quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Pffff! Trein gehaald, ein-de-lijk naar de wc kunnen en dan het laatste stukje wc papier hebben. Ultiem geluk, ik zeg het je
Ik had de verkeerde rit gepakt op 9292 OV.nl Zevenaar - Utrecht is ¤ 7,60 met de OV-Chip en 40% korting en dus 6,90 met een kaartje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
Wat een rare prijzen. Als ik een treinkaartje Zevenaar - Utrecht Centraal (met 40% korting) uit de NS-kaartautomaat op het station koop, kost mij dat ¤ 6,90. voor een enkele reis.
Jawel, maar dan had ik eerst naar ie andere moeten lopen en dat kon ècht niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Temlin het volgende:
[..]maar er zijn toch wel meer toiletten in de trien? Of niet.
Naja, dan koop ik wel elke dag een kaartje. Ga geen dubbel opstaptarief betalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
Ja, komt door het dubbele "instaptarief".
Maar terechte klacht, hoor. Sowieso OV-Chipkaart.
Haha geniaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jawel, maar dan had ik eerst naar ie andere moeten lopen en dat kon ècht niet meer![]()
Die kerel tegenover me keek alleen wel heel gek toen ik met een gelukzalig gezicht van de wc afkwam
De afvoer uit De Meer is op gang gekomenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef TeringHenkie het volgende:
Het schijnt dat de GVB aan het proefrijden is met alternatief trammaterieel:
[ afbeelding ]
je moet blij zijn dat er net buiten Noord richting Sauwerd nog een wissel naar het rechter spoor ligt. Had die andere wissel in de andere stand vast gestaan, dan was het veel kutter geweest, omdat er tot Sauwerd geen wissel meer naar het linkerspoor ligt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ja, bij Groningen Noord zat een wissel wat te kutten.
Nou, dan hadden die drie kippen en een koe die boven Sauwerd met de trein willen reizen, zeker wel een kwartier vertraging opgelopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat er net buiten Noord richting Sauwerd nog een wissel naar het rechter spoor ligt. Had die andere wissel in de andere stand vast gestaan, dan was het veel kutter geweest, omdat er tot Sauwerd geen wissel meer naar het linkerspoor ligt.
geen grapquote:Fahrplan gültig vom 30.12.1899 bis zum 30.12.1899
IK? Ik heb helemaal niks tegen de provincie Groningen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef Igen het volgende:
We weten nou zo langzaam wel dat je het niet zo op de provincie Groningen hebt hoor.
En NOG verliezen he, Captain Slowquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef bork het volgende:
Zo ritje geboekt naar Görlitz, met een poging om later via Zittau, Tanvald, Harrachov en Jelinia Gora naar Wroclaw te reizen en dan Bork jr en mevr. Bork te verslaan al la Jeremy Clark om als eerste in Wroclaw te zijn.
Alleen ik vertrek om 5.20 en zij om 14.45![]()
Zou zomaar kunnen, zitten 2 overstapjes in van 5 minuten, 1 van 9 minuten, 3 verschillende landen, 4 verschillende treinbedrijven en 5 of 6 verschillend rollend materiaal.quote:
Eerst stof afblazen, denk ik zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes maatje
Ik ga eens kijken in hoeverre de dienstregeling van 30 december 1899 nog geldig is
Je bedoelt aannemelijk Heimbach (Eifel)?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
okee. Probeer je wat te plannen richting Heimbach, blijkt het niet in HAFAS te staan.
Ga je naar www.rurtalbahn.de en klik je op Fahrplanauskunft of zo![]()
Krijg je een advies
okee best, met een voetnoot.
[..]
geen grap
Ik telde er 28 achter elkaarquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:38 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als je rescue-locs zoekt kan je beter diesellocs inzetten. Keuze genoeg uit het enorme overschot aan 6400'en dat in Amersfoort is gestald. Die zijn zeker geschikt want hetzelfde type wordt ook bij de Kanaaltunnel gebruikt als rescue-loc.
Die staan allemaal koud terzijde...quote:
Koud? Als in: Niet meer zo 1-2-3 in gebruik te nemen?quote:
Dan kunnen we nog altijd krukken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat er net buiten Noord richting Sauwerd nog een wissel naar het rechter spoor ligt. Had die andere wissel in de andere stand vast gestaan, dan was het veel kutter geweest, omdat er tot Sauwerd geen wissel meer naar het linkerspoor ligt.
Blijkt trein 88903 naar Wgm (Watergraafsmeer) geweest te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:14 schreef Socios het volgende:
Afgelopen avond om 22.40u ICE 4652 te Weesp gespot.
Geen idee wat 'ie daar deed.
Werkt inderdaad wel goed, het nadeel is alleen dat je niet te zien krijgt of er "Bau-arbeiten" zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gebruik de offline HAFAS ja. Werkt echt stukken lekkerder
Goeie vraag! Ik heb ook nog geen treinideeën voor morgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is morgen iets geinigs treinigs te doen? Ik zit een beetje zonder plan
Haha, echt, hè.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
SGB moet ik nog steeds doen ja. En het liefst voordat ik naar Deventer verhuis, want dan komt het er zeker nooit meer van
Toch kun je daar best wat leuks van maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, echt, hè.
Ik ben na oktober 1998 niet meer met de trein in Zeeland geweest.
Roosendaal - Vlissingen is het traject waar ik het langst niet geweest ben.
quote:Welkom bij de Stoomtrein Goes-Borsele,
[..]
Zomer 3 juli-2 september: Trein rijdt dagelijks (behalve 9/7, 16/7, 20/8, 27/8)
Dat is een leuk idee, ja!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Igen het volgende:
Toch kun je daar best wat leuks van maken.
Je kan bijvoorbeeld met de trein naar Vlissingen, dan met de boot naar Breskens, met de bus naar Cadzand-Bad, dan met eb door Het Zwin de grens met België overwandelen (en intussen kijken naar haaietanden in het zand). Dan doorlopen tot Knokke en vanaf daar met de trein terug via Brugge en Antwerpen.
Leuk tochtje, al ben ik zelf niet verder dan Cadzand-Bad gekomen omdat het toen net vloed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |