Zelf heb ik soort kruising tussen scheurijzer en zo'n HD.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat mijn broer iemand worden die straks gewoon een keer dood van de motor af gaat vallen op zijn 100ste of zo.Voordeel is wel dat je met een HD nog heel lang kan rijden in tegenstelling tot de scheurijzers die razendsnel gaan, daar moet je op een gegeven moment toch wel een punt achter zetten, voor je eigen en andermans veiligheid.
Niet erafvallen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf heb ik soort kruising tussen scheurijzer en zo'n HD.
Een Moto Guzzi Lemans 1000 Ultima Editione.![]()
[ afbeelding ]
Heb 2x flinke smakker gemaakt, 1x onderuit in bocht door olie met 140.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet erafvallen hoor.. Mijn broer heeft tot heden twee maal een ongeluk gehad......door van zijn eigen motor af te vallen.
De eerste keer op een Gucci die meteen total loss was doordat hij hem vanaf een talud lanceerde (en daarna kwam de eerste HD) en de tweede keer met een HD die hij net 2 weken had (later bleek het een technisch mankement te zijn
)
Dat weet ik hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Hells'Angels en Harley's zijn niet synoniem hè.Mijn broer blijft ver weg van die ongetwijfeld heel aardige motorliefhebbers (lezen ze mee?
). Ook wel handig als je bij de politie werkt, de Angels en de politie is niet zo'n goede combinatie.
Wat let je? En je weet wat ze dan meteen roepen op FOK! he? Pics...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wacht 40+ op de motor topic is er nog niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 2x flinke smakker gemaakt, 1x onderuit in bocht door olie met 140.![]()
En over auto gevlogen die linksaf door rood ging.
En we hebben weer een topic.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wacht 40+ op de motor topic is er nog niet.
Even kijken... ja ze zijn er, maar niet hierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
Maar om in FOK! traditie te blijven:
Zijn die tietuh-foto's van de mods er nou al?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Even kijken... ja ze zijn er, maar niet hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Cat en Karina gefeli en ik kom hier af en toe gezellig meeposten en lezen
quote:
Het is geen besloten forum met toegang op basis van je geboortedatum.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef Karina het volgende:
zomaar ineens inderdaad en ik zag jouw naam ook al voorbijkomen in de oude 40+ topics, ik dacht dat je jonger was eigenlijk (dertiger of zo).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |