Die bestaat overigens uit het laten lezen van het boek door de veroordeelde?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En als ze Harry Potter zat zijn, kunnen ze altijd nog naar een openbare executie toe.
Waar heb je geschoten?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar al enkele keren geschoten, maar dan altijd op de 100 meter baan.
Dit keer voor het eerst op de 300 meter baan, dat is toch andere koek, maar ik vond het een leuke ervaring.
Nee, uit een filmmarathon en piratenkopieen van GBA en megadrive spellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bestaat overigens uit het laten lezen van het boek door de veroordeelde?
Alle geïnteresseerden ook meteen kassiewijlen.quote:
Jouw regering is ook een contradictio in terminis zeg:quote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is in mijn landje nu ook Harry Potter een bestseller.
quote:The enormous, corrupt, liberal government
Latige keuze he? tussen Harry Potter en christelijk fundamentalismequote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is in mijn landje nu ook Harry Potter een bestseller.
Thx.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
Speech-less was een leuk boek. Eigenlijk wel een must voor Bush-administration liefhebbers.
Of de Millennium-trilogie.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef GSbrder het volgende:
Harry Potter is ook gewoon leuk voor kinderen.
Beter dit dan de Bijbel, de Koran of das Kapital.
Achquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw regering is ook een contradictio in terminis zeg:
[..]
Is natuurlijk ook een contradictie.quote:The medium-sized, corrupt, socially-minded government devotes most of its attentions to Law & Order, with areas such as Social Welfare and Religion & Spirituality receiving almost no funds by comparison.
Ik wil gaarne m'n kelder weer uit kunnen als ik wijn haal.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Is Boy George niets voor jou als DJ op je verjaardag VS? Hij schijnt tegenwoordig een immens populaire DJ te zijn.
Ten positieve?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef eriksd het volgende:
Kreeg een heel ander beeld van Rumsfeld en Bush
Een verbod op gangstercinema.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik die corruptie eruit krijg.
Ja.quote:
Toch maar eens downloaden dan.quote:
Blegh.quote:
Belasting is diefstalquote:
Welke nieuwe?? Linkje??quote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
Die nieuwe track van George Michael is precies datgene wat jij zoekt in muziek VS
Mwoah.quote:
Deze onthoud ik.quote:
Heb ik belasting an sich dan ooit als diefstal bestempeld?quote:
Maakbaarheidsbeliever.quote:
Hallo, hij studeert Fiscaal Rechtquote:
Geen idee. Maar ik deel jou gemakshalve altijd in bij de GS'jes en VS'jes.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb ik belasting an sich dan ooit als diefstal bestempeld?
Gister werden we nog voor kloons aangezienquote:
Ik weet wat goed is voor jullie.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik deel jou gemakshalve altijd in bij de GS'jes en VS'jes.
Ach. Dat waren we in Amsterdam duidelijk niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gister werden we nog voor kloons aangezien
Het CDA draait wel vaker met de wind mee als men in potentie PVV stemmers terug winnen kan.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Nautilus. het volgende:
Het CDA wil de negatieve budgettaire gevolgen van de hypotheekrenteaftrek neutraliseren door het invoeren van een vlaktaks, las ik vandaag.
True true.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Dat waren we in Amsterdam duidelijk niet.
De meeste PVV-stemmers hebben ABSOLUUT GEEN belang bij de invoering van een vlaktaks, ja! Heb je dat begrepen, of moet ik het voor je herhalen? ABSOLUUT GEEN!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA draait wel vaker met de wind mee als men in potentie PVV stemmers terug winnen kan.
Link?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
Die nieuwe track van George Michael is precies datgene wat jij zoekt in muziek VS
In het CDA heb ik dan al langer de hoop opgegeven.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Nautilus. het volgende:
Het CDA wil de negatieve budgettaire gevolgen van de hypotheekrenteaftrek neutraliseren door het invoeren van een vlaktaks, las ik vandaag.
Best hoor, zolang het te ontwijken is.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Laat dat fiscale systeem maar lekker ingewikkeld blijven
Dat is wat er gelezen word.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef Nautilus. het volgende:
Maar als er al een CDA wilt vlaktaks ingevoerd wordt, dan zal het een vlaktaks zijn met gelijktijdige handhaving van inkomensafhankelijke toeslagen en heffingskortingen, een toptarief en een belastingvrije som. Effect: nul.
Ze hebben kwadere tijden gekend.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het CDA heb ik dan al langer de hoop opgegeven.
Hopelijk heft die partij zichzelf eens op.
Ach, mensen met uitgesproken meningen worden altijd voor fake aangekeken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Dat waren we in Amsterdam duidelijk niet.
Misschien geeft hij 'm wel aan jou idd, men verzoek werd over het hoofd gezien danwel genegeerdquote:
Toptarief ontloop je gemakkelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best hoor, zolang het te ontwijken is.
Of we zijn een stel stille autisten op een PDD-NOS meetje.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, mensen met uitgesproken meningen worden altijd voor fake aangekeken.
Idd, de dagen voor balkenende waren toch een stukje ergen met een onthoofde partijtop en een lobby voor van geel als partijleider.quote:
Ssshh..quote:
Dat is onder de gordel, ze lezen mee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of we zijn een stel stille autisten op een PDD-NOS meetje.
Natuurrampen, vallende takken, blikseminslagenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben nog steeds nieuwsgierig naar die "acts of god"
Zou je het redden tussen massa's GS'en, Erikjes en VS'proleten?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Friek_ het volgende:
Misschien dat ik maar een research master philosophy and economics ga doen op de EUR. Gewoon, om de VVD'ers een beetje te betweten op gebied van economie.
Maar VVDers weet je nooit te overtuigen tenzij je oplossingen rendabel zijn voor hun eigen portemonnee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Friek_ het volgende:
Misschien dat ik maar een research master philosophy and economics ga doen op de EUR. Gewoon, om de VVD'ers een beetje te betweten op gebied van economie.
Praat met Bolkesteijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Friek_ het volgende:
Ach, als je ziet hoe populair Balkenende is geworden, ondanks zijn persoonlijkheid, dan kun je niet anders concluderen dan dat Van Geel net zo populair geworden zou zijn. Nu kennen we hem als een hevig transpirerende knakker, inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Idd, de dagen voor balkenende waren toch een stukje ergen met een onthoofde partijtop en een lobby voor van geel als partijleider.
Ik vond met name VS een introverte triesteling!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of we zijn een stel stille autisten op een PDD-NOS meetje.
Ik vond Vs wel tof.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond met name VS een introverte triesteling!
Jij snapt het.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar VVDers weet je nooit te overtuigen tenzij je oplossingen rendabel zijn voor hun eigen portemonnee.
Van Geel was een Heerma 2 geworden, leuk voor de buhne in noord-brabant, maar meer niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ach, als je ziet hoe populair Balkenende is geworden, ondanks zijn persoonlijkheid, dan kun je niet anders concluderen dan dat Van Geel net zo populair geworden zou zijn. Nu kennen we hem als een hevig transpirerende knakker, inderdaad.
Mwoah, op economisch gebied ben ik het juist vaak eens met de VVD. Het zijn meer de sociale issues waar ze bij mij nogal de mist in gaan. En op dat punt verrechts ik niet zo makkelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Praat met Bolkesteijn.
En ik denk dat je er van verrechtst.
Awh.quote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh.
Maar denk dat mensen die niet op de meet waren vaak nog wel een raar beeld van me hebben idd.
Oh, dan ben ik als realistische stemmer het vrijwel volledig eens met je.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, op economisch gebied ben ik het juist vaak eens met de VVD. Het zijn meer de sociale issues waar ze bij mij nogal de mist in gaan. En op dat punt verrechts ik niet zo makkelijk.
I can taste the sarcasm.quote:
I see dead autistic people, they are everywhere.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is onder de gordel, ze lezen mee.
Nouja, ik dacht dat je eruit zag als een Ork en dat klopte.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh.
Maar denk dat mensen die niet op de meet waren vaak nog wel een raar beeld van me hebben idd.
Sterker nog, zal hij het redden met een dikke V_P op dezelfde campus.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou je het redden tussen massa's GS'en, Erikjes en VS'proleten?
Gelukkig ben jij net zo'n troll online als in 't echt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht dat je eruit zag als een Ork en dat klopte.
Ik heb vandaag nog tegen een volslagen onbekende in de AH gezegd dat ze heel vals zong.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij net zo'n troll online als in 't echt.
Haha, laat ik maar zeggen dat veel mensen in het echt toch anders zijn dan hierquote:
Zo ken ik je weer.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog tegen een volslagen onbekende in de AH gezegd dat ze heel vals zong.
Dat zal indruk gemaakt hebben op die artieste op de achtergrondradio.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog tegen een volslagen onbekende in de AH gezegd dat ze heel vals zong.
Uiteraard, het is niet zo alsof je politieke mening ook je overkomen of je sociale capabelheid volkomen reflecteren.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, laat ik maar zeggen dat veel mensen in het echt toch anders zijn dan hier
De meesten zelfs. En ik heb al honderden FOK!kers gezienquote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, laat ik maar zeggen dat veel mensen in het echt toch anders zijn dan hier
Ik hoor ook verrassend vaak mijn muziek in de super. Needless to say dat ik mij dan een enorme loser voel.quote:
Zeker zo’n smerige VU-sterquote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je in de AH willen zingen?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht eerder in de lift.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoor ook verrassend vaak mijn muziek in de super. Needless to say dat ik mij dan een enorme loser voel.
Ja, ik merk wel vaker op dat wij redelijk overeen komen. Laatst had je ook een betoog waarin je de versobering en versimpeling van sociale zekerheid voorstelde, waar ik het volledig mee eens ben.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik als realistische stemmer het vrijwel volledig eens met je.
De sociale wetten van D66 en de economische regels van de VVD.
Dunno, ik ergerde mij eraan.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je in de AH willen zingen?
Vandaar natuurlijk dat ik nog geen half uur na de meet meteen de tag "kutrelnicht" kreeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De meesten zelfs. En ik heb al honderden FOK!kers gezien
In het echt zijn de meeste hele normale, redelijke mensen.
In ieder geval geen U-V-A om even met VS te spreken.quote:
Populistquote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Friek_ het volgende:
Sowieso moeten er véél zaken een stuk eenvoudiger worden in Nederland.
Ze kunnen doen alsof ze redelijk zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De meesten zelfs. En ik heb al honderden FOK!kers gezien
In het echt zijn de meeste hele normale, redelijke mensen.
Ja, over Twents accent gesproken.. de uuuuuvaaaaaaaa.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
In ieder geval geen U-V-A om even met VS te spreken.
Als iedereen hier efficient gaat werken is 90% van de banen weg. Met name die ter linkerzijde.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Friek_ het volgende:
Daar kreeg je die tag dan ook voorquote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vandaar natuurlijk dat ik nog geen half uur na de meet meteen de tag "kutrelnicht" kreeg.
Bij deze nog spijt dat ik je mocro stationsvriend pissig maakte door m'n sigaar uit te trappen voor z'n winkeltje op CS.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel vaker op dat wij redelijk overeen komen. Laatst had je ook een betoog waarin je de versobering en versimpeling van sociale zekerheid voorstelde, waar ik het volledig mee eens ben.
Owh, okquote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurrampen, vallende takken, blikseminslagen
quote:
Jij hebt een brilquote:Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
Vs was de leider van rechts op de POL meet, als kwijlende puppies liepen ze achter hem aan deed me een beetje denken aan dat Grease. Vs als Danny Zuko, Gs als Kenickie Eriksd als Doody en Reya als Eugene Felsnic,
Er zijn linkse en rechtse banen?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als iedereen hier efficient gaat werken is 90% van de banen weg. Met name die ter linkerzijde.
Duh. Links is onzinnig flutwerk, rechts harkt de centen.quote:
Autochauffeur is links, behalve dan in Engelandquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duh. Links is onzinnig flutwerk, rechts harkt de centen.
Fout, mijn vader is links en doet geen onzinnig flutwerk.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben links en hark centen, wat nu?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verknipt. Alleen heb je geen haar.quote:
Mwah zo stuurloos, gespleten en visieloos als nu heb ik ze niet eerder gezien. En dan worden ze ook nog eens geleid mensen zonder mandaat daarvoor die hun eigen hachje belangrijker vinden dan de partij (Verhagen, Hillen).quote:
Klopt veel beroerder hebben ze er nooit voorgestaan al deden bepaalde perioden onder paars hier niet veel voor onder.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah zo stuurloos, gespleten en visieloos als nu heb ik ze niet eerder gezien. En dan worden ze ook nog eens geleid mensen zonder mandaat daarvoor die hun eigen hachje belangrijker vinden dan de partij (Verhagen, Hillen).
Ik schrijf ze niet af trouwens. Genoeg kansen. Maar ze zitten flink in het moeras.
Jij harkt centen??quote:
Schijt aan, lul, link 'm.quote:
Af en toe wil ik in de auto wel met dit nummer meebleren, maar in het echt zou ik dat nooit toegeven.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, geef ons George Michael!
Ben wel in zo'n bui op dit moment.
Nee, kiezers moeten zich simpelweg verdiepen in het proces ipv gaan zeuren omdat ze vanwege een vierjaarlijkse media-hype op een partij gestemd hebben die eigen beloften nooit waarmaken kan of wilt vanwege het politieke systeem.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Friek_ het volgende:
Nou ja, ik doe geen onzinnig kutwerk en heb niets te klagenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij harkt centen??![]()
![]()
Nee, jij verdient boven-modaal![]()
Of heb ik ergens wat gemist en heb je miljoenen geërfd
Eh, hoe dat zo ineens?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben best blij met Kenickie
[ afbeelding ]
ken je deze meezinger ook?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
Dan maar foute Nederlandse meezingers, omdat Erik niet mee wil werken (lul).
Precies, Ik vroeg er al om toen je het de 1e postte erikquote:
Zo'n wannabe Danny..........quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is doodquote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Heldquote:
Sprak Betty Rizzoquote:
Isquote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe geen onzinnig kutwerk en heb niets te klagen
Ja, dat geldt ook voor mij. Toch stem ik nu D66, omdat ik ook wel inzie dat de VVD A zegt, maar B doet, omdat ze bang zijn voor de commentaren in de Telegraaf.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik als realistische stemmer het vrijwel volledig eens met je.
De sociale wetten van D66 en de economische regels van de VVD.
Vanaf hoeveel euro begint centen harken dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ishoor, maar geen centen harken
quote:The Issue
Workers across the nation have gone out on indefinite strike over what they claim are substandard wages in the Automobile Manufacturing industry.
The Debate
1. "We are the backbone of this country, and we demand a fair wage rise!" says union leader Falala Hanover. "I don't think a 20% increase over two years is too much to ask. Unless the government forces employers to give us our due, we'll shut this whole industry down! Let's see how well Cerbie's economy manages without any Automobile Manufacturing, huh?"
This is the position your government is preparing to adopt.
2. "We pay our employees very generous wages," says employer representative Konrad Trax. "Especially when you consider that without us, they'd be OUT ON THE STREET. Hear that, you scumbags? OUT ON THE STREET! Anyway, my point is, if you cave in, you make our entire industry uncompetitive. You can't do that in the global marketplace. It'll hurt the whole country. The best solution, economically speaking, would be to relax industrial laws and allow us to fire troublemakers on the spot."
Toegeven aan vakbonden, uh-oh. Je bent ver heen gezakt cerbie.quote:
leuk idd!quote:
Mwah, heb ook in de bijstand gezeten toen ik uit het buitenland terugkwam (want niet in NL gewerkt in de voorgaande twee jaar). Vergeleken daarmee hark ik nu behoorlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ishoor, maar geen centen harken
Heb ik ook gedaan. Heeft slecht uitgepakt.quote:
Alle werknemers van de grootste industrie deporteren leek me ook niet goed voor de economie.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegeven aan vakbonden, uh-oh. Je bent ver heen gezakt cerbie.
Geen idee, ik woon er nietquote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef GoodOldDays het volgende:
Valt er ergens iets te harken in nijmegen dan ?
Er staat alleen troublemakers.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alle werknemers van de grootste industrie deporteren leek me ook niet goed voor de economie.
Uh oh, straks eindigen we bij Drs. P.quote:
Tonnetje of 2,3??quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel euro begint centen harken dan?
En is kinderarbeid daarbij een vereiste?
Goed punt. Op advies van onze linkse wijsgeer Koos toch maar van standpunt wijzigen dan.quote:
Ik wil geen uitkering, en heb genoeg gespaard om dat iig een jaartje of 3 uit te houden. Het UWV is een kut orgainsatie die zichzelf alleen maar in leven houd met een of andere site waarop vacatures staan die 3 maanden geleden al vervuld werden, waar jij dan 4x per maand op solliciteren om een jaartje WW en daarna bijstand te ontvangen, en aangezien ik een eigen huis heb tegenwoordig, eerst op moet vreten voordat ik deze bijstand ontvang.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, heb ook in de bijstand gezeten toen ik uit het buitenland terugkwam (want niet in NL gewerkt in de voorgaande twee jaar). Vergeleken daarmee hark ik nu behoorlijk
Twintig procent. Dan wordt arbeid twintig procent duurder! Massale werkloosheid. Inflatie. Hoge uitkeringslasten. Je gaat eraan, ventje.quote:
Ja, ja, je doet het leuk...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, heb ook in de bijstand gezeten toen ik uit het buitenland terugkwam (want niet in NL gewerkt in de voorgaande twee jaar). Vergeleken daarmee hark ik nu behoorlijk
Whiskers date niet jonger.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat bruto of netto?
En als een man centen harkt, zou jij hem dan doen?
Doe ik een keer links is het nog niet goedquote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Twintig procent. Dan wordt arbeid twintig procent duurder! Massale werkloosheid. Inflatie. Hoge uitkeringslasten. Je gaat eraan, ventje.
Oh, dat hoop ik wel te bereiken.quote:
Je moet ook nooit luisteren naar vakbonden.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Goed punt. Op advies van onze linkse wijsgeer Koos toch maar van standpunt wijzigen dan.
De familietraditie volgende zou ik daarmee toch minstens mee aan moeten komen zetten.quote:
Hey, de Sovjetunie had ook geen vakbondenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet ook nooit luisteren naar vakbonden.
Koos maakte die fout en z'n hele industrie ligt plat.
In before lock veranderdquote:Op maandag 11 juli 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet ook nooit luisteren naar vakbonden.
Koos maakte die fout en z'n hele industrie ligt plat.
Toch nog iets goeds aan die mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, de Sovjetunie had ook geen vakbonden
U bedoelt dat er mensen zijn die jonger zijn dan Whiskers en al een dergelijke salaris binnenharken?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers date niet jonger.
En een pensioen is onvoldoende.
Die wilde ik eilk al posten, maar omdat jij het opmerkte.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uh oh, straks eindigen we bij Drs. P.
Enkel mensen jonger dan Whiskers.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bedoelt dat er mensen zijn die jonger zijn dan Whiskers en al een dergelijke salaris binnenharken?
Ik hou van je.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die wilde ik eilk al posten, maar omdat jij het opmerkte.
hmmm moet nog ff doorharken danquote:
Mag beidequote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat bruto of netto?
En als een man centen harkt, zou jij hem dan doen?
Ja we komen zeker nog een keer terug voor de rondleiding deel 2.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Ik ben wel blij dat jullie de kantoren van de bazen der advocatuur hebben gezien trouwens.
En mijn mooie verhaal over Hotel De Doelen.
De UvA slaan we overquote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja we komen zeker nog een keer terug voor de rondleiding deel 2.
Maar ik heb nog niet eens van de glijbaan kunnen glijden of in de zandbak kunnen spelen.quote:
Dat klopt. En de hoogte van het inkomen of het vermogen heeft sowieso geen invloed.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers date niet jonger.En een pensioen is onvoldoende.
De hoogte en het vermogen van iets anders wel?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. En de hoogte van het inkomen of het vermogen heeft sowieso geen invloed.
He, dacht ik nog zo kandidaat te zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. En de hoogte van het inkomen of het vermogen heeft sowieso geen invloed.
Je bent de eerste vrouw die ik ken voor wie dat geen rol speelt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Proestquote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
De hoogte en het vermogen van iets anders wel?
Hahahahaahaha.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeker niet de eerste vrouw die je dat hebt horen beweren lijkt me.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die ik ken voor wie dat geen rol speelt.
Het was een dag van hoogte- en dieptepuntenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Ik ben wel blij dat jullie de kantoren van de bazen der advocatuur hebben gezien trouwens.
En mijn mooie verhaal over Hotel De Doelen.
Wat was het dieptepunt?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een dag van hoogte- en dieptepunten.
Erik Hammerstein.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doel je op het stelen van thee van ambtenaren of je feestje naderhand?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een dag van hoogte- en dieptepunten.
Erik Hammerstein.
De glijbaanquote:
Toegegeven, het stelen van thee van ambtenaren was een hoogtepunt.quote:
Daar kom je pas later achterquote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Cohen loopt nog altijd te zoeken naar zijn Earl Grey en Lemon Teaquote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, het stelen van thee van ambtenaren was een hoogtepunt.
Ik kon bijna niet lopen van 't lachen.
Exact mijn punt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zeker niet de eerste vrouw die je dat hebt horen beweren lijkt me.
Arme jijquote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He, dacht ik nog zo kandidaat te zijn.
Hahaha, die vrouw ook kijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Cohen loopt nog altijd te zoeken naar zijn Earl Grey en Lemon Tea
Ik vond de barman ook een misselijke linkse.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahaha, die vrouw ook kijken.
Die opmerkingen ook, "ach het is PvdA stad, van 't volluk!" hahaha.
Ik hoorde het geeneens. Was op zoek naar de uitgang in het kader van Damage Controlquote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahaha, die vrouw ook kijken.
Die opmerkingen ook, "ach het is PvdA stad, van 't volluk!" hahaha.
Hij misgunde jouw ongebreidelde racisme, dat was asociaal inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond de barman ook een misselijke linkse.
Echt zo’n misgunner.
Sneu is datquote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die ik ken voor wie dat geen rol speelt.
Ja 2 flessen wijn, wodka en rum later was 't misschien niet zo verstandig GS en mij mee te nemen naar een ambtenarenbolwerk in de Rooie stad.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde het geeneens. Was op zoek naar de uitgang in het kader van Damage Control
Het zegt vooral iets over V_Pquote:
Ik denk eerder dat het iets over de dubbelzinnigheid van de vrouw zegt, dan over mij.quote:
Nee, het zegt iets over de vrouwen die jij "uitkiest"quote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het iets over de dubbelzinnigheid van de vrouw zegt, dan over mij.
Zijn beste argument was dat wij ooit Afrika nodig gaan hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij misgunde jouw ongebreidelde racisme, dat was asociaal inderdaad.
die juwelier is trouwens van turkse afkomst.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Juwelier in Nijmegen wordt aangepakt omdat hij acht keer overvallen is door marokkanen en daardoor een vrij racistisch deurbeleid hanteerde. De beste man heeft inmiddels een dwarslaesie ten gevolge van een overval van een berberaapje, maar dat weerhoudt het anti-discriminatieplatform er niet van een gesprek met de ondernemer aan te knopen over zijn racistische opvattingen.
Ja inderdaad, alsof je net in elkaar bent getrapt op straat door een stel Marokkanen en Cohen meteen langskomt om je even in te wrijven dat enige negatieve opmerkingen over die ventjes dus echt niet door de beugel kunnen en je een Nazi bent.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Juwelier in Nijmegen wordt aangepakt omdat hij acht keer overvallen is door marokkanen en daardoor een vrij racistisch deurbeleid hanteerde. De beste man heeft inmiddels een dwarslaesie ten gevolge van een overval van een berberaapje, maar dat weerhoudt het anti-discriminatieplatform er niet van een gesprek met de ondernemer aan te knopen over zijn racistische opvattingen.
Kan het ook een tandje minder??quote:Op maandag 11 juli 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Zie vorige topicquote:Op maandag 11 juli 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alsof je net in elkaar bent getrapt op straat door een stel Marokkanen en Cohen meteen langskomt om je even in te wrijven dat enige negatieve opmerkingen over die ventjes dus echt niet door de beugel kunnen en je een Nazi bent.
Hoewel een dwarslaesie nog een stap erger is dan in elkaar getrapt zijn, dus het is nog meer van de zotte.
Ik snap Nederland niet meer, echt niet.
Jos Kamerbeek?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die juwelier is trouwens van turkse afkomst.
In dat geval vraag ik me af over welk vermogen ik zou beschikken, maar het stoelt eerder op een observatie van oudere generatie's, mijn generatie is nog niet zo bezig met neuken vanwege het geld.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het zegt iets over de vrouwen die jij "uitkiest"
Alsof Cohen dat zou doenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alsof je net in elkaar bent getrapt op straat door een stel Marokkanen en Cohen meteen langskomt om je even in te wrijven dat enige negatieve opmerkingen over die ventjes dus echt niet door de beugel kunnen en je een Nazi bent.
Hoewel een dwarslaesie nog een stap erger is dan in elkaar getrapt zijn, dus het is nog meer van de zotte.
Ik snap Nederland niet meer, echt niet.
ohnee, dan was het een andere. Er waren toch ook een paar turkse juweliers in de zelfde regio die vonden dat de politie niet snel genoeg was en dus het heft maar in eigen hand namen en daarna aangeklaagd werden vanwege mishandeling?quote:
Hij niet, zijn knuffelorganisaties wel zo blijkt maar weer.quote:
Ongetwijfeld, in Havana a/d Waal.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohnee, dan was het een andere. Er waren toch ook een paar turkse juweliers in de zelfde regio die vonden dat de politie niet snel genoeg was en dus het heft maar in eigen hand namen en daarna aangeklaagd werden vanwege mishandeling?
Meeste vrouwen die neuken "voor het geld" zijn jong en dus juist van jouw generatie.. Want dan zijn ze nog mooi en strak genoeg voor de rijke kerels van 88 die het liefst een vrouwtje van 18 hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik me af over welk vermogen ik zou beschikken, maar het stoelt eerder op een observatie van oudere generatie's, mijn generatie is nog niet zo bezig met neuken vanwege het geld.
Anti-discriminatiebureau Ieder1gelijkquote:Op maandag 11 juli 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij niet, zijn knuffelorganisaties wel zo blijkt maar weer.
"Oh u bent net kapot geschoten door een stel Marokkanen, en niet 1 keer maar 8 keer, hoe durft u echter negatief te zijn tegen ze, vuige fascist!".
Moord op Van Gogh deed hij inderdaad uitstekend.quote:
Eigenlijk zouden we ze allemaal een dwarslaesie moeten laten schieten door Marokkanen, kijken hoe tolerant ze zijn daarna.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anti-discriminatiebureau Ieder1gelijk
Droeftoeters.
Ik betwijfel het.quote:
Vandaar ook dat hij één van de strengste vreemdelingenwetten van Europa heeft gemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moord op Van Gogh deed hij inderdaad uitstekend.!
Cohen is een flapdrol met een totaal gebrek aan ruggengraat. Typisch voorbeeld van iemand die problemen kapotnuanceert.
Dat niet. Maar we zouden de prioriteiten wel een beetje mogen verleggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we ze allemaal een dwarslaesie moeten laten schieten door Marokkanen, kijken hoe tolerant ze zijn daarna.
Je bedoelt de wet die hij wilde intrekken maar toen de VVD dreigde met een kabinetsbreuk toch maar indiende.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaar ook dat hij één van de strengste vreemdelingenwetten van Europa heeft gemaakt natuurlijk.
Doe maar een andere dan (en hoeft niet van GM te zijn)quote:
Die dwarslaesie van die juwelier kwam doordat ie al vechtend met één van de overvallers in een afgraving achter de juwelierszaak viel.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we ze allemaal een dwarslaesie moeten laten schieten door Marokkanen, kijken hoe tolerant ze zijn daarna.
Diepe kuil trouwens, niet mis. Al is dat hele plein een grote chaos.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dwarslaesie van die juwelier kwam doordat ie al vechtend met één van de overvallers in een afgraving achter de juwelierszaak viel.
De overvallers waren trouwens binnengekomen met bouwvakkershesjes aan door aan te kloppen aan de achterdeur van de winkel.
Nee eigenlijk niet, net zoals ik vind dat mensen die denken dat 't in Afrika allemaal geweldige hulpbehoevende vriendelijke mensen zijn moeten ook die gewoon gedropt worden in de rotzooi en dan terugkomen met hun mening.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat niet. Maar we zouden de prioriteiten wel een beetje mogen verleggen.
Discriminatie is een vrij subjectieve misdaad. Geweldpleging en diefstal is van absolute aard.
Na 7 keer een overval is het onbegrijpelijk dat een ondernemer zijn eigendommen verdedigd en op de vuist gaat met twee criminelen?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dwarslaesie van die juwelier kwam doordat ie al vechtend met één van de overvallers in een afgraving achter de juwelierszaak viel.
De overvallers waren trouwens binnengekomen met bouwvakkershesjes aan door aan te kloppen aan de achterdeur van de winkel.
Ja ik weet het, ik kijk al een jaar over uit over die bouwputquote:Op maandag 11 juli 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Diepe kuil trouwens, niet mis. Al is dat hele plein een grote chaos.
Ah, ja dat maakt het minder erg natuurlijk, wat een nuance zeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je overdrijft, de titel Havana kun je hooguit toespelen naar de gehuchten in groningen en friesland waar nog NCPN gestemd word.quote:
Ik blijf slechts het stemrecht van zulke hippies betreuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, net zoals ik vind dat mensen die denken dat 't in Afrika allemaal geweldige hulpbehoevende vriendelijke mensen zijn moeten ook die gewoon gedropt worden in de rotzooi en dan terugkomen met hun mening.
De waanbeelden er gewoon kwaadschiks uitrammen, dat zal ze leren die waas van naieviteit af te leren. Die roze bril mag er desnoods wel met wat geweld afgeramd worden.
Nee, maar het is niet zo dat ze hem in z'n rug hebben geschoten. De dwarslaesie is het gevolg van een ongeval tijdens een strubbeling met een overvaller.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Na 7 keer een overval is het onbegrijpelijk dat een ondernemer zijn eigendommen verdedigd en op de vuist gaat met twee criminelen?
Ik ben geboren en getogen in Nijmegenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je overdrijft, de titel Havana kun je hooguit toespelen naar de gehuchten in groningen en friesland waar nog NCPN gestemd word.
Niet strafbaar, ik wil ze gewoon met die mensen confronteren.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik blijf slechts het stemrecht van zulke hippies betreuren.
Maar in sprookjes geloven wil ik nog niet strafbaar stellen.
yep. foutje van de rechtse projectontwikkelaars. Te beroerd om een paar euro extra uit te geven aan een fatsoenlijk hek. ff nuanceren dusquote:Op maandag 11 juli 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus het gevolg van het ongeval.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet zo dat ze hem in z'n rug hebben geschoten. De dwarslaesie is het gevolg van een ongeval tijdens een strubbeling met een overvaller.
Waarom weet jij zoveel van Nijmegen??quote:Op maandag 11 juli 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Risico van 't vak.quote:
Tsja.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom weet jij zoveel van Nijmegen??
Ik speel hem wel eens inside info door.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom weet jij zoveel van Nijmegen??
Is dat de fout van ING RE of van de Gemeente Nijmegen?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:53 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
yep. foutje van de rechtse projectontwikkelaars. Te beroerd om een paar euro extra uit te geven aan een fatsoenlijk hek. ff nuanceren dus![]()
![]()
Ja, ja en dus weet hij alles van dat plein.. uhuhquote:Op maandag 11 juli 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik speel hem wel eens inside info door.
Indirect?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gevolg van de overval. De overvallers zijn daar indirect aansprakelijk voor.
Wat weet hij zoal, behalve een puike kuil?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja en dus weet hij alles van dat plein.. uhuh
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het hem niet bewust aangedaan.
Leuk geprobeerd, maar vergeet het maar GSquote:Op maandag 11 juli 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat weet hij zoal, behalve een puike kuil?
Iemand die 180 kilometer per uur rijdt binnen de bebouwde kom, wil ook niet bewust een andere weggebruiker dood.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het hem niet bewust aangedaan.
Nee, maar je snapt wel waarom of ik rechtenstudenten haat dus, wat een ongelofelijke kul zeg.quote:
Het is meer vergelijkbaar met je auto niet goed inparkeren waardoor er een fietser tegenaan rijdt die daar blijvende schade aan overhoudt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die 180 kilometer per uur rijdt binnen de bebouwde kom, wil ook niet bewust een andere weggebruiker dood.
Ja, want het ligt aan de studentenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt wel waarom of ik rechtenstudenten haat dus, wat een ongelofelijke kul zeg.
Zo werkt dat natuurlijk niet Remlofquote:
Je trollt hoop ik?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is meer vergelijkbaar met je auto niet goed inparkeren waardoor er een fietser tegenaan rijdt die daar blijvende schade aan overhoudt.
En voor deze kwesties hebben we het leerstuk voorwaardelijke opzet.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die 180 kilometer per uur rijdt binnen de bebouwde kom, wil ook niet bewust een andere weggebruiker dood.
Dat maakt het natuurlijk niet per definitie indirect hé.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ze die juwelier niet opzettelijk hebben verwond.
Zoveel weet ik niet van het Nederlandse recht. Maar het was iig niet met opzet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk niet per definitie indirect hé.
Dat zou natuurlijk veel te gemakkelijk een excuus opleveren om tal van effecten welke met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zullen optreden te verdisconteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoveel weet ik niet van het Nederlandse recht. Maar het was iig niet met opzet.
Eigenaar is aansprakelijk voor het goed afzetten van het bouwtereinquote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat de fout van ING RE of van de Gemeente Nijmegen?
Hmmm, kennelijk toch niet alléén fiscale vakken gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef eriksd het volgende:
Voorwaardelijke opzet mensen, is het toverwoord.
Ze zijn er achter. Erik en ik zijn one and the samequote:Op maandag 11 juli 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar vergeet het maar GS
quote:
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zijn er achter. Erik en ik zijn one and the same
Dus Nijmegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:03 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Eigenaar is aansprakelijk voor het goed afzetten van het bouwterein
Habana aan de waal rules
Volgens Betyar is VS dat.quote:
Jij bent graag onderop?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |