Dan moet je AA drinken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt te zijn alsof jezus in je mond piest
* Bevestigd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Die is heerlijk en volgens Ez is de Döner in Hoorn nog lekkerder
En ik riep nog, ik hoor opeens overal politie rijden met gillende sirenes!quote:
dan weten we waar de volgende meet gehouden moet wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Die is heerlijk en volgens Ez is de Döner in Hoorn nog lekkerder
Ik blow nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je AA drinken.
1. Hijs nemen.
2. Slok AA.
3. ???
4. Profit.
Gelukkig heeft So_Sureal_baby een huisje in Hoorn en moet hij nog een housewarming gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan weten we waar de volgende meet gehouden moet worden
Ik ook niet meer.quote:
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen, werk afgebeld, dokter gebeldVoel me verschrikkelijk
Je weet nog wel dat je in eerste instantie van plan was om carool nog een keer te doen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dus niet op elk onderdeel gefaald
Dat gáát verkeerd geīnterpreteerd worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was vannacht enorm benauwd en voel me al weken echt slap
Ik vroeg hem net wat hem bezielde. Het was de alcoholquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet nog wel dat je in eerste instantie van plan was om carool nog een keer te doen ?
Ron is een nare man!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg hem net wat hem bezielde. Het was de alcohol.
Hé, waar blijven die foto's nou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat gáát verkeerd geīnterpreteerd worden.
Uhu. Kan, maar dat is gelijk bijna 50% van de beschikbare ruimte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Kan het niet op dropbox ofzo
Zo heet dat toch?
ik wilde er posters van maken enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:12 schreef smegmanus het volgende:
Resize die foto's gewoon naar 1024/768 ofzo. Groot zat, iedereen kijkt er een keer naar en donderd ze later weer weg
Hoax. Ik gebruik ze als diashow op mijn TV. Die vind hoge resolutie wel prettig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:12 schreef smegmanus het volgende:
Resize die foto's gewoon naar 1024/768 ofzo. Groot zat, iedereen kijkt er een keer naar en donderd ze later weer weg
Ja, daar heb ik een rode rand omheen gezet zodat het wel opvalt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Zijn er nog belachelijke foto's van mij gemaakt? Vast wel he?.
Mehquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een rode rand omheen gezet zodat het wel opvalt.
Ik heb een paar foto's onder je jurkje gemaakt. Erg?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Zijn er nog belachelijke foto's van mij gemaakt? Vast wel he?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |