quote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef Nober het volgende:
Volg de Skoda rijder... Flecha deed 't niet!
hoezo?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Pritt het volgende:
Ik vind die Coronel toch zo'n ontzettende kneus.
Als je een nieuw deel aanmaakt veranderd de #.. automatisch, dat verwacht je niet!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat tellen blijft voor sommigen moeilijk...
Het is een autocoureur, gisteren was kennelijk een succes met Doornbos... morgen Verstappen, overmorgen Albers en donderdag Van der Garde of Van Hasseldonk of De Vries?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Echt veel conditie heeft hij niet zo te zien, Coronel.
Ik ken hem wel, maar fietsen is niet echt zijn ding zo te zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een autocoureur, gisteren was kennelijk een succes met Doornbos... morgen Verstappen, overmorgen Albers en donderdag Van der Garde of Van Hasseldonk of De Vries?
Gisterenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef Sunshineboy het volgende:
Sinds wanneer heeft de kok zelfs verstand van wielrennen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Tom vanaf z'n fiets http://twitpic.com/5opin6
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef rubbereend het volgende:
De show groeit echt, tis al een stuk leuker dan in het begin
Sponsors...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef QuistNix20 het volgende:
Programma vol nutteloze items, net zoals VI Oranje.
Ik wil interviews zien met wielrenners, niet dit gezever...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef rubbereend het volgende:
Zou je er #19 van kunnen maken?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef rubbereend het volgende:
Jawel.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog geen opmerking van Wilbert over de jongeman achter hem met het oranje johan-derksen-shirt aan?
[ afbeelding ]
stoned wijf daar linksquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog geen opmerking van Wilbert over de jongeman achter hem met het oranje johan-derksen-shirt aan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |