Die sla ik gewoon even over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt het mapje mono nog niet geopend?
Goed plan!!quote:
Ik snap nu wel wat Jofu bedoelde met dat hij gescoord had!quote:
Jij houdt er in ieder geval van om op knopjes te drukkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik ben wel heeeeeel benieuwd naar de foto's! Nog 14 minuten dan zijn ze binnen
Jij hebt het mapje monopoly wel bekeken dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:57 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga even fappen nu, kan de druk niet meer weerstaan na deze shitload aan schunnige foto's.
Ik hou van fotografie én van knopjes drukkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij houdt er in ieder geval van om op knopjes te drukken
Sta ik daar ook fatsoenlijk op?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
De enige foto waar ik fatsoenlijk opsta is die samen met Faye.
Ik vind de bier en tieten foto's van jou, mij en samzz ook wel leukquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
De enige foto waar ik fatsoenlijk opsta is die samen met Faye.
Ik ben het met je eens, dat is een leuke foto! Ik vind die vreemde knuffelfoto van mij en naat ook nog wel te doen.quote:
Ik heb echt zo vaak momenten dat ik denk "Oh, wanneer was dat?"quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef smegmanus het volgende:
Bepaalde zaken beginnen ook weer te dagen na het zien van de foto's
Garpig.
+1quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef smegmanus het volgende:
Garpig.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef smegmanus het volgende:
Garpig.
Ik was al weer vergeten dat we dat gedaan hadden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de bier en tieten foto's van jou, mij en samzz ook wel leuk
Ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was al weer vergeten dat we dat gedaan hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |