Vandaag nog wat mij betreft, daarna mooi geweest lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goeiemorgen!
hoe lang gaan we nog door met deze aftermeet?
ahhh.. pret bedervertquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vandaag nog wat mij betreft, daarna mooi geweest lijkt me.
Dit gewoon laatste topic!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vandaag nog wat mij betreft, daarna mooi geweest lijkt me.
Boksquote:
What else is newquote:
quote:
Het schijnt te zijn alsof jezus in je mond piestquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Snuf. het volgende:
Wat is er trouwens zo heftig aan cassis drinken na wiet?
blauwe bessen bubbelsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Snuf. het volgende:
Wat is er trouwens zo heftig aan cassis drinken na wiet?
Bah plasseks met jezusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt te zijn alsof jezus in je mond piest
Een keer proberen danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt te zijn alsof jezus in je mond piest
Ja was je daar niet bij? Dat was ook gebeurd!quote:
Nee ik heb Jezus niet gezien, heeft die ook mee in het schuurtje gestaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja was je daar niet bij? Dat was ook gebeurd!
Hij waakte over ons. Ik geloof.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb Jezus niet gezien, heeft die ook mee in het schuurtje gestaan?
quote:
als helderhorendequote:
Dat zou ook kunnen, aardig welquote:
Goed bezig, maar had ook niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb niet gekotst, ik heb best veel gedronken![]()
Ik ben weer trots op mij
quote:
Het is serieus een wonder dat Mono en Ez veilig thuis zijn gekomenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was ook gewoon fit, alleen niet veel geslapen.
Ik had ook niet echt last van de drank.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was ook gewoon fit, alleen niet veel geslapen.
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen, werk afgebeld, dokter gebeldVoel me verschrikkelijk
het was een zware meet hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
Een liefde voor monoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
En daar tussen de grijze stoelen zie je het Döner afval van mij en Ezquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een keer niet gekotst
Tuin van Myraela gister om 19:45 uur
[ afbeelding ]
Jullie hebben ipv opruimen gewoon nog meer zooi gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar tussen de grijze stoelen zie je het Döner afval van mij en Ez
Die aardappelsalade loopt vanzelf wel weg vandaag of morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een keer niet gekotst
Tuin van Myraela gister om 19:45 uur
[ afbeelding ]
Ik wil naar Purmerend en daar Döner etenquote:
die stonk behoorlijk geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die aardappelsalade loopt vanzelf wel weg vandaag of morgen
Is daar de Döner lekkerderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil naar Purmerend en daar Döner eten
Dat was ranzig!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die aardappelsalade loopt vanzelf wel weg vandaag of morgen
Ja echt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stonk behoorlijk geloof ik
Maar er was ook gewoon TE veel eten
[..]
Is daar de Döner lekkerder
quote:Bij een steekpartij in Rotterdam-Zuid is maandagnacht een man zwaargewond geraakt. De politie heeft na een achtervolging twee Rotterdammers van 26 en 45 jaar aangehouden, laat een woordvoerder weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |