wat staat er in de CAO, maar volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
Godver pielekes,
ff een vraag:
als je een officiele vrije dag hebt.
kunnen ze die dag van je overuren afhalen?
Officiele dag = koninginnedag, hemelvaart, pinksteren ...
En je had al zo weinigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Renesite het volgende:
Zo. Buurvrouw had tijd, haar is weer gekortwiekt.
Nogal jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Renesite het volgende:
Maar alle mensen kinders: wa is 't benauwd/warm/bah
Valt echt wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Renesite het volgende:
Maar alle mensen kinders: wa is 't benauwd/warm/bah
Whehehehehehehehehehehehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik ga straks naar Renésite z'n huisinc. moeder
idd volgen mij dus ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat staat er in de CAO, maar volgens mij niet hoor
van: http://www.hr-kiosk.nl/xbook/id/2782:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zijn geen officiele dagen he, ligt eraan welke dag ze vallen en wat voor werk je doet
en doe gewoon kantoor werkquote:Tot de (als regel) doorbetaalde algemeen erkende en christelijke feestdagen - vastgelegd in de Algemene termijnenwet - behoren: Koninginnedag, Tweede Paasdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, de beide Kerstdagen en Nieuwjaarsdag. De verplichte doorbetaling op deze dagen is niet wettelijk geregeld. Wel wordt de doorbetaling van voornoemde feestdagen in veel CAO’s vermeld. Als er niets is geregeld, dan heeft een werknemer dus formeel geen recht op een betaalde vrije dag.
jah joh ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |