Die bestaat overigens uit het laten lezen van het boek door de veroordeelde?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En als ze Harry Potter zat zijn, kunnen ze altijd nog naar een openbare executie toe.
Waar heb je geschoten?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar al enkele keren geschoten, maar dan altijd op de 100 meter baan.
Dit keer voor het eerst op de 300 meter baan, dat is toch andere koek, maar ik vond het een leuke ervaring.
Nee, uit een filmmarathon en piratenkopieen van GBA en megadrive spellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bestaat overigens uit het laten lezen van het boek door de veroordeelde?
Alle geïnteresseerden ook meteen kassiewijlen.quote:
Jouw regering is ook een contradictio in terminis zeg:quote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is in mijn landje nu ook Harry Potter een bestseller.
quote:The enormous, corrupt, liberal government
Latige keuze he? tussen Harry Potter en christelijk fundamentalismequote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is in mijn landje nu ook Harry Potter een bestseller.
Thx.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
Speech-less was een leuk boek. Eigenlijk wel een must voor Bush-administration liefhebbers.
Of de Millennium-trilogie.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef GSbrder het volgende:
Harry Potter is ook gewoon leuk voor kinderen.
Beter dit dan de Bijbel, de Koran of das Kapital.
Achquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw regering is ook een contradictio in terminis zeg:
[..]
Is natuurlijk ook een contradictie.quote:The medium-sized, corrupt, socially-minded government devotes most of its attentions to Law & Order, with areas such as Social Welfare and Religion & Spirituality receiving almost no funds by comparison.
Ik wil gaarne m'n kelder weer uit kunnen als ik wijn haal.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Is Boy George niets voor jou als DJ op je verjaardag VS? Hij schijnt tegenwoordig een immens populaire DJ te zijn.
Ten positieve?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef eriksd het volgende:
Kreeg een heel ander beeld van Rumsfeld en Bush
Een verbod op gangstercinema.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik die corruptie eruit krijg.
Ja.quote:
Toch maar eens downloaden dan.quote:
Blegh.quote:
Belasting is diefstalquote:
Welke nieuwe?? Linkje??quote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
Die nieuwe track van George Michael is precies datgene wat jij zoekt in muziek VS
Mwoah.quote:
Deze onthoud ik.quote:
Heb ik belasting an sich dan ooit als diefstal bestempeld?quote:
Maakbaarheidsbeliever.quote:
Hallo, hij studeert Fiscaal Rechtquote:
Geen idee. Maar ik deel jou gemakshalve altijd in bij de GS'jes en VS'jes.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb ik belasting an sich dan ooit als diefstal bestempeld?
Gister werden we nog voor kloons aangezienquote:
Ik weet wat goed is voor jullie.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik deel jou gemakshalve altijd in bij de GS'jes en VS'jes.
Ach. Dat waren we in Amsterdam duidelijk niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gister werden we nog voor kloons aangezien
Het CDA draait wel vaker met de wind mee als men in potentie PVV stemmers terug winnen kan.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Nautilus. het volgende:
Het CDA wil de negatieve budgettaire gevolgen van de hypotheekrenteaftrek neutraliseren door het invoeren van een vlaktaks, las ik vandaag.
True true.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Dat waren we in Amsterdam duidelijk niet.
De meeste PVV-stemmers hebben ABSOLUUT GEEN belang bij de invoering van een vlaktaks, ja! Heb je dat begrepen, of moet ik het voor je herhalen? ABSOLUUT GEEN!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA draait wel vaker met de wind mee als men in potentie PVV stemmers terug winnen kan.
Link?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
Die nieuwe track van George Michael is precies datgene wat jij zoekt in muziek VS
In het CDA heb ik dan al langer de hoop opgegeven.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Nautilus. het volgende:
Het CDA wil de negatieve budgettaire gevolgen van de hypotheekrenteaftrek neutraliseren door het invoeren van een vlaktaks, las ik vandaag.
Best hoor, zolang het te ontwijken is.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Laat dat fiscale systeem maar lekker ingewikkeld blijven
Dat is wat er gelezen word.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef Nautilus. het volgende:
Maar als er al een CDA wilt vlaktaks ingevoerd wordt, dan zal het een vlaktaks zijn met gelijktijdige handhaving van inkomensafhankelijke toeslagen en heffingskortingen, een toptarief en een belastingvrije som. Effect: nul.
Ze hebben kwadere tijden gekend.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het CDA heb ik dan al langer de hoop opgegeven.
Hopelijk heft die partij zichzelf eens op.
Ach, mensen met uitgesproken meningen worden altijd voor fake aangekeken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Dat waren we in Amsterdam duidelijk niet.
Misschien geeft hij 'm wel aan jou idd, men verzoek werd over het hoofd gezien danwel genegeerdquote:
Toptarief ontloop je gemakkelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best hoor, zolang het te ontwijken is.
Of we zijn een stel stille autisten op een PDD-NOS meetje.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, mensen met uitgesproken meningen worden altijd voor fake aangekeken.
Idd, de dagen voor balkenende waren toch een stukje ergen met een onthoofde partijtop en een lobby voor van geel als partijleider.quote:
Ssshh..quote:
Dat is onder de gordel, ze lezen mee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of we zijn een stel stille autisten op een PDD-NOS meetje.
Natuurrampen, vallende takken, blikseminslagenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben nog steeds nieuwsgierig naar die "acts of god"
Zou je het redden tussen massa's GS'en, Erikjes en VS'proleten?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Friek_ het volgende:
Misschien dat ik maar een research master philosophy and economics ga doen op de EUR. Gewoon, om de VVD'ers een beetje te betweten op gebied van economie.
Maar VVDers weet je nooit te overtuigen tenzij je oplossingen rendabel zijn voor hun eigen portemonnee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Friek_ het volgende:
Misschien dat ik maar een research master philosophy and economics ga doen op de EUR. Gewoon, om de VVD'ers een beetje te betweten op gebied van economie.
Praat met Bolkesteijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Friek_ het volgende:
Ach, als je ziet hoe populair Balkenende is geworden, ondanks zijn persoonlijkheid, dan kun je niet anders concluderen dan dat Van Geel net zo populair geworden zou zijn. Nu kennen we hem als een hevig transpirerende knakker, inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Idd, de dagen voor balkenende waren toch een stukje ergen met een onthoofde partijtop en een lobby voor van geel als partijleider.
Ik vond met name VS een introverte triesteling!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of we zijn een stel stille autisten op een PDD-NOS meetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |