inderdaad, Lamme Groningerquote:
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluitenquote:
Ik zat al om vijf uur beneden, de lantaarnpalen waren nog aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluiten
Ik vind 5:00 wel erg vroegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluiten
mijn Ava o.a.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel joh, van al die ava's die boos keken enzo
Kon je aanvragen bij hem toen.
Er staat hier al wat klaarquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat al om vijf uur beneden, de lantaarnpalen waren nog aan
niks gewend daar in het noorden des landsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind 5:00 wel erg vroeg
[/voillere]
Blablablablaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
of was nog net bezig om mn lenzen in te doen
[..]
niks gewend daar in het noorden des lands
nou ben benieuwt opblaasbaar hoop ik wel staat zo raar als ik met 5 opblaasbare krokodillen en een opblaasboot aan me arm het padje afwandel richting zwembadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat hier al wat klaar
Speelgoed voor in het zwembad
Die zijn wel heel tof ja, maar mijn negerquote:
quote:
Nee opduikvisjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ben benieuwt opblaasbaar hoop ik wel staat zo raar als ik met 5 opblaasbare krokodillen en een opblaasboot aan me arm het padje afwandel richting zwembad
Ik ookquote:
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef Renesite het volgende:
Mijn avatar lijkt ook wel een beetje op mijzelf.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef Renesite het volgende:
Mijn avatar lijkt ook wel een beetje op mijzelf.
Sprekendquote:
Je zag die beer van een Erik brood smeren en dacht, ik moet dat ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |