Die nieuwstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harry Potter gekeken en daarna werd ik gewaarschuwd door huppel over vage roddels en zo
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet tussen jou en je studie zitten, maar wel zorgen dat je je weet wel
Ik ben niet zo sociaal en gezellig. En ik drink niet dus word ik het ook niet.quote:
Broertje van Endalequote:
Ik weet niet waarom maar ik moest hier heel hard om lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meid, dat is hier allang bekend hoor!
Sorry, ik ga even hier tegenin, ik vond je anders echt tof, en dat zeg ik anders heul niet, je ging overal mee naartoe al was het jou ding niet en ik moest vreselijk om jou lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo sociaal en gezellig. En ik drink niet dus word ik het ook niet.
Die kat was wel aanhankelijk. Die ging zelfs op mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry, ik ga even hier tegenin, ik vond je anders echt tof, en dat zeg ik anders heul niet, je ging overal mee naartoe al was het jou ding niet en ik moest vreselijk om jou lachen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kat was wel aanhankelijk. Die ging zelfs op mijn hoofd zitten.
Ik ga lachen als het werktquote:
Nope, het krijgt alleen stijve knoppen.quote:
Dat zag ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:21 schreef Kally het volgende:
Ik zei trouwens Erikin het vorige topic
Hoe is het met je?
The Bastardquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, het krijgt alleen stijve knoppen.
Goed zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zag ik. Met mij is het wel okay
.
Zegt het wat dat ik zijn moeder al eens heb ontmoet? En ik heb zijn poes geaaid.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jullie zijn dus echt lovers enzo. Met sweet sweet kisses
?
Een harde Lquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, het krijgt alleen stijve knoppen.
Oh do tellquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zegt het wat dat ik zijn moeder al eens heb ontmoet? En ik heb zijn poes geaaid.
De L valt nu de zachte G aan!quote:
Romantisch allemaalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zegt het wat dat ik zijn moeder al eens heb ontmoet? En ik heb zijn poes geaaid.
en terecht.quote:
Het is mooi weer, de liefde is alom aanwezig hierquote:
Ik zal je nooit bellen danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
en terecht.
Ik krijg altijd hekel aan mensen met zaccccchhhhte G aan de telefoon!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
en terecht.
Nou ja, in mijn leven niet echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is mooi weer, de liefde is alom aanwezig hier
Zachte Gquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
en terecht.
quote:
Ga bij een hijglijn werken, dan krijg je mensen met een harde L aan de telefoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
en terecht.
welke liefde ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is mooi weer, de liefde is alom aanwezig hier
Ik heb een filmpje van die poesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
De poes ging spinnen weetje
Nee, jij bent iemand met een zachte? ECHT?quote:
Kom uit Brabant he, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, jij bent iemand met een zachte? ECHT?nu ben ik niet meer verliefd
Uhhh ja, er staat van die poesquote:
Een FOK!ker?quote:
Jaquote:
Flikkert op, homo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
Maar echt jongens, homo's en meisjes... Een zachte G. is een behoorlijke potentiële adrenaline-stop voor een Groninger.
Waarom kots je op mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom uit Brabant he, dan krijg je dat.
En je hebt Patrique toch al.
Ow? Laat die poes eens zien?quote:
Geen last van hier in Schiedamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
Maar echt jongens, homo's en meisjes... Een zachte G. is een behoorlijke potentiële adrenaline-stop voor een Groninger.
Goed om eraan te wennen dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
Ian_Nickquote:
Ik wil geen eerlijkheid. Ik wil complimentjes en positieve aandacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom kots je op mij!! Ik ben eerlijk!
Heb jij whatsapp? Dan stuur ik het filmpje doorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom kots je op mij!! Ik ben eerlijk!
[..]
Ow? Laat die poes eens zien?
Ken ik niet.quote:
Oi I'm a Western beebquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Renesite het volgende:
Sjeeeez wat zijn hier veel zuihuidelingen!!
Heb je mijn facebook? Daar staat mijn nr wel opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij whatsapp? Dan stuur ik het filmpje door
En als iemand een complimentje geeft zeg je dat het niet waar isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil geen eerlijkheid. Ik wil complimentjes en positieve aandacht.
Jawel joh, van al die ava's die boos keken enzoquote:
Kijken gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je mijn facebook? Daar staat mijn nr wel op
Ja, ik ken z'n naamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel joh, van al die ava's die boos keken enzo
Kon je aanvragen bij hem toen.
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als iemand een complimentje geeft zeg je dat het niet waar is![]()
Ik welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ken z'n naam, maar hem niet als persoon.
Jij hebt een za...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom legt iedereen het met FOK!kers aan behalve ik! Ik ben een gedrocht
!
Ja, maar jou wil ik ook nietquote:
Man, ik heb ook borsthaar, houd van een baardlijntje en zo en zo... Maar ik heb wel een stalen 6packkkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jou wil ik ook niet. Ik heb wel een bepaalde standaard.
En dat vind Patrique oké?quote:
Welke supermarkt haal je diequote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, ik heb ook borsthaar, houd van een baardlijntje en zo en zo... Maar ik heb wel een stalen 6packkk
bij de supermarkt om de hoekquote:
Passsss je nr?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:31 schreef Kally het volgende:
Reneetje, je komt niet in mijn whatsapp lijst
Goedemorgenquote:
quote:
Ja, drie haartjes ofzo.quote:
inderdaad, Lamme Groningerquote:
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluitenquote:
Ik zat al om vijf uur beneden, de lantaarnpalen waren nog aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluiten
Ik vind 5:00 wel erg vroegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluiten
mijn Ava o.a.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel joh, van al die ava's die boos keken enzo
Kon je aanvragen bij hem toen.
Er staat hier al wat klaarquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat al om vijf uur beneden, de lantaarnpalen waren nog aan
niks gewend daar in het noorden des landsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind 5:00 wel erg vroeg
[/voillere]
Blablablablaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
of was nog net bezig om mn lenzen in te doen
[..]
niks gewend daar in het noorden des lands
nou ben benieuwt opblaasbaar hoop ik wel staat zo raar als ik met 5 opblaasbare krokodillen en een opblaasboot aan me arm het padje afwandel richting zwembadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat hier al wat klaar
Speelgoed voor in het zwembad
Die zijn wel heel tof ja, maar mijn negerquote:
quote:
Nee opduikvisjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ben benieuwt opblaasbaar hoop ik wel staat zo raar als ik met 5 opblaasbare krokodillen en een opblaasboot aan me arm het padje afwandel richting zwembad
Ik ookquote:
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef Renesite het volgende:
Mijn avatar lijkt ook wel een beetje op mijzelf.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef Renesite het volgende:
Mijn avatar lijkt ook wel een beetje op mijzelf.
Sprekendquote:
Je zag die beer van een Erik brood smeren en dacht, ik moet dat ook?quote:
Wie zou dat nu zijn?quote:
opduikvisjes, ach ik zal het wel zien is zo lang geleden dat ik weer eens ouderwets ben gaan zwemmen met kids, zie me nog wandelen er ging zelf een campingbedje mee richting zwembad, heb daar wat dagen doorgebracht met de kids, toen was ik nog de baas, nu moet ik naar hun luisterenquote:
Ikquote:
Een wat?quote:
afkappen die handel voor het te laat is, die Siempie echt he pppfffttttt als je daar 1 keer mee in aanraking bent geweest wil je elke week haar ff aanrakenquote:
quote:
Duzjequote:
Gelukkig, en ja het is wel lang inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetje gaat eindelijk weer goedje.Ben nu 2/4 in weken antibiotica. Wat een moemakend spul, zeker voor zo'n lange tijd.
Ik zat aan de koffie, ik duik zo onder de douche en kom dan naar jouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Toverheks het volgende:
maar Kal waar wacht jij eigenlijk op, als je klaar bent met aankleden enzo kom je toch gewoon deze kant op, of zie ik dat nou verkeerd, dat achter dat FOK hangen
Echt fijn Vaduz, eindelijk verbetering!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetje gaat eindelijk weer goedje.Ben nu 2/4 in weken antibiotica. Wat een moemakend spul, zeker voor zo'n lange tijd.
Oh, oke.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig, en ja het is wel lang inderdaad
[..]
Ik zat aan de koffie, ik duik zo onder de douche en kom dan naar jou
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt fijn Vaduz, eindelijk verbetering!
Al ga ik de wachtkamertweets wel missen.
wat heb je dan als ik brutaal vragen mag??/quote:
Mag ik ook even?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Toverheks het volgende:
maar Kal waar wacht jij eigenlijk op, als je klaar bent met aankleden enzo kom je toch gewoon deze kant op, of zie ik dat nou verkeerd, dat achter dat FOK hangen
Langlopende zaak. Wondje onder voet opgelopen (2 jaar geleden) en met downs en enkele ups gaat het wondje maar niet echt dicht. Aantal infecties gehad, hoop antibioticakuren en nu dus een hele lange antibioticakuur.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat heb je dan als ik brutaal vragen mag??/
quote:
zo dat is niet mis zwaar kut dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Langlopende zaak. Wondje onder voet opgelopen (2 jaar geleden) en met downs en enkele ups gaat het wondje maar niet echt dicht. Aantal infecties gehad, hoop antibioticakuren en nu dus een hele lange antibioticakuur.
Neuh, ik ga prima. En maar goed ook, ziek naar je werk is ook maar zóquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry
kusje erop hoe voel je je vandaag nog grieperig
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, ik ga prima. En maar goed ook, ziek naar je werk is ook maar zó
Ik moet er ook onder, ik gaf licht in het donkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kally heeft een zonnebankje gehad zie ik
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet er ook onder, ik gaf licht in het donker
Ja, pas je maar een beetje aan!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet er ook onder, ik gaf licht in het donker
Zijn shine hield me wakkerquote:
O ja, dat was mijn eigen gelachquote:
Je hebt shine in vele vormen. Als je hem zat bent drop je hem tegen die 's nachts lichtgevende sterretjes op het plafond.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt shine in vele vormen. Als je hem zat bent drop je hem tegen die 's nachts lichtgevende sterretjes op het plafond.
Niet eens?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn "shine" dan hèIk bedoelde niets vunzigs
Mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar ik kan er met gemak iets vunzigs van máken?
Bennyquote:
Bennersquote:
Hihiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef iBenny het volgende:
Heyhoi jullie 2...
Hoe is het ermee
Hihi, dat rijmt
Ehm, nóg niet..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij al besloten welke prachtige liederen jij voor ons gaat zingen op de TAL meet?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
Heks ik rook mijn peukje, poets mijn tanden, pleur even een gezicht erop en kom jou richting uit
Ik denk dat ik de hele avond naar de teffes help met een zeer emotionele versie van Child in Time.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele avond naar de teffes help met een zeer emotionele versie van Child in Time.
"...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
OEEEEEEEHOEEEEEEEEOHEEOEOEEEEEEEEEEH!"
Met zachte Gquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Uur langere reistijd met de trein vol met luidruchtige Limburgers..
Moooooi, ik verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele avond naar de teffes help met een zeer emotionele versie van Child in Time.
"...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
OEEEEEEEHOEEEEEEEEOHEEOEOEEEEEEEEEEH!"
neem de stiltecoupéquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Uur langere reistijd met de trein vol met luidruchtige Limburgers..
Nee, jij verbetert mij alleen maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen wij samen een prachtig duet ten gehore brengen?
als het limburgse vrouwen zijn is het goedquote:
Overrated kutlied.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer! En het was Smells Like Teen Spirit, dat moet je gewoon goed zingen
Gelukkig staat jou ring mij dan weer beterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer! En het was Smells Like Teen Spirit, dat moet je gewoon goed zingen
Wel okéquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moooooi, ik verheug me er nu al op![]()
[..]
neem de stiltecoupé
Maar hoe is het met jou Erik?!
De waarheid, dit is het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig staat jou ring mij dan weer beter
Ik ookquote:
Je vergeet steeds dat ene shirtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De waarheid, dit is het.
Alles van mij staat jou beter
maar staat alles van Kally jou beter...dat willen wij wetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De waarheid, dit is het.
Alles van mij staat jou beter
snorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Dat ene jurkje stond hem wel goed jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar staat alles van Kally jou beter...dat willen wij weten
quote:
* proestquote:
Dan hoor je die G helemaal niet meer en komen er rare woorden uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom kunnen limburgers ook niet normaal zacht praten.
Awwwwquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
* proest![]()
Jij moet morgen maar die dat ene topje korsetje meenemen...die je aan had op het feest...ik pas het gewoon niet en dan moet het naar iemand die het geweldig staat vind ik
Om groningers te jennenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom kunnen limburgers ook niet normaal zacht praten.
Weet ik toch...VAN JOU....VAN JOU!!!!!!!!!!!!!!quote:
Bij de dvd's en o ja je boekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet ik toch...VAN JOU....VAN JOU!!!!!!!!!!!!!!
Ik leg het gelijk klaar...want ik met mn vergiethoofd
ben je hier nou nog, schiet eens opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Je vergeet steeds dat ene shirt
Ik kom er aan lieverd, ik sluit hier nu afquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je hier nou nog, schiet eens op
Ik pas het welquote:
iddquote:
he he kkksstttttt je FOKt maar onder het rijden door waar je zitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom er aan lieverd, ik sluit hier nu af
veel plezier met hakseflatsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom er aan lieverd, ik sluit hier nu af
Alweer? of nog steeds?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel oké. Zorgen aan mijn kop waardoor ik slecht slaap en dat beïnvloedt mijn emotionele gesteldheid zeg maar.
Of er zit zoveel zoetstof in dat je de komende 3 weken uit je kont zeiktquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Sugarfree... Ik háát sugarfree.
Zeg dan gewoon: "dat product wat je wil hebben, maar dan met alle "lekker" eruit getrauscht."
dat zal wel lukken en de zon komt ook al door wordt een warme dag op het grasveld en de jongens kunnen heerlijk zwemmen, jij veel oppasplezierquote:
Wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of er zit zoveel zoetstof in dat je de komende 3 weken uit je kont zeikt
Aangepastquote:
Ik niet, ik krijg mijn trauma weer terug.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Uit je kont zeiken"
Goftedomme, ik moest hardop lachen
Ik ga niet oppassen, maar mn moeder vervelen terwijl zij opppastquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zal wel lukken en de zon komt ook al door wordt een warme dag op het grasveld en de jongens kunnen heerlijk zwemmen, jij veel oppasplezier
Heb jij ook een endoscopie?quote:
Bonbons mee, bloemetjes, haartjes netjes in de scheiding.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik ga straks naar Renésite z'n huisinc. moeder
Incubatie moeder?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik ga straks naar Renésite z'n huisinc. moeder
Was het gezelly?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik aan de diarree ben? Ikdacht echt dat het aan de kipsate lag van de meet
Waarschijnlijk wel. Of al die anale seks aldaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik aan de diarree ben? Ikdacht echt dat het aan de kipsate lag van de meet
Misschien, maar dat zou me ook niks verbazen als ik die verhalen zo hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was benieuwd en probeerde de "aftermeet" topics te lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien, maar dat zou me ook niks verbazen als ik die verhalen zo hoor
Ik keek alleen ff in de topicgallery of er foto's warenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was benieuwd en probeerde de "aftermeet" topics te lezen
Ik kwam er niet doorheen
Toch niet weer van die onverwachte scary pics?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik keek alleen ff in de topicgallery of er foto's waren
Het was zeker wel gezelligquote:
Alleen van de tuinquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch niet weer van die onverwachte scary pics?
Je hoeft alleen maar mensen aan te kijken om diarree te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien, maar dat zou me ook niks verbazen als ik die verhalen zo hoor
Ik was gister bij Myraela en de tuin zag er nog steeds hetzelfde uit als zondagochtendquote:
Nee echt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was gister bij Myraela en de tuin zag er nog steeds hetzelfde uit als zondagochtend
We wilde wel meehelpen met opruimen, maar dat wilde ze niet
Ik moest welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was benieuwd en probeerde de "aftermeet" topics te lezen
Ik kwam er niet doorheen
Ik heb een foto gemaaktquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee echt?![]()
Ik zou niet eens tegen die bende kunnen
Beetje dansen, beetje kipsaté eten, beetje ONZerts ontmaagden, beetje drinken...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Vage roddels, ik heb keiharde neukseks gehadOepsiedoepsie
Whut? iemand zei dat over jouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest wel
Vage roddels, ik heb keiharde neukseks gehadOepsiedoepsie
Het is gewoon een grote orgie geweest
La lalallalala Pastaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje dansen, beetje kipsaté eten, beetje ONZerts ontmaagden, beetje drinken...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren achtergekomen dat knuffelen keiharde neukseks is
Die rol was voor iemand die de ligstoel had ondergekotstquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke vuige baas heeft er met die gigantische wc-rol in de bosjes zitten beren?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe vaak ik niet in de hamburgers en kip ben gaan staan
Omfgquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die rol was voor iemand die de ligstoel had ondergekotst
Ow fijn....en dat lig nu aan te harden in de zonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die rol was voor iemand die de ligstoel had ondergekotst
Aardappelsaladequote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:14 schreef iBenny het volgende:
En wat voor prut zit er in de grote bak op tafel?
ze heeft er de hele avond op/in gelegenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow fijn....en dat lig nu aan te harden in de zon
Ahw fuck, dat is écht ranzigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft er de hele avond op/in gelegen
En in de volle zon... hmmm, ik neem nog een hapquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr zei dat het ongelooflijk stonk gisteravond, ja duh! Staat al vanaf zaterdagavond open
Samzzz?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft er de hele avond op/in gelegen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, wel een beetje schoongemaakt dat wel
Op zich viel het wel mee, 3 kotsers van de 30quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Laysa het volgende:
Het klinkt serieus als een feestje waar ik niet bij had willen zijn...kotsende mensen overal...smerigheid in je haar...nee ik pas ff
Ik vind van niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
Godver pielekes,
ff een vraag:
als je een officiele vrije dag hebt.
kunnen ze die dag van je overuren afhalen?
Officiele dag = koninginnedag, hemelvaart, pinksteren ...
Wauw, drukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, waarvan er 18 bleven slapen ofzo
mja mijn overzicht van overuren scheelt ruim 24 uur met die van de zaakquote:
er ligt niet voor niks een keukenrol hahahha nee ik zeg niksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren achtergekomen dat knuffelen keiharde neukseks is
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er ligt niet voor niks een keukenrol hahahha nee ik zeg niks
dat zijn geen officiele dagen he, ligt eraan welke dag ze vallen en wat voor werk je doetquote:
Ligt eraan of het is vastgelegd of nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
Godver pielekes,
ff een vraag:
als je een officiele vrije dag hebt.
kunnen ze die dag van je overuren afhalen?
Officiele dag = koninginnedag, hemelvaart, pinksteren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |