Man, ik heb ook borsthaar, houd van een baardlijntje en zo en zo... Maar ik heb wel een stalen 6packkkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jou wil ik ook niet. Ik heb wel een bepaalde standaard.
En dat vind Patrique oké?quote:
Welke supermarkt haal je diequote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, ik heb ook borsthaar, houd van een baardlijntje en zo en zo... Maar ik heb wel een stalen 6packkk
bij de supermarkt om de hoekquote:
Passsss je nr?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:31 schreef Kally het volgende:
Reneetje, je komt niet in mijn whatsapp lijst
Goedemorgenquote:
quote:
Ja, drie haartjes ofzo.quote:
inderdaad, Lamme Groningerquote:
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluitenquote:
Ik zat al om vijf uur beneden, de lantaarnpalen waren nog aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluiten
Ik vind 5:00 wel erg vroegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij als zuiderlinge met ee nheerlijke zachte G staan al op zodra de vogels fluiten
mijn Ava o.a.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel joh, van al die ava's die boos keken enzo
Kon je aanvragen bij hem toen.
Er staat hier al wat klaarquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat al om vijf uur beneden, de lantaarnpalen waren nog aan
niks gewend daar in het noorden des landsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind 5:00 wel erg vroeg
[/voillere]
Blablablablaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
of was nog net bezig om mn lenzen in te doen
[..]
niks gewend daar in het noorden des lands
nou ben benieuwt opblaasbaar hoop ik wel staat zo raar als ik met 5 opblaasbare krokodillen en een opblaasboot aan me arm het padje afwandel richting zwembadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat hier al wat klaar
Speelgoed voor in het zwembad
Die zijn wel heel tof ja, maar mijn negerquote:
quote:
Nee opduikvisjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ben benieuwt opblaasbaar hoop ik wel staat zo raar als ik met 5 opblaasbare krokodillen en een opblaasboot aan me arm het padje afwandel richting zwembad
Ik ookquote:
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef Renesite het volgende:
Mijn avatar lijkt ook wel een beetje op mijzelf.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef Renesite het volgende:
Mijn avatar lijkt ook wel een beetje op mijzelf.
Sprekendquote:
Je zag die beer van een Erik brood smeren en dacht, ik moet dat ook?quote:
Wie zou dat nu zijn?quote:
opduikvisjes, ach ik zal het wel zien is zo lang geleden dat ik weer eens ouderwets ben gaan zwemmen met kids, zie me nog wandelen er ging zelf een campingbedje mee richting zwembad, heb daar wat dagen doorgebracht met de kids, toen was ik nog de baas, nu moet ik naar hun luisterenquote:
Ikquote:
Een wat?quote:
afkappen die handel voor het te laat is, die Siempie echt he pppfffttttt als je daar 1 keer mee in aanraking bent geweest wil je elke week haar ff aanrakenquote:
quote:
Duzjequote:
Gelukkig, en ja het is wel lang inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetje gaat eindelijk weer goedje.Ben nu 2/4 in weken antibiotica. Wat een moemakend spul, zeker voor zo'n lange tijd.
Ik zat aan de koffie, ik duik zo onder de douche en kom dan naar jouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Toverheks het volgende:
maar Kal waar wacht jij eigenlijk op, als je klaar bent met aankleden enzo kom je toch gewoon deze kant op, of zie ik dat nou verkeerd, dat achter dat FOK hangen
Echt fijn Vaduz, eindelijk verbetering!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetje gaat eindelijk weer goedje.Ben nu 2/4 in weken antibiotica. Wat een moemakend spul, zeker voor zo'n lange tijd.
Oh, oke.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig, en ja het is wel lang inderdaad
[..]
Ik zat aan de koffie, ik duik zo onder de douche en kom dan naar jou
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt fijn Vaduz, eindelijk verbetering!
Al ga ik de wachtkamertweets wel missen.
wat heb je dan als ik brutaal vragen mag??/quote:
Mag ik ook even?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef Toverheks het volgende:
maar Kal waar wacht jij eigenlijk op, als je klaar bent met aankleden enzo kom je toch gewoon deze kant op, of zie ik dat nou verkeerd, dat achter dat FOK hangen
Langlopende zaak. Wondje onder voet opgelopen (2 jaar geleden) en met downs en enkele ups gaat het wondje maar niet echt dicht. Aantal infecties gehad, hoop antibioticakuren en nu dus een hele lange antibioticakuur.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat heb je dan als ik brutaal vragen mag??/
quote:
zo dat is niet mis zwaar kut dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Langlopende zaak. Wondje onder voet opgelopen (2 jaar geleden) en met downs en enkele ups gaat het wondje maar niet echt dicht. Aantal infecties gehad, hoop antibioticakuren en nu dus een hele lange antibioticakuur.
Neuh, ik ga prima. En maar goed ook, ziek naar je werk is ook maar zóquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry
kusje erop hoe voel je je vandaag nog grieperig
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, ik ga prima. En maar goed ook, ziek naar je werk is ook maar zó
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |