Ez was vannacht pas rond 2 uur thuis uit zijn werk en moest vanochtend om 7 uur alweer richting Zwolle voor het werk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef smegmanus het volgende:
Nou doe ff afronden met die foto's dan kan deze ook dicht , toch? Ja? Ja toch?
Zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez was vannacht pas rond 2 uur thuis uit zijn werk en moest vanochtend om 7 uur alweer richting Zwolle voor het werk.
Misschien dat hij ze vanavond online zet maar de kans is groot dat hij dat morgen op zijn werk even doet aangezien hij daar een monsterlijke uploadsnelheid heeft
En ik geef even uitleg over waarom de foto's er nog niet zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Meer zo van : zodra de fotos erop staan kan dit topic ook wel dicht.
Ja lijkt me wel. Nog even napraten over de foto's en dan snel dichtquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik geef even uitleg over waarom de foto's er nog niet zijn![]()
Sowieso laatste deel dit toch
Zo erg was het toch nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Nog even napraten over de foto's en dan snel dichtIk moet dit nog steeds verwerken
Neu, maar ik overdrijf graagquote:
quote:
Lueken plaatjen wel.quote:
Kon het niet laten.quote:
Bij jou is been aaien ook al scoren?quote:
Fack that! Ik kom al als ik naar een been kijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is been aaien ook al scoren?
Gewoon het denken aan een been bezorgt jou toch al een episch orgasmequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Fack that! Ik kom al als ik naar een been kijk
Correct daarom heb ik altijd 3 onderbroeken aan, catch my drift?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon het denken aan een been bezorgt jou toch al een episch orgasme
Misschien is maandverband wel iets voor jouquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Correct daarom heb ik altijd 3 onderbroeken aan, catch my drift?
Dan voel ik me 'n wijfquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien is maandverband wel iets voor jou
Jij bent zo mannelijk en stoer dat maandverbandje kan dat niet wegkrijgen hoorquote:
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietjequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo mannelijk en stoer dat maandverbandje kan dat niet wegkrijgen hoor
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietje
Smegmietjequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als vrouwen dat zeggen ben je opgenomen in het roddel / theegroepje. smegmietje
Met een MB of 6 per secondequote:
Mop mop, gas d'r op.quote:
Ga ik zo snel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:04 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Downloaden kan ook behoorlijk rap
quote:
Bij dezen spreek ik mijn ongenoegen uitquote:
Erg he!!quote:
Het schuurtjequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb mooie rode oogjes in dat tuinhuisje
En verder sta ik er as usual weer als een bosmongool bij.
Dat is toch je achterkant?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Wat had ik nou gezegd, alleen van mijn achterkant
Wat een baas is het toch ook hequote:
Je heb pmquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
PM is verstuurd zojuist. Wie niets gehad heeft moet even een PM/DM sturen, dan krijgt diegene -indien aanwezig geweest- een linkje.
Jij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |