Ze hebben er juist een van de laagste percentages zwartrijders van Europa, zo'n 3%.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:32 schreef Bitlord het volgende:
Heb bij de S- en U-bahn altijd het idee dat er en masse wordt zwartgereden.
Mensen uit Berlijn hebben tenminste nog respect voor hun stad. 't Is één van de schoonste steden die ik heb gezien, nergens graffiti te zien, geen blikjes frisdrank in de bosjes, geen kauwgom op de stoep, etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze hebben er juist een van de laagste percentages zwartrijders van Europa, zo'n 3%.
Precies en dat zonder poortjes of onnodige OV-chipkaart.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:17 schreef Igen het volgende:
Ze hebben er juist een van de laagste percentages zwartrijders van Europa, zo'n 3%.
Hoewel dat ook niet op alle plekken zo is, ben ik het wel grotendeels met je eensquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mensen uit Berlijn hebben tenminste nog respect voor hun stad. 't Is één van de schoonste steden die ik heb gezien, nergens graffiti te zien, geen blikjes frisdrank in de bosjes, geen kauwgom op de stoep, etc.
Faal. Je kan niet rechtstreeks Den Haag -> Venlo, Lage Zwaluwe ligt er van 13 juli t/m 21 juli uit. Er rijdt alleen VIRM tussen Den Haag en Rotterdam, en tussen Breda en Venlo een gemengde dienst. Waar en wanneer wat rijdt is onbekend, vanwege de aangepaste omlopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef Yreal het volgende:
Weet iemand hier welk matrieel er morgen om 9.28 en 9.58 en 10.28 van Den haag centraal naar Venlo rijdt? En nog belangrijker, wanneer er ICR weer terug gaat.
Volgens mij was het Burange, maar dat durf ik niet meer zeker te zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar precies? Burange of Centre? Of allebei![]()
Falende flikkers daar.
Al een tijdje. Kriebelt dat zo ja?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:50 schreef greavy het volgende:
Godmondeju. NS heeft nu op hun homepage onderaan een Twitterfeed geïntegreerd (van @NS_Online)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mensen uit Berlijn hebben tenminste nog respect voor hun stad. 't Is één van de schoonste steden die ik heb gezien, nergens graffiti te zien, geen blikjes frisdrank in de bosjes, geen kauwgom op de stoep, etc.
Op de Ku-Damm is het vast wel schoon. Maar ga eens in de woonwijken van bijvoorbeeld voormalig Oost-Berlijn kijken (waar ik een paar maanden geleden nog een appartementje heb "bewoond") en je komt overal glas op de stoep tegen van bierflesjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]
![]()
Weet je zeker dat je in Berlijn bent geweest?
tofquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef TeringHenkie het volgende:
Het schijnt dat de GVB aan het proefrijden is met alternatief trammaterieel:
[ afbeelding ]
Nee jôh, het is Dirkjan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef TeringHenkie het volgende:
Het schijnt dat de GVB aan het proefrijden is met alternatief trammaterieel:
[ afbeelding ]
Huh? Dat kan niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef Temlin het volgende:
WTF zeg, de treinreis die ik moet maken is met de OV-Chipkaart gewoon 1,60 duurderkut kaart.
Dan koop ik wel een kaartje in de automaat. Anders betaal je 3,20 per dag meer. Dat is per week gewoon 21 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |