Mocht er een meet bij mij in het cafe komen dan moet alles 's morgens om 11 uur weer netjes zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik ook helemaal niet
Niemand begrijpt mij
[..]
Najah, buiten kan nog. Binnen is minder fraai.
En ja in den beginnen doet iedereen nog netjes de peuken in de asbak. Na meerderen gele rakkers zie je toch dat het moraal wat indaalt
Gewoon tijdens de meet iets netter met dingen omgaan helpt ook gigantisch goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht er een meet bij mij in het cafe komen dan moet alles 's morgens om 11 uur weer netjes zijn
Nou het maakt me niet zoveel uit als het cafe de dag erna dicht is, maar waarschijnlijk zal het op een zaterdag zijn en op zondag gaat het cafe weer om 11 uur open.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de meet iets netter met dingen omgaan helpt ook gigantisch goed.
Maar je hebt wel gelijk hoor.
dat wilde myraela nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En niemand heeft ook gewoon ff geholpen met opruimen?
ja ik vroeg nadat Samzz gekotst had om een vuilniszak, om al wat op te ruimen, maar dat wilde ze niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de meet iets netter met dingen omgaan helpt ook gigantisch goed.
Maar je hebt wel gelijk hoor.
Ik wil het ook altijd netjes hebben, zeker voordat ik ga slapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik vroeg nadat Samzz gekotst had om een vuilniszak, om al wat op te ruimen, maar dat wilde ze niet.
Ik ben altijd van het opruimen enzoSowieso had ik geen overzicht meer waar je wel en niet meer kon zitten/liggen
Uiteindelijk binnen op de bank beland
Die bank heeft mij deen das omgedaan, die lag veel te lekker.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik vroeg nadat Samzz gekotst had om een vuilniszak, om al wat op te ruimen, maar dat wilde ze niet.
Ik ben altijd van het opruimen enzoSowieso had ik geen overzicht meer waar je wel en niet meer kon zitten/liggen
Uiteindelijk binnen op de bank beland
Binnen was wel chil inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die bank heeft mij deen das omgedaan, die lag veel te lekker.
Buiten was het koelende enzo dan blijf je nog wel wakker
Ja ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil het ook altijd netjes hebben, zeker voordat ik ga slapen
Die bank lag echt heerlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die bank heeft mij deen das omgedaan, die lag veel te lekker.
Buiten was het koelende enzo dan blijf je nog wel wakker
Kwam dat door de bank, of de warme mr-green naast je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ookOP feestjes ben ik altijd diegene die met een vuilniszak rondloopt
[..]
Die bank lag echt heerlijk
Ik viel echt steeds in slaap en zo
beidenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwam dat door de bank, of de warme mr-green naast je?
Vuurvaste IT handjes hé.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
En ik mocht smegmanus als asbak gebruiken.
Deed het echt geen pijn? Ik zag je staan en ik voelde de pijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vuurvaste IT handjes hé.
Ruwe handen krijg je van die toetsenborden hoor, bouwvakkers zijn vaak jaloers op me.
Volledig terecht ook.
Neu, ik was verdoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Deed het echt geen pijn? Ik zag je staan en ik voelde de pijn
Dat kwam vast niet omdat je met een vuilniszak rondliep.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds de sinterklaasmeet in Purmerend durf ik niet meer met een vuilniszak rond te lopen om op te ruimen.
Ik kreeg toen een keiharde tik op mn kont. Heb een week met een blauwe handafdruk op mn kont gelopen
Een man met Stetson en regenjas heeft hoestend de files in het land verplaatst.quote:
Roddelen is niet nodig toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat er een dezer dagen nog op skaip nagepraat en vooral geroddeld worden?
Er is nog steeds een mysterie dat opgelost moet wordenquote:
Welk mysterie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is nog steeds een mysterie dat opgelost moet worden
Het trio mysteriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |