Ez was vannacht pas rond 2 uur thuis uit zijn werk en moest vanochtend om 7 uur alweer richting Zwolle voor het werk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef smegmanus het volgende:
Nou doe ff afronden met die foto's dan kan deze ook dicht , toch? Ja? Ja toch?
Zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez was vannacht pas rond 2 uur thuis uit zijn werk en moest vanochtend om 7 uur alweer richting Zwolle voor het werk.
Misschien dat hij ze vanavond online zet maar de kans is groot dat hij dat morgen op zijn werk even doet aangezien hij daar een monsterlijke uploadsnelheid heeft
En ik geef even uitleg over waarom de foto's er nog niet zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Meer zo van : zodra de fotos erop staan kan dit topic ook wel dicht.
Ja lijkt me wel. Nog even napraten over de foto's en dan snel dichtquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik geef even uitleg over waarom de foto's er nog niet zijn![]()
Sowieso laatste deel dit toch
Zo erg was het toch nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Nog even napraten over de foto's en dan snel dichtIk moet dit nog steeds verwerken
Neu, maar ik overdrijf graagquote:
quote:
Lueken plaatjen wel.quote:
Kon het niet laten.quote:
Bij jou is been aaien ook al scoren?quote:
Fack that! Ik kom al als ik naar een been kijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is been aaien ook al scoren?
Gewoon het denken aan een been bezorgt jou toch al een episch orgasmequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Fack that! Ik kom al als ik naar een been kijk
Correct daarom heb ik altijd 3 onderbroeken aan, catch my drift?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon het denken aan een been bezorgt jou toch al een episch orgasme
Misschien is maandverband wel iets voor jouquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Correct daarom heb ik altijd 3 onderbroeken aan, catch my drift?
Dan voel ik me 'n wijfquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien is maandverband wel iets voor jou
Jij bent zo mannelijk en stoer dat maandverbandje kan dat niet wegkrijgen hoorquote:
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietjequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo mannelijk en stoer dat maandverbandje kan dat niet wegkrijgen hoor
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietje
Smegmietjequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietje
Met een MB of 6 per secondequote:
Mop mop, gas d'r op.quote:
Ga ik zo snel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:04 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Downloaden kan ook behoorlijk rap
quote:
Bij dezen spreek ik mijn ongenoegen uitquote:
Erg he!!quote:
Het schuurtjequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb mooie rode oogjes in dat tuinhuisje
En verder sta ik er as usual weer als een bosmongool bij.
Dat is toch je achterkant?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Wat had ik nou gezegd, alleen van mijn achterkant
Wat een baas is het toch ook hequote:
Je heb pmquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
PM is verstuurd zojuist. Wie niets gehad heeft moet even een PM/DM sturen, dan krijgt diegene -indien aanwezig geweest- een linkje.
Jij ookquote:
Eens!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Te veel foto's van huppels tetten
Welke?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:26 schreef JJH het volgende:
En moest die foto, full frontal met die groene nou.
Die van mij. 4821. Maar goed dat het niet op fok komt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens!!
Al zijn die van knetter ook behoorlijk vaak op de foto gegaan hoor
[..]
Welke?
Knetterquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens!!
Al zijn die van knetter ook behoorlijk vaak op de foto gegaan hoor
[..]
Welke?
Oh diequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij. 4821. Maar goed dat het niet op fok komt.
Lastig he dat je daarvoor foto's nodig hebtquote:
Godverquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he dat je daarvoor foto's nodig hebt
Deze?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij. 4821. Maar goed dat het niet op fok komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
De drank was lekker zullen we maar zeggenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze?Kreng!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er ook nog tieten die jij niet hebt aangeraakt trouwens?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De drank was lekker zullen we maar zeggen
[..]
Kreng!!
Zijn er ook nog tieten die jij niet hebt aangeraakt trouwens?
[..]
Deze?Dat zijn geen leuke plaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het al zwaar genoeg momenteel.
Ja zekerquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
Er zit zowaar trouwens nog een enkele leuke foto van mij tussen.
Geven de sfeer van de avond goed weer inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker
Zijn wel erg mooie foto's trouwens
Als een onbekend persoon de foto's zou zien, dan zal hij/zij denken dat het 1 grote orgie is geweestquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Geven de sfeer van de avond goed weer inderdaad.
Wees blij dat je zelf niet bent uitgerektquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alleen de pics die ik heb worden uitgerekt ofzo
Dat is toch ook het idee wat we hoog moeten houden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als een onbekend persoon de foto's zou zien, dan zal hij/zij denken dat het 1 grote orgie is geweest
Die sla ik gewoon even over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt het mapje mono nog niet geopend?
Goed plan!!quote:
Ik snap nu wel wat Jofu bedoelde met dat hij gescoord had!quote:
Jij houdt er in ieder geval van om op knopjes te drukkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik ben wel heeeeeel benieuwd naar de foto's! Nog 14 minuten dan zijn ze binnen
Jij hebt het mapje monopoly wel bekeken dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:57 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga even fappen nu, kan de druk niet meer weerstaan na deze shitload aan schunnige foto's.
Ik hou van fotografie én van knopjes drukkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij houdt er in ieder geval van om op knopjes te drukken
Sta ik daar ook fatsoenlijk op?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
De enige foto waar ik fatsoenlijk opsta is die samen met Faye.
Ik vind de bier en tieten foto's van jou, mij en samzz ook wel leukquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
De enige foto waar ik fatsoenlijk opsta is die samen met Faye.
Ik ben het met je eens, dat is een leuke foto! Ik vind die vreemde knuffelfoto van mij en naat ook nog wel te doen.quote:
Ik heb echt zo vaak momenten dat ik denk "Oh, wanneer was dat?"quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef smegmanus het volgende:
Bepaalde zaken beginnen ook weer te dagen na het zien van de foto's
Garpig.
+1quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef smegmanus het volgende:
Garpig.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef smegmanus het volgende:
Garpig.
Ik was al weer vergeten dat we dat gedaan hadden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de bier en tieten foto's van jou, mij en samzz ook wel leuk
Ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was al weer vergeten dat we dat gedaan hadden.
Die is leuk jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het leuke foto's![]()
De tietenbots is ook goed gelukt![]()
Jammer wel dat Ezechielk zn hoofd er weer tussen moest
Mee eens! Heloefjeboefje, waaromhebben wij geen leuke foto samen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
Bij foto 4829 hoort eigenlijk dit nummer:
Welke foto is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
Bij foto 4829 hoort eigenlijk dit nummer:
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mee eens! Heloefjeboefje, waaromhebben wij geen leuke foto samen?
Ik heb wel echt zo'n sletjes-ik-knuffel-mijn-vriendje-foto met naatquote:
Met mono en VH die ubergeil de camera in kijken.quote:
Geil!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Met mono en VH die ubergeil de camera in kijken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb wel echt zo'n sletjes-ik-knuffel-mijn-vriendje-foto met naat
(voor de liefhebbers: 4738)
Waarom, in godsnaam,waarom?
Zit wat in, ik vind de foto van mij en rob echt geslaagd (4816)quote:
Ik snap die hand nu ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap nu wel wat Jofu bedoelde met dat hij gescoord had!
Sterktequote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef Snuf. het volgende:
Op 179 staat Patje zo briljant naar de tieten van Huppel te kijken
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zit wat in, ik vind de foto van mij en rob echt geslaagd (4816)
VH, 4940, ge-ni-aal
Het is dat ik om 22:00 naar huis moest maar andersquote:
Als het goed is wel en anders sturen ze maar een pm of dm.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is wel en anders sturen ze maar een pm of dm.
Gooi maar slotje op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |