Jaquote:
Flikkert op, homo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
Maar echt jongens, homo's en meisjes... Een zachte G. is een behoorlijke potentiële adrenaline-stop voor een Groninger.
Waarom kots je op mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom uit Brabant he, dan krijg je dat.
En je hebt Patrique toch al.
Ow? Laat die poes eens zien?quote:
Geen last van hier in Schiedamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
Maar echt jongens, homo's en meisjes... Een zachte G. is een behoorlijke potentiële adrenaline-stop voor een Groninger.
Goed om eraan te wennen dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
Ian_Nickquote:
Ik wil geen eerlijkheid. Ik wil complimentjes en positieve aandacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom kots je op mij!! Ik ben eerlijk!
Heb jij whatsapp? Dan stuur ik het filmpje doorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom kots je op mij!! Ik ben eerlijk!
[..]
Ow? Laat die poes eens zien?
Ken ik niet.quote:
Oi I'm a Western beebquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Renesite het volgende:
Sjeeeez wat zijn hier veel zuihuidelingen!!
Heb je mijn facebook? Daar staat mijn nr wel opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij whatsapp? Dan stuur ik het filmpje door
En als iemand een complimentje geeft zeg je dat het niet waar isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil geen eerlijkheid. Ik wil complimentjes en positieve aandacht.
Jawel joh, van al die ava's die boos keken enzoquote:
Kijken gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je mijn facebook? Daar staat mijn nr wel op
Ja, ik ken z'n naamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel joh, van al die ava's die boos keken enzo
Kon je aanvragen bij hem toen.
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als iemand een complimentje geeft zeg je dat het niet waar is![]()
Ik welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ken z'n naam, maar hem niet als persoon.
Jij hebt een za...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom legt iedereen het met FOK!kers aan behalve ik! Ik ben een gedrocht
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |