Vandaag nog wat mij betreft, daarna mooi geweest lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goeiemorgen!
hoe lang gaan we nog door met deze aftermeet?
ahhh.. pret bedervertquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vandaag nog wat mij betreft, daarna mooi geweest lijkt me.
Dit gewoon laatste topic!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vandaag nog wat mij betreft, daarna mooi geweest lijkt me.
Boksquote:
What else is newquote:
quote:
Het schijnt te zijn alsof jezus in je mond piestquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Snuf. het volgende:
Wat is er trouwens zo heftig aan cassis drinken na wiet?
blauwe bessen bubbelsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Snuf. het volgende:
Wat is er trouwens zo heftig aan cassis drinken na wiet?
Bah plasseks met jezusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt te zijn alsof jezus in je mond piest
Een keer proberen danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was je daar niet bij? Dat was ook gebeurd!quote:
Nee ik heb Jezus niet gezien, heeft die ook mee in het schuurtje gestaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja was je daar niet bij? Dat was ook gebeurd!
Hij waakte over ons. Ik geloof.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb Jezus niet gezien, heeft die ook mee in het schuurtje gestaan?
quote:
als helderhorendequote:
Dat zou ook kunnen, aardig welquote:
Goed bezig, maar had ook niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb niet gekotst, ik heb best veel gedronken![]()
Ik ben weer trots op mij
quote:
Het is serieus een wonder dat Mono en Ez veilig thuis zijn gekomenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was ook gewoon fit, alleen niet veel geslapen.
Ik had ook niet echt last van de drank.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was ook gewoon fit, alleen niet veel geslapen.
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen, werk afgebeld, dokter gebeldVoel me verschrikkelijk
het was een zware meet hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
Een liefde voor monoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
En daar tussen de grijze stoelen zie je het Döner afval van mij en Ezquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een keer niet gekotst
Tuin van Myraela gister om 19:45 uur
[ afbeelding ]
Jullie hebben ipv opruimen gewoon nog meer zooi gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar tussen de grijze stoelen zie je het Döner afval van mij en Ez
Die aardappelsalade loopt vanzelf wel weg vandaag of morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil naar Purmerend en daar Döner etenquote:
die stonk behoorlijk geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die aardappelsalade loopt vanzelf wel weg vandaag of morgen
Is daar de Döner lekkerderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil naar Purmerend en daar Döner eten
Dat was ranzig!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die aardappelsalade loopt vanzelf wel weg vandaag of morgen
Ja echt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stonk behoorlijk geloof ik
Maar er was ook gewoon TE veel eten
[..]
Is daar de Döner lekkerder
quote:Bij een steekpartij in Rotterdam-Zuid is maandagnacht een man zwaargewond geraakt. De politie heeft na een achtervolging twee Rotterdammers van 26 en 45 jaar aangehouden, laat een woordvoerder weten.
Dan moet je AA drinken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Bevestigd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Die is heerlijk en volgens Ez is de Döner in Hoorn nog lekkerder
En ik riep nog, ik hoor opeens overal politie rijden met gillende sirenes!quote:
dan weten we waar de volgende meet gehouden moet wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!
Die is heerlijk en volgens Ez is de Döner in Hoorn nog lekkerder
Ik blow nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je AA drinken.
1. Hijs nemen.
2. Slok AA.
3. ???
4. Profit.
Gelukkig heeft So_Sureal_baby een huisje in Hoorn en moet hij nog een housewarming gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan weten we waar de volgende meet gehouden moet worden
Ik ook niet meer.quote:
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
Je weet nog wel dat je in eerste instantie van plan was om carool nog een keer te doen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dus niet op elk onderdeel gefaald
Dat gáát verkeerd geïnterpreteerd worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was vannacht enorm benauwd en voel me al weken echt slap
Ik vroeg hem net wat hem bezielde. Het was de alcoholquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet nog wel dat je in eerste instantie van plan was om carool nog een keer te doen ?
Ron is een nare man!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg hem net wat hem bezielde. Het was de alcohol.
Hé, waar blijven die foto's nou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat gáát verkeerd geïnterpreteerd worden.
Uhu. Kan, maar dat is gelijk bijna 50% van de beschikbare ruimte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Kan het niet op dropbox ofzo
Zo heet dat toch?
ik wilde er posters van maken enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:12 schreef smegmanus het volgende:
Resize die foto's gewoon naar 1024/768 ofzo. Groot zat, iedereen kijkt er een keer naar en donderd ze later weer weg
Hoax. Ik gebruik ze als diashow op mijn TV. Die vind hoge resolutie wel prettig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:12 schreef smegmanus het volgende:
Resize die foto's gewoon naar 1024/768 ofzo. Groot zat, iedereen kijkt er een keer naar en donderd ze later weer weg
Ja, daar heb ik een rode rand omheen gezet zodat het wel opvalt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Zijn er nog belachelijke foto's van mij gemaakt? Vast wel he?.
Mehquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een rode rand omheen gezet zodat het wel opvalt.
Ik heb een paar foto's onder je jurkje gemaakt. Erg?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Zijn er nog belachelijke foto's van mij gemaakt? Vast wel he?.
Daarop zie je toch niet dat ik het benquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb een paar foto's onder je jurkje gemaakt. Erg?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarop zie je toch niet dat ik het ben.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Watertornado, ik wil die foto'sIk ben bezig met mijn agenda en wil nog even kijken of daar nog leuke foto's bijzitten om erbij te doen
Het distributieproces is in gang gezet.quote:
Ik wil dat van mij alleen foto's verspreid worden van mijn goede kant.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Het distributieproces is in gang gezet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil dat van mij alleen foto's verspreid worden van mijn goede kant.
De achterkant dus
Misselijkheid, spontaan, nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De achterkant dus
Ze zijn nu allemaal gefikt en gaan nu een verre reis ondergaan!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De achterkant dus
RTquote:
Omgquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Het distributieproces is in gang gezet.
Zal ik jou eens bewerken in een donkere steeg?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dealers.In een donkere vuige steeg koop je een CD vol foto's
Je wilt niet weten wat er nog meer op de grond lagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OmgBest asociaal trouwens om je peuken bij iemand anders thuis gewoon op de grond te gooien
Varkens zijn het die fokkersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er nog meer op de grond lag
Ik ben blij dat ik schoenen aanhad
En niemand heeft ook gewoon ff geholpen met opruimen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er nog meer op de grond lag
Ik ben blij dat ik schoenen aanhad
Maar dat bedoel ik ook helemaal nietquote:
Najah, buiten kan nog. Binnen is minder fraai.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OmgBest asociaal trouwens om je peuken bij iemand anders thuis gewoon op de grond te gooien
Wilde Myr niet volgens mij ze wilde eerst slapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En niemand heeft ook gewoon ff geholpen met opruimen?
Ja dan eigen schuldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wilde Myr niet volgens mij ze wilde eerst slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |