..]
Kosmische wetten, ik zie niet in waarom ik ze zou moeten uitleggen voor jou.
Er is zoiets als internet en op internet heb je Google. Mensen die oprecht meer willen weten gaan zelf verder zoeken op internet.
Lostaand van jou, ben ik niet van plan veel argumenten te geven op BNW gezien de samenstelling van een groep posters die hier alleen maar komen om te flamen en werkelijk NIETS maar ook NIETS inhoudelijk op BNW te melden hebben, vooral niet nu blijkt dat de mods hierbij niet optreden.
Ik maak zelf wel uit aan wie ik argumenten geef, ik beperk me tot de enkelen die dat verdienen.
Degenen die op mijn lijstje staan kunnen het al helemaal vergeten.
[..]
Sure, zolang het maar goed gaat met jou.
Ik schreef al, enkelen krijgen argumenten, die het verdienen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Dus je weigert inhoudelijke argumenten te geven omdat er te weinig inhoudelijke argumenten gegeven wordt?
Nee,het is uit oogpunt van efficiency.quote:Beetje eenrichtingsverkeer, hè?
Nee maar wel iemand met geld. Geld staat boven alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aantoonbaar onjuist. Met je eigen posts zelfs.
[..]
Drogredenatie: Argument from authority.
Sowieso is Bill Gates geen medicus.
Gek genoeg was onder die uitbrak 60/70% wel gevaccineerd.quote:[..]
Vandaar dat we af en toe van die uitbraken hebben van die ziektes in de religieuze gebieden waar niet gevaccineerd wordt, natuurlijk.
Common sense. Gemalen apenieren en geaborteerd Russische foetussen met een klodder antivries kan NIET gezond zijn. Punt. Ik kan niet begrijpen dat het en masse dat wel accepteert.quote:Ik snap niet waar deze zieke ideeën vandaan komen, soort paranoia misschien?
goeie opmerking w.b.t. demonen, dit is een topic an sich.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:05 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ziel blijft hetzelfde, geestesgesteldheid van zulke lui is, ja, demonisch.
Met dit verschil dat 'ze' eigenlijk niets aan die demonische geestesgesteldheid kunnen doen, omdat ze zoals jij zegt al zo geboren worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
goeie opmerking w.b.t. demonen, dit is een topic an sich.
lui met een demonische geestesgesteldheid is zelfs een graadje erger, die komen niet vaak in de directie, maar zij kunnen wel direct in het prive leven van zo'n CEO een zeer grote invloed hebben.
Beter maken doet men niet men onderdrukt chronisch. Dat is iets héél anders. Probleem van een patiënt wordt niet behandeld, niet onderzocht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er worden bij bv. een electronicabedrijf ook mensen uitgebuit, hun gezondheid geschaad, met ongetwijfeld soms fatale gevolgen.
De farmaceutische industrie maakt nog altijd veel meer mensen beter dan ziek. Dat is ook niet winstgevend.
Je hebt voor een deel gelijk, maar het is niet zo somber als jij het ziet
Door vaccinaties zijn vroeger dodelijke ziektes uitgestorven.. Dat heeft geen andere beschaving voor elkaar gekregen. Dat het mensbeeld soms te mechanisch is ben ik met je eens, maar daarmee is de medische wetenschap nog niet slecht, verre van dat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Beter maken doet men niet men onderdrukt chronisch. Dat is iets héél anders. Probleem van een patiënt wordt niet behandeld, niet onderzocht.
Helft van de Nederlander is dagelijks aan de zware medicijnen.? Is dat gezond?
En dan blijkt de vet, cholesterol, zout, calcium ook nog eens een leugen.
Waar heb je het over?quote:
De top maakt een beleidsplan. Dat wordt verder uitgewerkt, daar wordt feedback op gegeven, onderafdelingen vertalen het naar concreet beleid en dat wordt uiteindelijk uitgevoerd.quote:De top beslist; en de gehele top staat onder controle, dringt dat door ?
Dan gebruik je ze ook niet als argument tegen mij.quote:Kosmische wetten, ik zie niet in waarom ik ze zou moeten uitleggen voor jou.
Kom nou! Jij beweert iets. Overtuig mij maar.quote:Er is zoiets als internet en op internet heb je Google. Mensen die oprecht meer willen weten gaan zelf verder zoeken op internet.
Die treden op als de huisregels hier geschonden worden of als ik HAARP activeer. In ieder geval niet als mensen een andere mening zijn toegedaan.quote:Lostaand van jou, ben ik niet van plan veel argumenten te geven op BNW gezien de samenstelling van een groep posters die hier alleen maar komen om te flamen en werkelijk NIETS maar ook NIETS inhoudelijk op BNW te melden hebben, vooral niet nu blijkt dat de mods hierbij niet optreden.
Dit is een openbaar discussieforum.quote:Ik maak zelf wel uit aan wie ik argumenten geef, ik beperk me tot de enkelen die dat verdienen.
Zielig.quote:Degenen die op mijn lijstje staan kunnen het al helemaal vergeten.
Dank je voor de belangstellingquote:Sure, zolang het maar goed gaat met jou.
Ben je toch tot de laatste alinea gekomen, maar waar komt het dan vandaan ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb even de bron gecheckt en na dit:
[..]
hield ik op met lezen.
En die meldt:quote:Ms. Redwood served on the Department of Defense Autism Spectrum Disorder Research Program from 2007-2009
http://www.safeminds.org/about/executive-board.html
En met z'n allen zeggen ze dit:quote:Deze studie verschuift het debat over autisme en vaccins drastisch. De vraag is niet langer meer, of vaccins autisme kunnen veroorzaken. Het antwoord is duidelijk.
quote:SafeMinds has also focused on the link between autism and vaccines. There is substantial evidence that in a substantial portion of autism cases, vaccines are the final trigger to toxic overload. SafeMinds has long maintained that the high-mercury vaccines has contributed to autism, and there is growing evidence that the low-mercury and no-mercury vaccines may also contribute to a synergistic toxicity leading to autism.
http://www.safeminds.org/mercury/history.html
Het werkt op dezelfde manier zoals in de Maffia besluiten worden genomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
[..]
De top maakt een beleidsplan. Dat wordt verder uitgewerkt, daar wordt feedback op gegeven, onderafdelingen vertalen het naar concreet beleid en dat wordt uiteindelijk uitgevoerd.
Of hoe dacht je dan dat het werkte?
[..]
Een patstelling. Overtuig mij maar.quote:Dan gebruik je ze ook niet als argument tegen mij.
[..]
Kom nou! Jij beweert iets. Overtuig mij maar.
Zo is dat, bedankt voor je bevestiging.quote:Die treden op als de huisregels hier geschonden worden of als ik HAARP activeer. In ieder geval niet als mensen een andere mening zijn toegedaan.
[..]
Dit is een openbaar discussieforum.
idd, vooral voor degenen die op het lijstje staan.quote:[..]
Zielig.
Graag gedaan hoor.quote:[..]
Dank je voor de belangstelling
Een bron van Bankfurt zou handig zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
Met dit verschil dat 'ze' eigenlijk niets aan die demonische geestesgesteldheid kunnen doen, omdat ze zoals jij zegt al zo geboren worden.
Kan ik inkomen, vandaar hun gefragmenteerd brein.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
goeie opmerking w.b.t. demonen, dit is een topic an sich.
lui met een demonische geestesgesteldheid is zelfs een graadje erger, die komen niet vaak in de directie, maar zij kunnen wel direct in het prive leven van zo'n CEO een zeer grote invloed hebben.
dat is dus een pertinente leugen. Geen van de vaccinaties is ooit een dodelijke ziekte geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Door vaccinaties zijn vroeger dodelijke ziektes uitgestorven..
Verdiep maar eens goed in de herkomst.quote:Dat heeft geen andere beschaving voor elkaar gekregen. Dat het mensbeeld soms te mechanisch is ben ik met je eens, maar daarmee is de medische wetenschap nog niet slecht, verre van dat.
Omdat minder zout en cholesterol verlagende middelen juist hard en vaatziekten oplevert.quote:Het kan best zijn dat er soms te snel medicijnen worden voorgeschreven uit winstbejag. Het is naar mijn idee wel zo dat die corruptie er later pas in is geslopen. Dat moet ook worden aangepakt.
Waarom zouden ze liegen over calcium, vet, zout en cholesterol?
Het is zo sneu dat ie zelf niet door heeft dat z'n samenzweringstheorien gewoon echt te zot voor woorden zijn. Als zou kloppen met ie zegt dan zou dit ook niet waar zijn:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:36 schreef DustPuppy het volgende:
Arme jongen, kan er niks anders van maken.
Ik hoop maar dat je nooit kinderen krijgt.
Inderdaad, ondanks dat we al die 'troep' krijgen opgediend door Big Pharma en Big Food worden we toch steeds ouder. Dat kan toch niet te bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Het is zo sneu dat ie zelf niet door heeft dat z'n samenzweringstheorien gewoon echt te zot voor woorden zijn. Als zou kloppen met ie zegt dan zou dit ook niet waar zijn:
[ afbeelding ]
Ja, maar het is een beetje moeilijk discussiëren met iemand die de theorie achter vaccineren nog niet eens begrijpt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
En vaccinaties helpen niet tegen dodelijke ziektes? Top, je zal 1 van de drie ouders zijn van wie de kinderen aan de pokken of rode hond dood gaat, dan roep je (hoop ik) toch echt iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |