hehe, opeens het topic dicht en BAM, ZO'N SLOT JONGUH!quote:
Ik vind ze hevig overrated.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
The Foo Fighters schreeuwen ene beetje veel
Tuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
Mag je hier niet af en toe een lekker muzieknummertje de groep ingooien
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
Mag je hier niet af en toe een lekker muzieknummertje de groep ingooien
Ik heb helemaal geen regenjasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?
je zei dat je topics ging openenquote:
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Welke kleur heeft je regenjas?
nee was maar een idee maar dat doe ik wel in Muziekquote:
Misschien loopt er al iets!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was maar een idee maar dat doe ik wel in Muziekwaar de echte kenner zit
Marvin iig niet meer, die blijf liggen waar ie ligt.quote:
ja ergens in het archief, had daar lang geleden al een Marvin Topic geopend.quote:
Haha ja echt he.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deel 3
Samen met 7.1 beste HP film so far. Maar daar hebben we het al over gehad
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
maar ben nu echt weg, moet me geestelijk voorbereiden voor morgen, wordt een zware zware dag voor mij
![]()
trusten en wordt t teveel: sambal bijquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
maar ben nu echt weg, moet me geestelijk voorbereiden voor morgen, wordt een zware zware dag voor mij
![]()
Doeidoei Heksjequote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Trustenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Euh.. ja met robdriessenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja echt he.Visueel is het echt een meesterwerk ook.
Hadden we het er met Rob Driessen over? Of was het iemand anders.
Ik net nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Euh.. ja met robdriessenGoeie kerel.
Maar deel 3 klopt gewoon, lekker duister en ik heb me maar 1 keer geirriteerd aan Radcliffe (dat huilmomentje![]()
![]()
)
Ok.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Wat lillik die extra linkjes in de quote.
Vind je?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
Wat lillik die extra linkjes in de quote.
Het was echt verschrikkelijk ja in die eerste filmsquote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik net nog._! Hij is beter geworden maar wat was ie verschrikkelijk in de eerdere films.
Gambon heb ik leren waarderen. Hij is iets te agressief soms (vooral in 4 als ie Harry zowat aanvaltquote:Op maandag 11 juli 2011 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk ja in die eerste films
Gelukkig hebben ze 3 blikken vol geweldige acteurs voor de bijrollen. Behalve Gambon dan
Nah, Gambon vind ik echt helemaal niks. Hij heeft het voor mij verpest bij die 4e film.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gambon heb ik leren waarderen. Hij is iets te agressief soms (vooral in 4 als ie Harry zowat aanvalt).
Welke linkjes?quote:
Zie zie zie!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
............................................................................^
[..]
Welke linkjes?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
Vh, Bella, als jullie zo doorgaan MOET ik dalijk een HP kijken en zit ik hier weer tot een uur of twee voor de tv
Niks mis meequote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
Vh, Bella, als jullie zo doorgaan MOET ik dalijk een HP kijken en zit ik hier weer tot een uur of twee voor de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |