nou als ik pijn in mijn voeten krijg doe ik ze gewoon uit net zo makelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel lang
[..]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjes
20 graden en geen zonquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
en heel warm wordt het niet...dus de winterlaarzen kunnen best aan
ow zo ben ik ook wel hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als ik pijn in mijn voeten krijg doe ik ze gewoon uit net zo makelijk
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
ben een keertje zo dronken geweest dat mijn laarzen nu aan andere voeten zitten, want echt ik was ze kwijt kwam op sokken thuis, de kinderen hebben me nog nooit zo uitgelachenzie hans nog staan met die kop uit het keukenraam smorgens uurtje of 6, ach mijn moeder komt thuis hahahaha moet je kijken, zag ik inene nog 3 hoofden het keukenraam uitkomen, schaamde me dood op me sokken
was met een koningennacht
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
ben een keertje zo dronken geweest dat mijn laarzen nu aan andere voeten zitten, want echt ik was ze kwijt kwam op sokken thuis, de kinderen hebben me nog nooit zo uitgelachenzie hans nog staan met die kop uit het keukenraam smorgens uurtje of 6, ach mijn moeder komt thuis hahahaha moet je kijken, zag ik inene nog 3 hoofden het keukenraam uitkomen, schaamde me dood op me sokken
was met een koningennacht
Vraag maar aan Hans zaterdag oke zondag want er moet toch door iemand geld verdiend wordenquote:
neem jij maar een grote tas mee dan, kunnen we daar onze laarzen inproppenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem jij maar een grote tas mee dan, kunnen we daar onze laarzen inproppen
Ghehehe lekker dansen met Hansquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hans zaterdag oke zondag want er moet toch door iemand geld verdiend worden![]()
denk wel dat hij ons opzoekt na zijn werk, zal ik wel leuk vinden, zolang ik maar niet hoef te dansen met mijn ki9nd, hij beweegd zegt de oudste altijd en daar blijft het bij
Ik wil ook niet dronken worden, aangeschoten welquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga NIET dronken worden, want ik moet altijd kotsen als ik dronken benMisschien een beetje teut
neem voor jou wel plastic zakje mee, echt steegje in en hou dat ding onder je hoofd, zo ben ik ook wel weer.............quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga NIET dronken worden, want ik moet altijd kotsen als ik dronken benMisschien een beetje teut
wilde romantisch gaan schuifelen, dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Geweaun wild dansen, zweet je die alceaux er zeaux uit.
natuurlijk heb je wel *iets* heb je vuilniszakken in huis, kan je mooie dingen van maken hoor..........quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben een geoefende drinker dus echt snel dronken word ik nietAls ik maar wat gegeten heb.
En wat ik aan moet trekken weet ik nog niet, ik heb niets
Naakt? Dat vinden ze niet erg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:43 schreef Karina het volgende:
En wat ik aan moet trekken weet ik nog niet, ik heb niets
Ik heb alleen maar stomme kleren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk heb je wel *iets* heb je vuilniszakken in huis, kan je mooie dingen van maken hoor..........
dat zeg ik altijd tegen huppelkutje als ze weer eens klaagd dat ze niets heeft om aan te trekken
Te koudquote:
doe gewoon aan wat je lekker vind zitten, schijt aan wat andere er van zullen denken, gewoon iets prettigs en leuk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar stomme kleren.
[..]
Te koud
Ik maak maar een lolletje, het interesseert me ook niet, het is niet alsof ik een date heb, dan zou ik me helemaal opkalefaterenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe gewoon aan wat je lekker vind zitten, schijt aan wat andere er van zullen denken, gewoon iets prettigs en leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |