Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Waren die foto's nou al verzonden of iets? #ongeduldig.
Blijkbaarquote:
Ez zit nu nog op zijn werk! Als het goed is ligt er in zijn brievenbus een cd met foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Waren die foto's nou al verzonden of iets? #ongeduldig.
Zippen was niet makkelijker geweest?quote:
Oooh, op die manier.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Ez zit nu nog op zijn werk! Als het goed is ligt er in zijn brievenbus een cd met foto's.
Ez zal ze asap uploaden en dan krijgt iedereen een linkje om te downloaden!
Mjah Ez had ook allang thuis willen zijn maar zijn werk gooit roet in het etenquote:
Hoe dan? Dat lijkt me zelfs een extra handeling.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zippen was niet makkelijker geweest?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez zit nu nog op zijn werk! Als het goed is ligt er in zijn brievenbus een cd met foto's.
Ez zal ze asap uploaden en dan krijgt iedereen een linkje om te downloaden!
Niet zo negatief knul.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:53 schreef Zokunen het volgende:
Ach who cares, foto's met mij hebben een paar dagen/uren minder tijd om jullie ogen te doen bloeden, daar horen jullie juist blij mee te zijn
Dat lijkt je omslachtiger dan in de trein stappen en een cd langsbrengen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat lijkt me zelfs een extra handeling.
Ja, was nog nooit in Pmr geweest met de trein. En heen ben ik ook met de bus gegaan. Dus win-win.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lijkt je omslachtiger dan in de trein stappen en een cd langsbrengen?
Het is gezellig daarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, was nog nooit in Pmr geweest met de trein. En heen ben ik ook met de bus gegaan. Dus win-win.
Dus de foto's staan op een CD, die is van WT naar Ez gegaan? En nu?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lijkt je omslachtiger dan in de trein stappen en een cd langsbrengen?
Nu heeft eze de foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus de foto's staan op een CD, die is van WT naar Ez gegaan? En nu?
Ez zit nu nog steeds op zijn werk, arme blonde god dat het isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus de foto's staan op een CD, die is van WT naar Ez gegaan? En nu?
Wel de tietenbots waar Ez zn hoofd tussen zatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
Komt de van bovenaf gefotografeerde tietenboks, die mono of ez maakte ook op die CD?
Maar WT kon dat zelf niet doen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez zit nu nog steeds op zijn werk, arme blonde god dat het is. Hij zal de foto's zo snel mogelijk op zijn pc zetten en dan ergens uploaden en dan krijgen wij allemaal dat linkje
![]()
Nog even geduld dus!
Door mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef Ezechielk het volgende:
IK HEB LEKKER ALLE FOTO'S EN JULLIE KRIJGEN ZE LEKKER NIET!
Nee hoor, wat hierboven gezegd werd.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar WT kon dat zelf niet doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |