Leuk om te horenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:35 schreef Gravedigger het volgende:
Goed besluit Yvonne. Zo ken ik je weer
quote:
Wauw Turks!quote:
Baik2 aja bu, dan Anda?quote:Vertaling van het Turks in het Nederlands
hoe gaat het
Volgens mij is dat Indonesischquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wauw Turks!
[..]
Baik2 aja bu, dan Anda?
Ja: les.quote:
Volgend jaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef Gravedigger het volgende:
Goeie keus! Alleen mag Karina het 50+ topic niet modden. Daar is ze te jong voor
Iya benar!quote:
Leuk joh. Veel succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja: les.
Doe al een week over simpele zinnetjes
Die doe ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef Gravedigger het volgende:
Goeie keus! Alleen mag Karina het 50+ topic niet modden. Daar is ze te jong voor
Die mannen zijn gewoon te druk bezig met hun tweede leg nadat ze de penopauze hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:09 schreef golfer het volgende:
Er mogen toch wel mannen blijven posten tussen al dat geweld van de vrouwen in 40+ en nu ook nog 2 vrouwelijke modjes erbij ook? Of hebben mannen gewoon minder problemen met ouder worden?
Prima keuze trouwens hoor, die 2.
Mijnes wordt 40 dit jaar, dus die zal ik ook die kant op dirigerenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef trovey het volgende:
Er moeten juist meer mannen posten in 40+...even tegenwicht geven als de dames weer last hebben van overgangsverschijnselen en elkaar de huid willen volschelden.
En welkom modjes...alhoewel ik beide al ken.
![]()
Gewoon een schop geven onder het motto....kijk schat, een forum wat helemaal op ons is afgestemd....met net zulke mafkezen als wij zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijnes wordt 40 dit jaar, dus die zal ik ook die kant op dirigeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |