hehe, opeens het topic dicht en BAM, ZO'N SLOT JONGUH!quote:
Ik vind ze hevig overrated.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
The Foo Fighters schreeuwen ene beetje veel
Tuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
Mag je hier niet af en toe een lekker muzieknummertje de groep ingooien
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
Mag je hier niet af en toe een lekker muzieknummertje de groep ingooien
Ik heb helemaal geen regenjasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?
je zei dat je topics ging openenquote:
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?
nee was maar een idee maar dat doe ik wel in Muziekquote:
Misschien loopt er al iets!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was maar een idee maar dat doe ik wel in Muziekwaar de echte kenner zit
Marvin iig niet meer, die blijf liggen waar ie ligt.quote:
ja ergens in het archief, had daar lang geleden al een Marvin Topic geopend.quote:
Haha ja echt he.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deel 3
Samen met 7.1 beste HP film so far. Maar daar hebben we het al over gehad
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
maar ben nu echt weg, moet me geestelijk voorbereiden voor morgen, wordt een zware zware dag voor mij
![]()
trusten en wordt t teveel: sambal bijquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
maar ben nu echt weg, moet me geestelijk voorbereiden voor morgen, wordt een zware zware dag voor mij
![]()
Doeidoei Heksjequote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Trustenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Euh.. ja met robdriessenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja echt he.Visueel is het echt een meesterwerk ook.
Hadden we het er met Rob Driessen over? Of was het iemand anders.
Ik net nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Euh.. ja met robdriessenGoeie kerel.
Maar deel 3 klopt gewoon, lekker duister en ik heb me maar 1 keer geirriteerd aan Radcliffe (dat huilmomentje![]()
![]()
)
Ok.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Wat lillik die extra linkjes in de quote.
Vind je?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Wat lillik die extra linkjes in de quote.
Het was echt verschrikkelijk ja in die eerste filmsquote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik net nog._! Hij is beter geworden maar wat was ie verschrikkelijk in de eerdere films.
Gambon heb ik leren waarderen. Hij is iets te agressief soms (vooral in 4 als ie Harry zowat aanvaltquote:Op maandag 11 juli 2011 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk ja in die eerste films
Gelukkig hebben ze 3 blikken vol geweldige acteurs voor de bijrollen. Behalve Gambon dan
Nah, Gambon vind ik echt helemaal niks. Hij heeft het voor mij verpest bij die 4e film.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gambon heb ik leren waarderen. Hij is iets te agressief soms (vooral in 4 als ie Harry zowat aanvalt).
Welke linkjes?quote:
Zie zie zie!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
............................................................................^
[..]
Welke linkjes?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
Vh, Bella, als jullie zo doorgaan MOET ik dalijk een HP kijken en zit ik hier weer tot een uur of twee voor de tv
Niks mis meequote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
Vh, Bella, als jullie zo doorgaan MOET ik dalijk een HP kijken en zit ik hier weer tot een uur of twee voor de tv
Dat wil ik nog steeds een keer doenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks mis meeKijk ze alle 7 eentweede achter elkaar
Kerel.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef gomi het volgende:
yeah tijd om hier ook af te sluiten
laters allemaal en trusten vast
Zwabber gaat vannacht, en morgen, en morgennacht alles kijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds een keer doen![]()
Maar dan wel met een slaappauze tussendoor
Ik heb eens een poging gedaan zonder te slapen. Tegen het eind van deel 5 in slaap gevallenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds een keer doen![]()
Maar dan wel met een slaappauze tussendoor
That's all?quote:
Wel heel gaafquote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwabber gaat vannacht, en morgen, en morgennacht alles kijken.
27u ofzo had ie het over. En morgenochtend hebben ze een beweegpauze met een fitnessinstructeur.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel heel gaafMaar ik zou het echt niet kunnen
Trusten Pingwingquote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook naar bed. Ik heb nog geen Harry gelezen of gezien, dus spoilermijdend slapen
Schoonheidsslaapjequote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb eens een poging gedaan zonder te slapen. Tegen het eind van deel 5 in slaap gevallen
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook naar bed. Ik heb nog geen Harry gelezen of gezien, dus spoilermijdend slapen
Ik ben aanwezig hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zou echt geweldig zijn mocht dat festival er komen
Dat zou wel uitermate sjiek zijn.quote:
quote:
en dat.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zeker weten ook. Grootste meet ooit gaat dat worden
Ik heb weer een hele slechte reputatie nuquote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben wel voor een 24/7 GOA podium trouwens als dat festival er komt.
En dan patjens wiet roken
Michael Gambon, Dumbledore de tweede.quote:
Slecht?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb weer een hele slechte reputatie nu
Oohquote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Michael Gambon, Dumbledore de tweede.
Ja maar ik ben geen dealer ofzoquote:
Wie kwam er laatst die zakjes hier ophalen dan?quote:
Vuilnismannen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie kwam er laatst die zakjes hier ophalen dan?
Dat was chipsquote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie kwam er laatst die zakjes hier ophalen dan?
Oh. Verkeerd gelezen dan :$:$:$.quote:
Wie?quote:
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb weer een hele slechte reputatie nu
Af en toe.quote:
Ik ben erbij met RKC waalwijk sjaalquote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Patje, we (Excelsior'31) spelen morgen tegen RKC op Papendal!
Nee, echt?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben erbij met RKC waalwijk sjaal
Die sjaalquote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben erbij met RKC waalwijk sjaal
Nee helaas moet ik werken, de RKC sjaal hing wel fier aan het balkon hoorquote:
Ik ben een poos trainer van de C2 geweest, toen ik zelf nog speelde. Dat is echt zo tof hè?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
Ben dit jaar nog naar RKC - AGOVV geweest met onze voetbalclub.
Al die kleine mannekes waar ik trainer van was allemaal rkc liedjes zingen, heb ze daarna nog weken aan moeten horen![]()
quote:
Snap ik. Niet kapot te krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee helaas moet ik werken, de RKC sjaal hing wel fier aan het balkon hoor
Zeker wetenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben een poos trainer van de C2 geweest, toen ik zelf nog speelde. Dat is echt zo tof hè?
Ik speel zelf niet meer. Toendertijd het huis uitgegaan en hier in Zwolle nooit toe gekomen om een nieuwe club te vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker weten
Doe het al vanaf mijn 18e
Zeg maar die datum. Die kaartjes zijn 5 euro ofzoquote:Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja echt, dan ga ik mee naar de uitwedstrijd daarzo
In het concept staat 16 september 2011quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeg maar die datum. Die kaartjes zijn 5 euro ofzo.
4 dagen na mijn verjaardag.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het concept staat 16 september 2011
Hier in Almere 3 februari 2012
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
Mooi verjaardagscadeau, kaartje voor Helmond Sport.
Brakelse Boys is niets obscuurs aan.quote:
Alle scenes waarin zijn ouders worden genoemd.quote:
Na vandaag kun je ingooien als de beste.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brakelse Boys is niets obscuurs aan.
Ik had het dan ook over Almere cityquote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brakelse Boys is niets obscuurs aan.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over Almere city
Dat zijn 6 punten.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
14 oktober 2011 - ACFC - Zwolle
20 januari 2012 - Zwolle - ACFC
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na vandaag kun je ingooien als de beste.
Voor Griffoendorquote:
Met dumbie? Goeie scene is dat jaquote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alle scenes waarin zijn ouders worden genoemd.![]()
In die ziekenhuisscene
Gelukkig is deze knul ook voor AFC.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Landelijk ben ik ook voor Ajax, 25km bij Amsterdam vandaan opgegroeid.
+1quote:
Veghelse Vechtertjes.quote:
Ze hebben laatst nog via een of andere constructie ettelijke tientallen miljoenen van de overheid gehad.quote:
Je hebt zeker geen cassis uit fles op?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
De epischheid. Werkelijk waar. Beter dan dat word het gewoon niet.
Nope, ik heb enkel bier gedronken. Wat was er met die cassis dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen cassis uit fles op?
Het is niet in woorden uit te drukken hoe heerlijk die cassis was.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik heb enkel bier gedronken. Wat was er met die cassis dan?
Ik ben niet zo'n cassis fanboy.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is niet in woorden uit te drukken hoe heerlijk die cassis was.
Ik zoek naar woorden, ik kan ze niet vinden. Zo extreem lekker.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is niet in woorden uit te drukken hoe heerlijk die cassis was.
Tranen van geluk over mijn wangen toen ik die eerste slok nam.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zoek naar woorden, ik kan ze niet vinden. Zo extreem lekker.
Die van mij was halfrauw. Maar dat lag aan knetter, die meid moet nooit meer achter een BBQ gaan staan.quote:
Ik vind het wel prachtig dat ik jou kende van je username, maar had er niets mee omdat ik niet van die muziek houd. Maar dan kom ik je tegen op de meet en blijk je echt een toffe kerel te zijn met dezelfde humor enzo. baasquote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tranen van geluk over mijn wangen toen ik die eerste slok nam.
Wuutquote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die van mij was halfrauw. Maar dat lag aan knetter, die meid moet nooit meer achter een BBQ gaan staan.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die van mij was halfrauw. Maar dat lag aan knetter, die meid moet nooit meer achter een BBQ gaan staan.
Haha insgelijks. Had eigenlijk precies hetzelfdequote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het wel prachtig dat ik jou kende van je username, maar had er niets mee omdat ik niet van die muziek houd. Maar dan kom ik je tegen op de meet en blijk je echt een toffe kerel te zijn met dezelfde humor enzo. baas
Geen grap. Die stond in het donker te bakken en Patje kreeg niks weg omdat het zo ranzig was. Het is dat ik echt gruwelijk de munchies had op dat momentquote:
Hoeveel hebben er een voedselvergiftiging?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen grap. Die stond in het donker te bakken en Patje kreeg niks weg omdat het zo ranzig was. Het is dat ik echt gruwelijk de munchies had op dat moment
O dat was het tweede rondje bbq? Toen was ik al naar binnen verhuisd.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen grap. Die stond in het donker te bakken en Patje kreeg niks weg omdat het zo ranzig was. Het is dat ik echt gruwelijk de munchies had op dat moment
Cassis is sowieso al lekker, maar zaterdagavond werd het een bijna goddelijke ervaring.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
WAT DE NEUK was er met die cassis aan de hand! Of kwam het doordat jullie een specifiek ander Nederlands product genuttigd hadden?
Ja kerel het was ook niet te knagen gewoonquote:Op maandag 11 juli 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef een maagzweer, c_a en ik aan de race. Verder weet ik het nietquote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel hebben er een voedselvergiftiging?
Leuk zo'n feesie, geeft alleen zo'n troep #flodderquote:Op maandag 11 juli 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef een maagzweer, c_a en ik aan de race. Verder weet ik het niet
Welterustenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
Bedtijd! Hopelijk morgen iets eerder wakker![]()
Trusten![]()
Ja ik heb nergens last van, wellicht omdat ik al zo naar de klote ben van binnen gewoonquote:Op maandag 11 juli 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef een maagzweer, c_a en ik aan de race. Verder weet ik het niet
Ook geen probleem gehad. Zelfs niet een echt kater.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb nergens last van, wellicht omdat ik al zo naar de klote ben van binnen gewoon
Ik dacht dat jij gingquote:Op maandag 11 juli 2011 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
O wacht. Lutte ging slapen.
Trusten Lutte.![]()
Mwoah geeft niet, heb je dat nu alvast gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde dus Lutte terusten wensen, maar ik keek te snel ofzo.
Kan ik het ook niet meer vergeten.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah geeft niet, heb je dat nu alvast gedaan
Ook gewoon met dertig man uit volle borst.quote:
Waar is toch dat mandarijntje voorquote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
Ik ben serieus benieuwd wat we volgende week krijgen
Ik kijk ook, half. Wat was dat meisje met die baby terwijl dat langharig werkschuw tuig WOW zat te spelen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Haha Lange Frans hoopt dat ze alle drie doodgaan in Harry Potter.
Natnek.
Waarom kijk ik Hart van Nederland?
Geen idee.
Campingzender!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Natnek.
Geen idee.
Ik zit alleen in de achtertuin, zoals echte Schijndelaars doen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Campingzender!
Veel plezier met het in de voortuin zitten morgen!
Wel op de bank?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit alleen in de achtertuin, zoals echte Schijndelaars doen!
Ik had het geluid even afstaan, maar iets met tienerzwangerschappen geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kijk ook, half. Wat was dat meisje met die baby terwijl dat langharig werkschuw tuig WOW zat te spelen?
Dat siewosie.quote:
Ik wordt er soms gewoon droevig vanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Natnek.
Geen idee.
Anders ik wel. Hij en zijn wijf zijn zo ontiegelijk dom. In alles waar ik ze in gezien heb.quote:
Plus een paar trays Schultenbrau of Alfa naaste jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Later al sik een tuin heb ga ik er ook een bank van de kringloop inzetten.
Alfa is 3x zo duur als Schultenbrau.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Plus een paar trays Schultenbrau of Alfa naaste je
Oh en een auto op bierkratjes
Haha wat een persoonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
Marijke Helwegen:
''Een siddering gaat door mijn bambilijf''!_!__!_!_!_!_!!_!_!_!_
HUUUUUUUUUUUUUUUUU!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
Marijke Helwegen:
''Een siddering gaat door mijn bambilijf''!_!__!_!_!_!_!!_!_!_!_
Trusten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
Vind vanavond helemaal niet een leuke REDROOM! Snapter niks van en kan mijn concentratie er ook niet bij vinden.
Ik slapen
Het komt door mij hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
Vind vanavond helemaal niet een leuke REDROOM! Snapter niks van en kan mijn concentratie er ook niet bij vinden.
Ik slapen
Trustenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
Ik slapen
De PI's niet lezenquote:
Sinds mensen standaard PI's kunnen instellen is voor mij de meerwaarde weg, ik gebruik ze dan ook zelden.quote:
Ik zit vol spanning af te wachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Oeh de mysteries rondom jofunu-kun en de meet worden langzaam ontrafeld
Das waar..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds mensen standaard PI's kunnen instellen is voor mij de meerwaarde weg, ik gebruik ze dan ook zelden.
ditquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
Jammer inderdaad, als mensen altijd dezelfde hebben.
Ja eens, ik gebruik ze wel meestal gewoon waarvoor ze bedoeld zijn. Laatst was iemand zijn familielid overleden en kwam dit melden in het topic met deze pi:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds mensen standaard PI's kunnen instellen is voor mij de meerwaarde weg, ik gebruik ze dan ook zelden.
En helemaal als het een PI is die gewoon niets zegt. Zoals een fucking voetbal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
Soms komen ze ook niet overeen met wat er wordt gezegd..
Misschien is het wel een hele blije voetbal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En helemaal als het een PI is die gewoon niets zegt. Zoals een fucking voetbal.
Zo'n lampje vind ik ook echt totaal van de pot geruktquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Totaal geen meerwaarde idd aangezien het geen licht geeft, toch wel de hoofd én enige functie van een lamp.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n lampje vind ik ook echt totaal van de pot gerukt
Ik gebruik het omdat al mijn posts als een soort ideeën zijn. Heldere ogenblikken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n lampje vind ik ook echt totaal van de pot gerukt
Precies dat...quote:
Zolang het ook niks aan de post toevoegd...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoveel heldere ogenblikken heb ik nooit op een dag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gebruik het omdat al mijn posts als een soort ideeën zijn. Heldere ogenblikken.
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gebruik het omdat al mijn posts als een soort ideeën zijn. Heldere ogenblikken.
Zit hardop te lachen hier.quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:55 schreef Patje1987 het volgende:
Hey mensen ik moet echt gaan slapen
Truste
Trusten Patjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:55 schreef Patje1987 het volgende:
Truste
Trustequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:55 schreef Patje1987 het volgende:
Truste
Ik zou hem heel vaak in RL kunnen gebruiken, ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij verwoordt zo vaak mijn gevoelens dat het eng wordt.
Idd, maar dat durf ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou hem heel vaak in RL kunnen gebruiken, ook.
Die MI.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idd, maar dat durf ik niet
Sta ik de hele dag te giechelen met een handje voor mijn mond.
Je eigen naam noemen als favoriete meisjesnaam.quote:» 4 meisjesnamen
Mijn god, dát is moeilijk! Nou om te beginnen Chaya, Dewi, Estrella of eh….Nadya ofzo, al klinkt dat meer als een hondennaam. Ik hou van wat modernere namen, het liefst ook iets wat niet zo standaard is.
Sommige foto's daarzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je eigen naam noemen als favoriete meisjesnaam.
Ik zou die namen never aan mijn kinderen gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je eigen naam noemen als favoriete meisjesnaam.
Vage roddels?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harry Potter gekeken en daarna werd ik gewaarschuwd door huppel over vage roddels en zo
Goed toch, die waren op de meetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens, Miran. Ik had die zippy ook aan mono en ruler gedm't.
Die nieuwstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harry Potter gekeken en daarna werd ik gewaarschuwd door huppel over vage roddels en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |