Leuk om te horenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:35 schreef Gravedigger het volgende:
Goed besluit Yvonne. Zo ken ik je weer
quote:
Wauw Turks!quote:
Baik2 aja bu, dan Anda?quote:Vertaling van het Turks in het Nederlands
hoe gaat het
Volgens mij is dat Indonesischquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wauw Turks!
[..]
Baik2 aja bu, dan Anda?
Ja: les.quote:
Volgend jaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef Gravedigger het volgende:
Goeie keus! Alleen mag Karina het 50+ topic niet modden. Daar is ze te jong voor
Iya benar!quote:
Leuk joh. Veel succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja: les.
Doe al een week over simpele zinnetjes
Die doe ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef Gravedigger het volgende:
Goeie keus! Alleen mag Karina het 50+ topic niet modden. Daar is ze te jong voor
Die mannen zijn gewoon te druk bezig met hun tweede leg nadat ze de penopauze hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:09 schreef golfer het volgende:
Er mogen toch wel mannen blijven posten tussen al dat geweld van de vrouwen in 40+ en nu ook nog 2 vrouwelijke modjes erbij ook? Of hebben mannen gewoon minder problemen met ouder worden?
Prima keuze trouwens hoor, die 2.
Mijnes wordt 40 dit jaar, dus die zal ik ook die kant op dirigerenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef trovey het volgende:
Er moeten juist meer mannen posten in 40+...even tegenwicht geven als de dames weer last hebben van overgangsverschijnselen en elkaar de huid willen volschelden.
En welkom modjes...alhoewel ik beide al ken.
![]()
Gewoon een schop geven onder het motto....kijk schat, een forum wat helemaal op ons is afgestemd....met net zulke mafkezen als wij zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijnes wordt 40 dit jaar, dus die zal ik ook die kant op dirigeren
In PUB zou er staan "als ons"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een schop geven onder het motto....kijk schat, een forum wat helemaal op ons is afgestemd....met net zulke mafkezen als wij zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef Anne het volgende:
Karina, kun je eindelijk een note bij jezelf zetten.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:29 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed ook niet dat ik hier in dit forum die knopjes veel nodig zal hebben, allemaal aardige, nette, beschaafde mensen tenslotte die 40 plussers
50+ wil nog weleens wat uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:29 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed ook niet dat ik hier in dit forum die knopjes veel nodig zal hebben, allemaal aardige, nette, beschaafde mensen tenslotte die 40 plussers
Uiteraard.quote:
We kunnen dat uiteraard wel even gaan veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik er EINDELIJK eentje
![]()
Alhoewel ik nog geen knopjes zie
Iets met Seks, Drugs en rollators.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
50+ wil nog weleens wat uit de hand lopen.
Pas maar op, een Cat in het nauw maakt vreemde sprongen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:22 schreef trovey het volgende:
[..]
We kunnen dat uiteraard wel even gaan veranderen.Nee, ik denk dat we te beschaafd en te braaf zijn.
Moet dat niet Cad zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas maar op, een Cat in het nauw maakt vreemde sprongen.
Ik zie een midlifecrises ontstaan as we speak.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rollators? Een brommer met dikke banden is erg populair.![]()
[ afbeelding ]
ALS ik hier in de buurt een dikke Harley zie dan zit er wel altijd een oudere heer op... en bij voorkeur met een duur leren motorpack met HD op de rugquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rollators? Een brommer met dikke banden is erg populair.![]()
[ afbeelding ]
De echte hardliners zijn inmiddels ook allemaal 50+quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik hier in de buurt een dikke Harley zie dan zit er wel altijd een oudere heer op... en bij voorkeur met een duur leren motorpack met HD op de rug
Ik zag laatst een item over de Hell's Angels, dat waren inderdaad allemaal oude heren van zeker 50 (ik zeg het maar voorzichtig, je weet maar nooit of ze meelezen).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De echte hardliners zijn inmiddels ook allemaal 50+
Ik ken er aardig wat, het is mijn generatie zeg maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag laatst een item over de Hell's Angels, dat waren inderdaad allemaal oude heren van zeker 50 (ik zeg het maar voorzichtig, je weet maar nooit of ze meelezen).
Mijn broer rijdt al motor vanaf zijn 18de, en reed toen hij 25 was reed hij al een Harleyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik hier in de buurt een dikke Harley zie dan zit er wel altijd een oudere heer op... en bij voorkeur met een duur leren motorpack met HD op de rug
Hells'Angels en Harley's zijn niet synoniem hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag laatst een item over de Hell's Angels, dat waren inderdaad allemaal oude heren van zeker 50 (ik zeg het maar voorzichtig, je weet maar nooit of ze meelezen).
Hier net zo, geen Harley overigens maar heb er tot nu stuk of 20 verschillende gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn broer rijdt al motor vanaf zijn 18de, en reed toen hij 25 was reed hij al een Harleydus bij hem of geen midlifecrises of hij had hem toen al.
. De meeste HD rijders zijn inderdaad 50+,
Je zult weinig andere merken tegenkomen, een maffe eigenbouw of Indian misschien?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Hells'Angels en Harley's zijn niet synoniem hè.![]()
Volgens mij gaat mijn broer iemand worden die straks gewoon een keer dood van de motor af gaat vallen op zijn 100ste of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier net zo, geen Harley overigens maar heb er tot nu stuk of 20 verschillende gehad.
De echte HD rijders zitten ook al sinds hun 18e op de motor.
Ik zit niet zo in de Angels en hun merken maar vind het wel jammer dat elke HD rijder zo vaak meteen een Angel genoemd gaat wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zult weinig andere merken tegenkomen, een maffe eigenbouw of Indian misschien?
Zelf heb ik soort kruising tussen scheurijzer en zo'n HD.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat mijn broer iemand worden die straks gewoon een keer dood van de motor af gaat vallen op zijn 100ste of zo.Voordeel is wel dat je met een HD nog heel lang kan rijden in tegenstelling tot de scheurijzers die razendsnel gaan, daar moet je op een gegeven moment toch wel een punt achter zetten, voor je eigen en andermans veiligheid.
Niet erafvallen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf heb ik soort kruising tussen scheurijzer en zo'n HD.
Een Moto Guzzi Lemans 1000 Ultima Editione.![]()
[ afbeelding ]
Heb 2x flinke smakker gemaakt, 1x onderuit in bocht door olie met 140.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet erafvallen hoor.. Mijn broer heeft tot heden twee maal een ongeluk gehad......door van zijn eigen motor af te vallen.
De eerste keer op een Gucci die meteen total loss was doordat hij hem vanaf een talud lanceerde (en daarna kwam de eerste HD) en de tweede keer met een HD die hij net 2 weken had (later bleek het een technisch mankement te zijn
)
Dat weet ik hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Hells'Angels en Harley's zijn niet synoniem hè.Mijn broer blijft ver weg van die ongetwijfeld heel aardige motorliefhebbers (lezen ze mee?
). Ook wel handig als je bij de politie werkt, de Angels en de politie is niet zo'n goede combinatie.
Wat let je? En je weet wat ze dan meteen roepen op FOK! he? Pics...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wacht 40+ op de motor topic is er nog niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 2x flinke smakker gemaakt, 1x onderuit in bocht door olie met 140.![]()
En over auto gevlogen die linksaf door rood ging.
En we hebben weer een topic.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wacht 40+ op de motor topic is er nog niet.
Even kijken... ja ze zijn er, maar niet hierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
Maar om in FOK! traditie te blijven:
Zijn die tietuh-foto's van de mods er nou al?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Even kijken... ja ze zijn er, maar niet hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Cat en Karina gefeli en ik kom hier af en toe gezellig meeposten en lezen
quote:
Het is geen besloten forum met toegang op basis van je geboortedatum.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef Karina het volgende:
zomaar ineens inderdaad en ik zag jouw naam ook al voorbijkomen in de oude 40+ topics, ik dacht dat je jonger was eigenlijk (dertiger of zo).
Nee dat snap ik, maar als 20 jarige ga je daar toch niet zo snel rondhangen gok ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is geen besloten forum met toegang op basis van je geboortedatum.
Je zou het niet zeggen he?quote:
Jezus, dus ik ben de jongste van het stel Zaterdag?quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, dus ik ben de jongste van het stel Zaterdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |