wat staat er in de CAO, maar volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
Godver pielekes,
ff een vraag:
als je een officiele vrije dag hebt.
kunnen ze die dag van je overuren afhalen?
Officiele dag = koninginnedag, hemelvaart, pinksteren ...
En je had al zo weinigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Renesite het volgende:
Zo. Buurvrouw had tijd, haar is weer gekortwiekt.
Nogal jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Renesite het volgende:
Maar alle mensen kinders: wa is 't benauwd/warm/bah
Valt echt wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Renesite het volgende:
Maar alle mensen kinders: wa is 't benauwd/warm/bah
Whehehehehehehehehehehehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik ga straks naar Renésite z'n huisinc. moeder
idd volgen mij dus ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat staat er in de CAO, maar volgens mij niet hoor
van: http://www.hr-kiosk.nl/xbook/id/2782:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zijn geen officiele dagen he, ligt eraan welke dag ze vallen en wat voor werk je doet
en doe gewoon kantoor werkquote:Tot de (als regel) doorbetaalde algemeen erkende en christelijke feestdagen - vastgelegd in de Algemene termijnenwet - behoren: Koninginnedag, Tweede Paasdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, de beide Kerstdagen en Nieuwjaarsdag. De verplichte doorbetaling op deze dagen is niet wettelijk geregeld. Wel wordt de doorbetaling van voornoemde feestdagen in veel CAO’s vermeld. Als er niets is geregeld, dan heeft een werknemer dus formeel geen recht op een betaalde vrije dag.
jah joh ?quote:
mja zal is even kijken naar de cao die ik dus heb ondertekend bij mn oude baas voor ons bedrijf is opgekochtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:41 schreef Renesite het volgende:
CAO afhankelijk. Mijn oude CAO was zo dat ik niet betaald was.
Staan feitelijk op internet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja zal is even kijken naar de cao die ik dus heb ondertekend bij mn oude baas voor ons bedrijf is opgekocht
ow dat is lekker slimquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef iBenny het volgende:
Morgen mijn diploma ophalen
Ik heb alleen geen idee hoe laat, want ik heb geen brief gehad
Goed idee, het heeft geholpen.quote:
Goed geregeld weerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef iBenny het volgende:
Morgen mijn diploma ophalen
Ik heb alleen geen idee hoe laat, want ik heb geen brief gehad
Pellen als een Baasch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een kiwi bij me, maar geen mes of lepel. Handig
Sleutel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een kiwi bij me, maar geen mes of lepel. Handig
quote:15.30 uur Ontvangst in de foyer
15.45 uur Groepsfoto gediplomeerden
16.00 uur Welkomstwoord door teamleider SJD, gevolgd door
de uitreiking SJD Award 2011 voor het beste afstudeeronderzoek.
16.45 uur Uitreiking van de diploma’s in verschillende groepen
18.00 uur Gezellig napraten onder het genot van een hapje en een drankje
Dat ben ik nietquote:
Ook?quote:
Gewoon de rest skippen en die bitterballen gaan opeten!quote:
Uri Gellerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:59 schreef Bellatrix het volgende:
Klok die het al 20 jaar niet meer doet, doet het nu ineens weer.
Creepy.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook?
Hoe laat moet jij, dan neem ik die tijd ook maar als uitgangspunt
...school is namelijk niet te bereiken. Vanwege.... diplomauitreikingen__!
quote:
De Maya's hadden gelijk!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:59 schreef Bellatrix het volgende:
Creepy.
quote:
je kan niet bellen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
Hey Bella
[..]
Sterker nog... ik weet niet eens waar
De andere uitreiking is rond half 1. Dus je ken er nait een pijl op trekke.quote:
Des noods sturen ze 'm maar op via de postquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
De andere uitreiking is rond half 1. Dus je ken er nait een pijl op trekke.
ga langs dan. je doet toch geen kut.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... krijg ik een bericht dat ze niet aanwezig zijn
He, hij is mod van alle talentenshows en volgende week is er weer 1 jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
ga langs dan. je doet toch geen kut.
Jij bent PR van Games, you're saying?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, hij is mod van alle talentenshows en volgende week is er weer 1 ja
Dan moet ik opstaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
ga langs dan. je doet toch geen kut.
Ik doe alleen leuke reisjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent PR van Games, you're saying?
Studentenverzekering?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al een 'klasgenoot' een WA gestuurd
Mijn ma krijgt net een WA bericht binnenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al een 'klasgenoot' een WA gestuurd
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:06 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben bij Heksje, wat een kutstad om te rijden toch
Daarom, pak voortaan de bezem!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:06 schreef Toverheks het volgende:
Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:06 schreef Toverheks het volgende:
Ik was weer bij een afgesloten stuk, en mijn negert op tomtom wist het niet meerquote:
quote:
Harry Potterwenen smeert het uurwerk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:59 schreef Bellatrix het volgende:
Creepy.
Daar had ik ook last van afgelopen zaterdag, heel rotterdam cs ligt open, ik raakte in paniek en de weg dus kwijtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik was weer bij een afgesloten stuk, en mijn negert op tomtom wist het niet meer
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van afgelopen zaterdag, heel rotterdam cs ligt open, ik raakte in paniek en de weg dus kwijt
Maar veel plezier bij Heksje
Nooooooooh!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Harry Potterwenen smeert het uurwerk.
Kijken hoe het volgende week is?quote:
quote:
Zijquote:
Ik ben nog aan het revalideren na PatriQuegatequote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijken hoe het volgende week is?
Ik héb donderdag vrij. patrick weer niet.
Hmmm.. als ze nou in die airs een beetje meer geheugen en hd en video gooien...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
Honden bij Apple, nu ik geen geld hebben gaan ze nieuwe macs de markt op gooien.
http://www.macrumors.com/(...)ro-models-this-week/
!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij gaat naar heksje toe zeg je net, dus dan snap ik het niet meer?
Dat was Kally op Haks' inlog, geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Das Kally op Heks haar account, Kally is met de jongens een dagje zwemmen daarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was Kally op Haks' inlog, geloof ik
Dan heb je een macbook proquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm.. als ze nou in die airs een beetje meer geheugen en hd en video gooien...
Punt is dat ze zuinig moeten zijnquote:
?? Humeurtje beetje vandaag?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was Kally op Haks' inlog, geloof ik
Ah, handig om dan met een account te gaan postenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das Kally op Heks haar account, Kally is met de jongens een dagje zwemmen daar
Zeg maar dat ik een lieve note wilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef Renesite het volgende:
Patrick gaat zo ook op mijn account posten. Hoor! Met crewrechten
Ja, maar die ijsjesbedrijfje zit wel kats ver wegquote:
Notes are serious business.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik een lieve note wil
Jij bent geweaun chagrijnig dat je ze niet doorhad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef Rauzer het volgende:
Ah, handig om dan met een account te gaan posten
En dat zegt wat van mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent geweaun chagrijnig dat je ze niet doorhad.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb geen zin om me vandaag normaal te kleden
Trainingsbroek en een vaag t-shirtHaar tokkie achtig in een staart. Ik vind het wel best zo
Slijmnotes, puntquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trouwens 16 notes
Ik kan er 2 nog niet zien
Vandaar de "quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent geweaun chagrijnig dat je ze niet doorhad.
Iedereen snapt het behalve jij, /carequote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
?? Humeurtje beetje vandaag?
[..]
[..]
Ah, handig om dan met een account te gaan posten
Don't try too hardquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vandaar de "" inderdaad, omdat ik zo strontchagrijnig ben
Ik snap het nu ook hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Iedereen snapt het behalve jij, /care
Kan ik er wat aan doen dat huppel foto's heeft neergezet van die batsseks daar?quote:
Vandaar de "quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vandaar de "" inderdaad, omdat ik zo strontchagrijnig ben
WAT? WAAR?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat huppel foto's heeft neergezet van die batsseks daar?
"Whaaaaaaaaaaaaaa" zou Haks zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een hooligan op schoot, ziet die panda en roept IANquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaar de "" PI, inderdaad, omdat ik het zo méénde
ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
I haz trained zhem well.... Muhahahaha.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er zit een hooligan op schoot, ziet die panda en roept IAN
Oh, dat had ik dan weer niet doorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaar de "" PI, inderdaad, omdat ik het zo méénde
In die notes dat weet je toch.Al dat slijm uit die anus... Oh kudt, nu lek ik nog.quote:
Nee haar kudt lekt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In die PM's dat weet je toch.Al dat slijm uit die anus... Oh kudt, nu lek ik nog.
Ik deed een ninja-editquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In die notes dat weet je toch.Al dat slijm uit die anus... Oh kudt, nu lek ik nog.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I haz trained zhem well.... Muhahahaha.
badder zequote:
Haha, you have a mental image!quote:
Half elf vind ik dan nog erg vriendelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:28 schreef Lutte het volgende:
Ik moet zondag om half elf in de kerk zijn.. Ik weet spontaan weer waarom ik nooit naar de kerk ga
Ben mobiel, pi's staan uit bij het reageerveld.quote:
Gewoon zeggen dat je moet slapen van Jesus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:28 schreef Lutte het volgende:
Ik moet zondag om half elf in de kerk zijn.. Ik weet spontaan weer waarom ik nooit naar de kerk ga
Is nog wel een fijne tijd ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:28 schreef Lutte het volgende:
VERMAN JEZELF!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zie er niet uit.. Ik ga terug naar huis
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik las iets over vleermuizen, gisteren was ik even aan het skypen met Wander toen hoorde ik een herrie. Was er een vleermuis binnen gevlogen zei die
Ha-loquote:
Ik heb er echt een pesthekel aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Reizen met het openbaar vervoer that is.
Ach ja, hoort erbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar drie uur gedaan over iets wat normaal in anderhalf makkelijk kan.
Die versta ik toch allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En heel de weg luidruchtige Limburgers, stomme meisjes en heel veel schreeuwende kinderen. Heel veel.!
Maar je kon ze wel horen. En goed ook.quote:
Ik ga een lening afsluiten en het probleem in september verhelpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je kon ze wel horen. En goed ook.
Ik ben al jaren niet meer met het OV in NL geweest. Het is zo faal allemaalquote:
Helaas, ik ben al twintig jaar student af.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het leuk/niet erg om met het OV te gaan
...gewoon, omdat het gratis is
Ik heb er doorgaans ook niet zo'n problemen mee hoor, vooral niet als het gewoon de tijd duurt die het hoort te duren (of dan nou drie uur of één uur is), maar werkzaamheden, omreizen, vertraging en drukte zorgen wel voor een vermindering in mijn reisplezier. Ik kon verdeurie mijn boek niet fatsoenlijk lezen door de teringherrie en kindergilstemmen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het leuk/niet erg om met het OV te gaan
...gewoon, omdat het gratis is
was er iets speciaals dan ofzo? Al die kids in de trein?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er doorgaans ook niet zo'n problemen mee hoor, vooral niet als het gewoon de tijd duurt die het hoort te duren (of dan nou drie uur of één uur is), maar werkzaamheden, omreizen, vertraging en drukte zorgen wel voor een vermindering in mijn reisplezier. Ik kon verdeurie mijn boek niet fatsoenlijk lezen door de teringherrie en kindergilstemmen.
Dit idd ook welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er doorgaans ook niet zo'n problemen mee hoor, vooral niet als het gewoon de tijd duurt die het hoort te duren (of dan nou drie uur of één uur is), maar werkzaamheden, omreizen, vertraging en drukte zorgen wel voor een vermindering in mijn reisplezier. Ik kon verdeurie mijn boek niet fatsoenlijk lezen door de teringherrie en kindergilstemmen.
Van eindhoven naar den bosch gewoon een of ander stom kampgezin, en die stampten uit (godzijdank), maar toen kwam er een leger jonge scoutingkinderen binnenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was er iets speciaals dan ofzo? Al die kids in de trein?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van eindhoven naar den bosch gewoon een of ander stom kampgezin, en die stampten uit (godzijdank), maar toen kwam er een leger jonge scoutingkinderen binnen. En die bleven bijna de hele weg meereizen
.
Ik vind dat vaak wel tof en ga mee luisterenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van eindhoven naar den bosch gewoon een of ander stom kampgezin, en die stampten uit (godzijdank), maar toen kwam er een leger jonge scoutingkinderen binnen. En die bleven bijna de hele weg meereizen
.
geloof mij dit waren geen leuke schattige kindergesprekjes, maar gewoon teringherriequote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak wel tof en ga mee luisteren
VHquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet dus in Zaltbommel uitstappen dus ik voel je pijn.
Via zuid naar het noorden?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik moest laatst van Geldrop naar Eindhoven. Moest ik omrijden via Heerlen...
Behalve ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe is het hier dan tegenwoordig? Iedereen doet het blijkbaar met elkaar hier?
Hmhm.quote:
Het is hier net volendamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe is het hier dan tegenwoordig? Iedereen doet het blijkbaar met elkaar hier?
Ik heb vakantie, maar nog allerlei dingen aan mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
En hoe is het met jou verder Erik? Tijdje niet gesproken inderdaad.
Nou ik heb van jou dingen gehoord!quote:
Je twee golden retrievers?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:31 schreef Renesite het volgende:
Nou, hij heeft de eerste 2 mensen overleefd hoor!
Klopt. Beiden gok ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Benny, ving ik nou op dat jij en Lutte ook weer een item zijn? Of is dat mijn fantasie alleen?
En ik!quote:
goede keuzequote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister zin om Totoro te kijken dankzij jou
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:52 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik heb nu dus een Hello Kitty-telefoon met een ringtoon van Loco Roco. Die galmde even door de hele zaal heen
Joahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
Soms kan 2 gebakken eitjes best lekker zijn...
twitter:Brittjje twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 14:04:17OMG!! Ik zag iemand met een t-shirt van MIJN #ByBritt lijn lopen!! Toen vroeg ik wil je met mij op de foto :$ www.zeroteez.nl reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
twitter:Brittjje twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 14:04:17OMG!! Ik zag iemand met een t-shirt van MIJN #ByBritt lijn lopen!! Toen vroeg ik wil je met mij op de foto :$ www.zeroteez.nl reageer retweet
hehe, lolquote:
Ik ga luisterenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:55 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen een uurtje hiphop draaien voor de radio
Misschien deze week nog wel een keertjequote:
Snel mensen, lemmings openen!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien deze week nog wel een keertje
Zou wel sjiek zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien deze week nog wel een keertje
Draaien is echt een eitje. Zelfs ik kan het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook een keertje draaien proberen, lijkt me wel sjiek.
jaaaaa leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook een keertje draaien proberen, lijkt me wel sjiek.
Gewoon eens vragen aan de techneuten in het topic. Zijn er genoeg van (ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:29 schreef Lutte het volgende:
Ik wil ook wel draaien, graag zelfs, maar dan moet er iemand even een half uurtje uittrekken om me alles stap voor stap uit te leggen. Ik ben compleet niet technisch aangelegd en in dit opzicht ook gewoon heel traag van begrip
Ik zal het wel eens vragenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon eens vragen aan de techneuten in het topic. Zijn er genoeg van (ik niet)
Kom maar een keer langsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil gewoon een keertje meekijken met iemand ofzo.
weet je dat zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens vragenEn anders ga ik gewoon bij c_a in de leer
Ohja, die heeft ook al gedraaidquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens vragenEn anders ga ik gewoon bij c_a in de leer
Hoe heb je gefaald dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat zeker
Ik heb al 2 keer gefaald
Het is niet eens zo ver.quote:
het is ook niet moeilijk, maar ik had de niet-volledige versie van VDj... werd er na 10 minuten steeds uitgeknaldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
Miran heeft wel een keer met mij meegekeken
Je draait wat je zelf wilt. Alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
Moet je eigenlijk perse een bepaalde stroming draaien of mag het ook van alles zijn?
Ja maar vdj is echt zwaar irritant, ik draai altijd met traktor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is ook niet moeilijk, maar ik had de niet-volledige versie van VDj... werd er na 10 minuten steeds uitgeknald
Nu heb ik hem wel
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar vdj is echt zwaar irritant, ik draai altijd met traktor.
Oké mooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je draait wat je zelf wilt. Alles.
Oh en over 3 weken ga ik 2 uur lang Duitse schlager draaien
Ben ik net op vakantie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je draait wat je zelf wilt. Alles.
Oh en over 3 weken ga ik 2 uur lang Duitse schlager draaien
Ga je ook pullen bier serveren?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké mooi.
En dan haal ik vast mijn Heidi jurkje van de zolder!
Je zult het daar genoeg horen lijkt me zo.quote:
Wil ik best doen maar ik weet niet of de pullen nog vol zijn als ik eenmaal bij de klanten ben.quote:
Jij bent een sterk meisje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil ik best doen maar ik weet niet of de pullen nog vol zijn als ik eenmaal bij de klanten ben.
Die vaas met grolsch ging aardigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil ik best doen maar ik weet niet of de pullen nog vol zijn als ik eenmaal bij de klanten ben.
ow heb ook al sam geprobeerd en toen faalde ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar vdj is echt zwaar irritant, ik draai altijd met traktor.
Is ie stuk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is Thomas doodgegaan bij film 5, geen teken van leven meer.
Ja maar die was ook echt lekker man.quote:
Whehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is Thomas doodgegaan bij film 5, geen teken van leven meer.
Een uur lang Spice Girls, Pussycat Dolls en Girls Aloud?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
whehhe ik draai van 16:00 tot 17:00
Girlpower
Je hebt een date?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:58 schreef Renesite het volgende:
Er wordt hier zelfs meegegeten!
En hij heeft een goede beurt gemaakt wat betreft interesse tonen in vogeltjes!!
neee /;pquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Een uur lang Spice Girls, Pussycat Dolls en Girls Aloud?
Super...Kus aan Triekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:58 schreef Renesite het volgende:
Er wordt hier zelfs meegegeten!
En hij heeft een goede beurt gemaakt wat betreft interesse tonen in vogeltjes!!
Hoe was het met je nichtje Lays?quote:
Nee. Het gaat over de konijn. De twijfel was er dat hij vandaag of morgen opgegeten wordt. Het blijkt dat-ie nog een nachtje mag blijven. Morgen belandt hij in een zilveren opdienschaal.quote:
ja leuk...Dr was nog meer familie van mn schoonzus dus erg gezellig....en Zaterdag gaan we met de familie naar de eftelingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe was het met je nichtje Lays?
En ook een kusje aan Triek van mij René, hij heeft zich voor niks druk gemaakt zo te horen
Valt meequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja leuk...Dr was nog meer familie van mn schoonzus dus erg gezellig....en Zaterdag gaan we met de familie naar de efteling![]()
Is de tour leuk vandaag...zet het net pas op
Wat leuk! Enquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja leuk...Dr was nog meer familie van mn schoonzus dus erg gezellig....en Zaterdag gaan we met de familie naar de efteling![]()
Is de tour leuk vandaag...zet het net pas op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |