Mocht er een meet bij mij in het cafe komen dan moet alles 's morgens om 11 uur weer netjes zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik ook helemaal niet
Niemand begrijpt mij
[..]
Najah, buiten kan nog. Binnen is minder fraai.
En ja in den beginnen doet iedereen nog netjes de peuken in de asbak. Na meerderen gele rakkers zie je toch dat het moraal wat indaalt
Gewoon tijdens de meet iets netter met dingen omgaan helpt ook gigantisch goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht er een meet bij mij in het cafe komen dan moet alles 's morgens om 11 uur weer netjes zijn
Nou het maakt me niet zoveel uit als het cafe de dag erna dicht is, maar waarschijnlijk zal het op een zaterdag zijn en op zondag gaat het cafe weer om 11 uur open.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de meet iets netter met dingen omgaan helpt ook gigantisch goed.
Maar je hebt wel gelijk hoor.
dat wilde myraela nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En niemand heeft ook gewoon ff geholpen met opruimen?
ja ik vroeg nadat Samzz gekotst had om een vuilniszak, om al wat op te ruimen, maar dat wilde ze niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de meet iets netter met dingen omgaan helpt ook gigantisch goed.
Maar je hebt wel gelijk hoor.
Ik wil het ook altijd netjes hebben, zeker voordat ik ga slapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik vroeg nadat Samzz gekotst had om een vuilniszak, om al wat op te ruimen, maar dat wilde ze niet.
Ik ben altijd van het opruimen enzoSowieso had ik geen overzicht meer waar je wel en niet meer kon zitten/liggen
Uiteindelijk binnen op de bank beland
Die bank heeft mij deen das omgedaan, die lag veel te lekker.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik vroeg nadat Samzz gekotst had om een vuilniszak, om al wat op te ruimen, maar dat wilde ze niet.
Ik ben altijd van het opruimen enzoSowieso had ik geen overzicht meer waar je wel en niet meer kon zitten/liggen
Uiteindelijk binnen op de bank beland
Binnen was wel chil inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die bank heeft mij deen das omgedaan, die lag veel te lekker.
Buiten was het koelende enzo dan blijf je nog wel wakker
Ja ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil het ook altijd netjes hebben, zeker voordat ik ga slapen
Die bank lag echt heerlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die bank heeft mij deen das omgedaan, die lag veel te lekker.
Buiten was het koelende enzo dan blijf je nog wel wakker
Kwam dat door de bank, of de warme mr-green naast je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ookOP feestjes ben ik altijd diegene die met een vuilniszak rondloopt
[..]
Die bank lag echt heerlijk
Ik viel echt steeds in slaap en zo
beidenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwam dat door de bank, of de warme mr-green naast je?
Vuurvaste IT handjes hé.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
En ik mocht smegmanus als asbak gebruiken.
Deed het echt geen pijn? Ik zag je staan en ik voelde de pijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vuurvaste IT handjes hé.
Ruwe handen krijg je van die toetsenborden hoor, bouwvakkers zijn vaak jaloers op me.
Volledig terecht ook.
Neu, ik was verdoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Deed het echt geen pijn? Ik zag je staan en ik voelde de pijn
Dat kwam vast niet omdat je met een vuilniszak rondliep.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds de sinterklaasmeet in Purmerend durf ik niet meer met een vuilniszak rond te lopen om op te ruimen.
Ik kreeg toen een keiharde tik op mn kont. Heb een week met een blauwe handafdruk op mn kont gelopen
Een man met Stetson en regenjas heeft hoestend de files in het land verplaatst.quote:
Roddelen is niet nodig toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat er een dezer dagen nog op skaip nagepraat en vooral geroddeld worden?
Er is nog steeds een mysterie dat opgelost moet wordenquote:
Welk mysterie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is nog steeds een mysterie dat opgelost moet worden
Het trio mysteriequote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Waren die foto's nou al verzonden of iets? #ongeduldig.
Blijkbaarquote:
Ez zit nu nog op zijn werk! Als het goed is ligt er in zijn brievenbus een cd met foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Waren die foto's nou al verzonden of iets? #ongeduldig.
Zippen was niet makkelijker geweest?quote:
Oooh, op die manier.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Ez zit nu nog op zijn werk! Als het goed is ligt er in zijn brievenbus een cd met foto's.
Ez zal ze asap uploaden en dan krijgt iedereen een linkje om te downloaden!
Mjah Ez had ook allang thuis willen zijn maar zijn werk gooit roet in het etenquote:
Hoe dan? Dat lijkt me zelfs een extra handeling.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zippen was niet makkelijker geweest?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez zit nu nog op zijn werk! Als het goed is ligt er in zijn brievenbus een cd met foto's.
Ez zal ze asap uploaden en dan krijgt iedereen een linkje om te downloaden!
Niet zo negatief knul.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:53 schreef Zokunen het volgende:
Ach who cares, foto's met mij hebben een paar dagen/uren minder tijd om jullie ogen te doen bloeden, daar horen jullie juist blij mee te zijn
Dat lijkt je omslachtiger dan in de trein stappen en een cd langsbrengen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat lijkt me zelfs een extra handeling.
Ja, was nog nooit in Pmr geweest met de trein. En heen ben ik ook met de bus gegaan. Dus win-win.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lijkt je omslachtiger dan in de trein stappen en een cd langsbrengen?
Het is gezellig daarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, was nog nooit in Pmr geweest met de trein. En heen ben ik ook met de bus gegaan. Dus win-win.
Dus de foto's staan op een CD, die is van WT naar Ez gegaan? En nu?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lijkt je omslachtiger dan in de trein stappen en een cd langsbrengen?
Nu heeft eze de foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus de foto's staan op een CD, die is van WT naar Ez gegaan? En nu?
Ez zit nu nog steeds op zijn werk, arme blonde god dat het isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus de foto's staan op een CD, die is van WT naar Ez gegaan? En nu?
Wel de tietenbots waar Ez zn hoofd tussen zatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
Komt de van bovenaf gefotografeerde tietenboks, die mono of ez maakte ook op die CD?
Maar WT kon dat zelf niet doen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez zit nu nog steeds op zijn werk, arme blonde god dat het is. Hij zal de foto's zo snel mogelijk op zijn pc zetten en dan ergens uploaden en dan krijgen wij allemaal dat linkje
![]()
Nog even geduld dus!
Door mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef Ezechielk het volgende:
IK HEB LEKKER ALLE FOTO'S EN JULLIE KRIJGEN ZE LEKKER NIET!
Nee hoor, wat hierboven gezegd werd.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar WT kon dat zelf niet doen dan?
Ez was vannacht pas rond 2 uur thuis uit zijn werk en moest vanochtend om 7 uur alweer richting Zwolle voor het werk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef smegmanus het volgende:
Nou doe ff afronden met die foto's dan kan deze ook dicht , toch? Ja? Ja toch?
Zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez was vannacht pas rond 2 uur thuis uit zijn werk en moest vanochtend om 7 uur alweer richting Zwolle voor het werk.
Misschien dat hij ze vanavond online zet maar de kans is groot dat hij dat morgen op zijn werk even doet aangezien hij daar een monsterlijke uploadsnelheid heeft
En ik geef even uitleg over waarom de foto's er nog niet zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Meer zo van : zodra de fotos erop staan kan dit topic ook wel dicht.
Ja lijkt me wel. Nog even napraten over de foto's en dan snel dichtquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik geef even uitleg over waarom de foto's er nog niet zijn![]()
Sowieso laatste deel dit toch
Zo erg was het toch nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Nog even napraten over de foto's en dan snel dichtIk moet dit nog steeds verwerken
Neu, maar ik overdrijf graagquote:
quote:
Lueken plaatjen wel.quote:
Kon het niet laten.quote:
Bij jou is been aaien ook al scoren?quote:
Fack that! Ik kom al als ik naar een been kijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is been aaien ook al scoren?
Gewoon het denken aan een been bezorgt jou toch al een episch orgasmequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Fack that! Ik kom al als ik naar een been kijk
Correct daarom heb ik altijd 3 onderbroeken aan, catch my drift?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon het denken aan een been bezorgt jou toch al een episch orgasme
Misschien is maandverband wel iets voor jouquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Correct daarom heb ik altijd 3 onderbroeken aan, catch my drift?
Dan voel ik me 'n wijfquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien is maandverband wel iets voor jou
Jij bent zo mannelijk en stoer dat maandverbandje kan dat niet wegkrijgen hoorquote:
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietjequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo mannelijk en stoer dat maandverbandje kan dat niet wegkrijgen hoor
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietje
Smegmietjequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietje
Met een MB of 6 per secondequote:
Mop mop, gas d'r op.quote:
Ga ik zo snel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:04 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Downloaden kan ook behoorlijk rap
quote:
Bij dezen spreek ik mijn ongenoegen uitquote:
Erg he!!quote:
Het schuurtjequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb mooie rode oogjes in dat tuinhuisje
En verder sta ik er as usual weer als een bosmongool bij.
Dat is toch je achterkant?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Wat had ik nou gezegd, alleen van mijn achterkant
Wat een baas is het toch ook hequote:
Je heb pmquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
PM is verstuurd zojuist. Wie niets gehad heeft moet even een PM/DM sturen, dan krijgt diegene -indien aanwezig geweest- een linkje.
Jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |