Hij is de opvolger van Mart (wordt er gefluisterd) en Mart zegt altijd M.A.S.H dus Jeroen wil met zijn eigen benaming komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:30 schreef sjeeledrees het volgende:
E.R???? Jeroen, noem het maar M.A.S.H.
nog 1 dag!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Die Zonneveld moet maar eens opzouten, ben wel klaar met hem
Nerdquote:
WAAR is Gesink?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef Drassss het volgende:
Herbert,,, Brajkovic ligt kapot te gaan op het asfalt en meneer kijkt alleen naar Gesink
behalve die van Rojas dan...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
Spaanse kampioenstruien zijn altijd prachtig trouwens
die van LL cool S is een heul stuk mooierquote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is geen trui te noemen dat is gewoon een stickertje met de vlag die erop geplakt is_!
Zeker waarquote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef franklop het volgende:
[..]
die van LL cool S is een heul stuk mooier
Ik zag Brajkovic pas later liggen, ik zag alleen Gesink en nog wat Rabomannen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef Drassss het volgende:
Herbert,,, Brajkovic ligt kapot te gaan op het asfalt en meneer kijkt alleen naar Gesink
Gesink dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef timm_95 het volgende:
Knap hoe die Hoogerland toch positief blijft
mn eigen foto van een mooie trui;quote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeker waar
Die van Alejandro bij Caisse was eindbaas
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Cara het volgende:
Ik vind het wel knap dat iedereen ondanks alles toch zo positief is;
Mart, Rabo-team, Flecha, Hoogerland, Gesink en nu ook Kolobnev
Geen eens een glimlachquote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Cara het volgende:
Ehmmm, nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Cara het volgende:
quote:
Helemaal voorop in de kopgroep!quote:
+1quote:Op maandag 11 juli 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat dacht die Franse chauffeur ook...
Als we toch zo gaan doen, wat als ie nou door de berm zelf het prikkeldraad was ingereden?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat op sportieve wijze Johnny Held der Helden Hoogerland niet afgestopt kon wordenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij wilde alleen maar een handtekeningquote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Als we toch zo gaan doen, wat als ie nou door de berm zelf het prikkeldraad was ingereden?
Of uit de auto gesprongen?
quote:
ja zijn overleden broer is er uitgesnedenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:46 schreef JimboSlice het volgende:
Je kan nu mooi zijn litteken zien, met helm vaak onzichtbaar
13 jaar...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef sjeeledrees het volgende:
hoe lang is het geleden dat iemand in hetzelfde seizoen de GIRO en de TOUR won?
Pantani?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef sjeeledrees het volgende:
Hij wil alle 3 in 1 jaarquote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef sjeeledrees het volgende:
HANGT SJONNIE ER NOG AANquote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Morgen gelukkig weer de hele dag luisteren naar: "WAAR IS GESINK?" Misschien vanaf morgen ook soms afgewisseld met:"WAAR IS SJONNIE?"
Z'n gaas zit vast in de motor!!!!quote:
Alejandro Valverde is ook een held. Een grotere held dan Contadorquote:Op maandag 11 juli 2011 23:48 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
Jean Robic is een held, maar dat is al een tijd geleden.
Mijn gedachten.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef Piperidine het volgende:
De Jongh heeft de stem van Ooijer gestolen.
Bloedzuigers hebben niet zon snorretjequote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Ah....daar is die Zonneveld weer....wat een bloedzuiger!
Hij ziet er echt uit als zo'n binkie waar ik tijdens uitgaan tegen wil en dank ruzie mee krijg omdat ie niet van mn wijf kan afblijvenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Ah....daar is die Zonneveld weer....wat een bloedzuiger!
Ik luister nog liever naar krekelsquote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Bloedzuigers hebben niet zon snorretje
En Nicki Sørensen roepen... waar is mijn fiets?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Morgen gelukkig weer de hele dag luisteren naar: "WAAR IS GESINK?" Misschien vanaf morgen ook soms afgewisseld met:"WAAR IS SJONNIE?"
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:50 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
En Nicki Sørensen roepen... waar is mijn fiets?
hahahahihihihi niet grappig.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:50 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
En Nicki Sørensen roepen... waar is mijn fiets?
je vriendin gaat vreemd met zonneveld? wat een baas is diequote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit als zo'n binkie waar ik tijdens uitgaan tegen wil en dank ruzie mee krijg omdat ie niet van mn wijf kan afblijven
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit als zo'n binkie waar ik tijdens uitgaan tegen wil en dank ruzie mee krijg omdat ie niet van mn wijf kan afblijven
quote:
Stelt eerst een standpunt dat de ploeg als loszand aan elkaar hangt en vervolgens vraagt ie aan een ploegleider of hij dat ook vindt...rare manier van journalistiek.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Die gozer is inderdaad niet helemaal lekker. Kritische vragen stellen is prima, maar dit is toch idioot.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:50 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Stelt eerst een standpunt dat de ploeg als loszand aan elkaar hangt en vervolgens vraagt ie aan een ploegleider of hij dat ook vindt...rare manier van journalistiek.
Krijg je straks een Barcelona fapper die er z'n werk van gemaakt heeft op Thijs z'n plek 4 dagen lang...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Die gozer is inderdaad niet helemaal lekker. Kritische vragen stellen is prima, maar dit is toch idioot.
In Nederland, komt ook een paar keer in Tour du Jourquote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Krijg je straks een Barcelona fapper die er z'n werk van gemaakt heeft op Thijs z'n plek 4 dagen lang...
Waar is Boogie nou....
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
met alle respect hoor ik dan liever Gert Jacobs...
Die wil je echt als schoonzonen, maar ze zouden bij Cofidis moeten rijden.quote:
Als je blijft fietsen kun je niet vallenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:54 schreef Appelmoesmaker het volgende:
[..]
Je hebt pas gewonnen als je over de finish bent
en als je valt kun je niet meer fietsenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je blijft fietsen kun je niet vallen
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
en als je valt kun je niet meer fietsen
en als je een ravijn in fietst?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
en als je valt kun je niet meer fietsen
"....maar dat is logisch"quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je blijft fietsen kun je niet vallen
Kun je alleen maar afsteken door de dam.quote:
ik zag m ookquote:Op maandag 11 juli 2011 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Briljante quiz, de namen die ze wegpiepen staan links in beeld
Het wordt steeds debieler, qua quiz.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Briljante quiz, de namen die ze wegpiepen staan links in beeld
Dat weet alleen Martquote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is nu exact de bedoeling van die quiz? Gewoon zeggen jaartal + renners + situatie?
Of moet je raden wat er onder de piep zit?
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Als je een renner ziet sprinten, is hij te laat vertrokken
De vraag is: Welk opvallend tourfragment zoeken we. Om het "moeilijk" te maken piepen ze de namen wegquote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is nu exact de bedoeling van die quiz? Gewoon zeggen jaartal + renners + situatie?
Of moet je raden wat er onder de piep zit?
Vertel Andy dat niet straks.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
zonder versnelling hoef je niet te schakelen
zonder mond kan je niet lachenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
wist je dat Jean Robic de eerste was en er om uitgelachen werd?
Nou ik weet hem gewoon, zal weer eens e-mailen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef timm_95 het volgende:
[..]
De vraag is: Welk opvallend tourfragment zoeken we. Om het "moeilijk" te maken piepen ze de namen weg
Whehehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef Cara het volgende:
Zonder sprinters is het lang wachten op de trein
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef Cara het volgende:
hier een intercity elk kwartierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef Cara het volgende:
of je hoeft er niet te zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:03 schreef Appelmoesmaker het volgende:
"Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat."
zonder frankrijk geen tour de francequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:03 schreef Appelmoesmaker het volgende:
"Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat."
quote:
dat is een leukequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie niet kan dalen moet niet klimmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie niet kan dalen moet niet klimmen.
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef JeanRobic het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik ga Kolobnev klappen'
Wat een baas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je hem net gehoord? Werkelijk, hij beleef zichzelf steeds maar tegenspreken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef marcodej het volgende:
Met zinnige dingen, dus dat maakt niet uit.
De man op de foto is Karpets.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef JeanRobic het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik ga Kolobnev klappen'
Wat een baas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwsuurquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kunnen jullie al zien bij mij zie ik nog niks over 'Avondetappe'
Dat vraag ik me ook af. Ik zit nog gewoon kansloos RTL5 te kijken. Engelsen op visvakantie in Thailandquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kunnen jullie al zien bij mij zie ik nog niks over 'Avondetappe'
en een kutbrilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
O btw wat heeft die arts een kutstem...
Vind hem ook wel prettig om naar te luisteren, maar hij heeft een bepaalde air en betweterigheid over zich die niet prettig is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:43 schreef Eenskijken het volgende:
wat heeft iedereen tegen thijs? die gast is briljant
Zijn battle met Kerckhofs van de Telegraaf was ook wel prima. Ze gingen gisteren ook nog even lekker door op Radio Tour.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind hem ook wel prettig om naar te luisteren, maar hij heeft een bepaalde air en betweterigheid over zich die niet prettig is.
I rest my case.quote:
Ik durf wel te stellen dat Mart een betere acteur is dan die overdreven burgertrutjes die nu te zien zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moeten wij hebben van zo'n kutprogramma dat op N1 wordt uitgezonden
waar de wekker om 5:45 gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja de gewone werkende man moet morgen weer zien te overleven als die 8 uur begint.
Bij mij gaat dat rotding morgen weer om 6 uur afquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja de gewone werkende man moet morgen weer zien te overleven als die 8 uur begint.
Ja, dat mag volgens Mart.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
Mag ik weer even zeuren over dat het zo laat begint
niet zo klagen, dan ben ik al onderwegquote:
Dat vind ik dan weer niet leuk om te kijken.quote:
Ja, moet hij niet bijtijds naar bed?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is dan ook zowat gepensioneerd.
Het hoort er een keer per jaar bij, dit lollig geimproviseerde.quote:
Grote bedragen uitgeven aan op locatie zitten en dan steeds falen.quote:
Martshow is het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:07 schreef Cara het volgende:
Mart werd afgekapt, de pleuris breekt zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |