hehe, opeens het topic dicht en BAM, ZO'N SLOT JONGUH!quote:
Ik vind ze hevig overrated.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
The Foo Fighters schreeuwen ene beetje veel
Tuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
Mag je hier niet af en toe een lekker muzieknummertje de groep ingooien
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
Mag je hier niet af en toe een lekker muzieknummertje de groep ingooien
Ik heb helemaal geen regenjasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?
je zei dat je topics ging openenquote:
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?
nee was maar een idee maar dat doe ik wel in Muziekquote:
Misschien loopt er al iets!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was maar een idee maar dat doe ik wel in Muziekwaar de echte kenner zit
Marvin iig niet meer, die blijf liggen waar ie ligt.quote:
ja ergens in het archief, had daar lang geleden al een Marvin Topic geopend.quote:
Haha ja echt he.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deel 3
Samen met 7.1 beste HP film so far. Maar daar hebben we het al over gehad
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
maar ben nu echt weg, moet me geestelijk voorbereiden voor morgen, wordt een zware zware dag voor mij
![]()
trusten en wordt t teveel: sambal bijquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
maar ben nu echt weg, moet me geestelijk voorbereiden voor morgen, wordt een zware zware dag voor mij
![]()
Doeidoei Heksjequote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Trustenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Euh.. ja met robdriessenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja echt he.Visueel is het echt een meesterwerk ook.
Hadden we het er met Rob Driessen over? Of was het iemand anders.
Ik net nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Euh.. ja met robdriessenGoeie kerel.
Maar deel 3 klopt gewoon, lekker duister en ik heb me maar 1 keer geirriteerd aan Radcliffe (dat huilmomentje![]()
![]()
)
Ok.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Wat lillik die extra linkjes in de quote.
Vind je?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Wat lillik die extra linkjes in de quote.
Het was echt verschrikkelijk ja in die eerste filmsquote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik net nog._! Hij is beter geworden maar wat was ie verschrikkelijk in de eerdere films.
Gambon heb ik leren waarderen. Hij is iets te agressief soms (vooral in 4 als ie Harry zowat aanvaltquote:Op maandag 11 juli 2011 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk ja in die eerste films
Gelukkig hebben ze 3 blikken vol geweldige acteurs voor de bijrollen. Behalve Gambon dan
Nah, Gambon vind ik echt helemaal niks. Hij heeft het voor mij verpest bij die 4e film.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gambon heb ik leren waarderen. Hij is iets te agressief soms (vooral in 4 als ie Harry zowat aanvalt).
Welke linkjes?quote:
Zie zie zie!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
............................................................................^
[..]
Welke linkjes?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
Vh, Bella, als jullie zo doorgaan MOET ik dalijk een HP kijken en zit ik hier weer tot een uur of twee voor de tv
Niks mis meequote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
Vh, Bella, als jullie zo doorgaan MOET ik dalijk een HP kijken en zit ik hier weer tot een uur of twee voor de tv
Dat wil ik nog steeds een keer doenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks mis meeKijk ze alle 7 eentweede achter elkaar
Kerel.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef gomi het volgende:
yeah tijd om hier ook af te sluiten
laters allemaal en trusten vast
Zwabber gaat vannacht, en morgen, en morgennacht alles kijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds een keer doen![]()
Maar dan wel met een slaappauze tussendoor
Ik heb eens een poging gedaan zonder te slapen. Tegen het eind van deel 5 in slaap gevallenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds een keer doen![]()
Maar dan wel met een slaappauze tussendoor
That's all?quote:
Wel heel gaafquote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwabber gaat vannacht, en morgen, en morgennacht alles kijken.
27u ofzo had ie het over. En morgenochtend hebben ze een beweegpauze met een fitnessinstructeur.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel heel gaafMaar ik zou het echt niet kunnen
Trusten Pingwingquote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook naar bed. Ik heb nog geen Harry gelezen of gezien, dus spoilermijdend slapen
Schoonheidsslaapjequote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb eens een poging gedaan zonder te slapen. Tegen het eind van deel 5 in slaap gevallen
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook naar bed. Ik heb nog geen Harry gelezen of gezien, dus spoilermijdend slapen
Ik ben aanwezig hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zou echt geweldig zijn mocht dat festival er komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |