Eerst Nederlands leren, dan kijken we wel hoe je een zombie-invasie kan overleven. Anders hebben we toch niets aan jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:14 schreef LipstickDike het volgende:
Wat is het veiligste plek in Nederland wanneer de zombies komen?
Sorry dat ik in het buitenland ben geboren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef destrovel het volgende:
[..]
Eerst Nederlands leren, dan kijken we wel hoe je een zombie-invasie kan overleven. Anders hebben we toch niets aan je
Maar om even on-topic te blijven; de Euromast! =)
Of een Waddeneiland, mits zombievrij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef destrovel het volgende:
[..]
Eerst Nederlands leren, dan kijken we wel hoe je een zombie-invasie kan overleven. Anders hebben we toch niets aan je
Maar om even on-topic te blijven; de Euromast! =)
En hoe ga je dat goedmaken aan ons?!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef LipstickDike het volgende:
[..]
Sorry dat ik in het buitenland ben geboren.
Je kan je dan onder z'n hangende balzak verstoppen en daar veilig blijven voor +/- 3 jaarquote:
Als je beschikt over een helicopter.. op ten duur komen ze er toch wel aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:36 schreef DrDentz het volgende:
Of het winkelcentrum van Dronten.. altijd uitgestorven en genoeg voedsel te vinden.
De moderne zombie is atheïst.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:59 schreef ploertekop het volgende:
Gemeente Staphorst, genoeg kruizen, kerken en overvol heilig water.
Ik durf zonder een zombie apocalypse al niet in de bijlmer te komenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:00 schreef Doler12 het volgende:
Nederland is natuurlijk wel een kut plek, om te zijn als een zombie plaag uitbreekt. In boerengat in Drente maak je het meeste kans, in de randstad your fucked!
Vergeet het maar. Zombies kunnen gewoon door het water het strand op.quote:
Daar dacht ik ook aan, maar om nu eerst helemaal naar Amsterdam te rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Verbodsbord het volgende:
De bijlmerbajes is trouwens ook top, dikke, hoge betonnen muren, en een gracht er omheen.
Als je de deur dichthoud, heb je geen wapens nodig. Zombies komen daar nooit doorheen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:43 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar om nu eerst helemaal naar Amsterdam te rijden.
Ik heb een PI in de buurt, dank dat ik daar eerst heen zou gaan.
[ afbeelding ]
Denk alleen niet zat ze daar een grote zal met M-16s of riot guns hebben om de zombies van je af te houden.
Je zou dan een keer de kazerne van Havelte kunnen raiden, en de munitiedepots bij staphorst, en je dan weer verschuilen in de PI Zwolle.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:43 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar om nu eerst helemaal naar Amsterdam te rijden.
Ik heb een PI in de buurt, dank dat ik daar eerst heen zou gaan.
[ afbeelding ]
Denk alleen niet zat ze daar een grote zal met M-16s of riot guns hebben om de zombies van je af te houden.
Dat ligt eraan naar welke film je kijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:04 schreef LXIV het volgende:
Hoelang moet je het eigenlijk volhouden voordat de zombies een hongerdood gestorven zijn?
Uiteindelijk moeten ze het loodje leggen. Dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:08 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dat ligt eraan naar welke film je kijkt.
In Land of the Dead en 28 days later kunnen ze dood gaan van de honger.
In Resident Evil niet.
Dat worden dan hele saaie filmsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten ze het loodje leggen. Dat kan niet anders.
Ik denk dat wat je in films vaak ziet (in paniek door de stad gaan rennen) een van de minst succesvolle manieren is om te overleven. Ik denk dat je overlevingskans nog best wel aardig is wanneer je gewoon heel stil op zolder gaat zitten, de deur gebarricadeerd.
Maar hoe kom je dan aan eten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten ze het loodje leggen. Dat kan niet anders.
Ik denk dat wat je in films vaak ziet (in paniek door de stad gaan rennen) een van de minst succesvolle manieren is om te overleven. Ik denk dat je overlevingskans nog best wel aardig is wanneer je gewoon heel stil op zolder gaat zitten, de deur gebarricadeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |