Groot gelijk!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest plassen ds ging even FOK!ken in bed. Ik draai me zo nog een keer om.
ja, euh, das logisch..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest plassen ds ging even FOK!ken in bed. Ik draai me zo nog een keer om.
Het waren vast ZIJN zakken chips.. en anders wel in z'n gedachtequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het trouwens echt serieus schandalig dat Jofu zondag voor hij weg ging eerst nog even alle nog dichte zakken chips heeft meegenomen!
Sneu vooral!
Neen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Is er trouwens niemand de kelder in gevallen?
Ik ben mijn glazen vergeten mee te nemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het trouwens echt serieus schandalig dat Jofu zondag voor hij weg ging eerst nog even alle nog dichte zakken chips heeft meegenomen!
Sneu vooral!
en nu is je bril nutteloos?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben mijn glazen vergeten mee te nemen.
Snel! Druk op 'stop volgen'!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het waren vast ZIJN zakken chips.. en anders wel in z'n gedachte
edit. .ow wacht, dit is ONZ
wanneer komt hij weer??quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
Zullen we trouwens met het jofu bashen wachten tothij erbij is, dit is wel erg makkeljk.
das best wel boel lastig als er nog eens klanten zouden komen in je cafequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee erger, nu kan ik mijn bier nergens in schenken
Ohh ik dacht dat dit singles wasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het waren vast ZIJN zakken chips.. en anders wel in z'n gedachte
edit. .ow wacht, dit is ONZ
Ja zit niks anders op dan het cafe maar gewoon te sluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef clevy het volgende:
[..]
das best wel boel lastig als er nog eens klanten zouden komen in je cafe
Dat kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben mijn glazen vergeten mee te nemen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zit niks anders op dan het cafe maar gewoon te sluiten
dan moet je dus nog een keer terug roycoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En er staat ook nog heel veel drank van jou
Ik wilde je er nog op attenderen, maar toen was je al weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee erger, nu kan ik mijn bier nergens in schenken
Ik zal mijn posts quoten als hij er isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
Zullen we trouwens met het jofu bashen wachten tothij erbij is, dit is wel erg makkeljk.
Was jij toen wel in staat om iemand ergens op te attenderenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde je er nog op attenderen, maar toen was je al weg.
Die heb ik bewust laten staanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En er staat ook nog heel veel drank van jou
het is altijd goed om een excuus te hebbenquote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij toen wel in staat om iemand ergens op te attenderen
Wie weet wat ze er allemaal ingestopt hebben, kan ik niet meer verkopen hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:24 schreef clevy het volgende:
[..]
het is altijd goed om een excuus te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |