Uhuhmquote:
Daar pin ik minstens 2x per weekquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef MisterChirrel het volgende:
Iemand anders klant bij ING? Mijn pas is vanaf vandaag geblokkeerd omdat er 'skim-activiteiten' hebben plaatsgevonden. Ik denk bij de SNS-Bank pinautomaat op de Hommelseweg.
5 dagen in de weekquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef MisterChirrel het volgende:
Deze TT treft mij diep in mijn hart.
En wat een ramp is die NS vakantie-regeling.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Eet smakelijk iig
En: het komt vast wel goed, schatje
da's werk, dat telt nietquote:
Hmja, ik zou niet weten waar anders, wellicht de AH of de Plus waar ik één keer in het decennium kom.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar pin ik minstens 2x per week
Check altijd wel hoe de gleuf er uit ziet, heb nooit iets vreemds opgemerkt.
Het weer is goed?quote:
En ik een Amsterdammer met een zachte gquote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's werk, dat telt niet
Dan zou Remlof een Nijmegenaar zijn en ik ook
Ik pin ook wel eens geld bij als ik boodschappen doe bij de C1000.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hmja, ik zou niet weten waar anders, wellicht de AH of de Plus waar ik één keer in het decennium kom.
Geil.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
En ik een Amsterdammer met een zachte g
Hahaha, dat ook jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ernhummers hebben geen zachte G, maar een herde Equote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ooit een Antilliaan horen zeggen: "Nederlanders klagen over alles was niet goed is, en als er wel iets goeds is, dan klopt er iets niet." Smakelijk om dit feitje moeten lachen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha, dat ook ja
Maar ik stak je in het vorige topic een hart onder de riem, met het idee dat je nieuwe pasje wel terecht komt, en nu net kon ik het ook gebruiken met je klacht over de NS-vakantiedienstregeling
Het is even zure appel allemaal, maar ach: die zijn ook lekker: Granny Smiths
Ik kom dan ook niet uit Arnhem.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ernhummers hebben geen zachte G, maar een herde E
Daar denken mijn vrienden uit Amsterdam toch anders overquote:Op maandag 11 juli 2011 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ernhummers hebben geen zachte G, maar een herde E
ssssssshhhhht niemand hier bijnaquote:
Het is gewoon een typisch accent, redelijk herkenbaar ook wel...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar denken mijn vrienden uit Amsterdam toch anders over
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vanaf 1 augustug de trotse eigenaar van een appartement in de driekoningenstraat!
Het is echt een super mooi appartement en alles is goed onderhouden. Ben zo blij! Blijf nu nog wel even in Arnhem!
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vanaf 1 augustug de trotse eigenaar van een appartement in de driekoningenstraat!
Het is echt een super mooi appartement en alles is goed onderhouden. Ben zo blij! Blijf nu nog wel even in Arnhem!
Eigenaar? Je hebt het gekocht?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Spijkerbuurt.quote:
Velp is geen Arnhem he!!quote:
Ah, dan telt 't!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben geboren in Arnhem. Heb alleen van m'n 2e tot 24e in Velp gewoond.
Ik een Utrechtsequote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Congratsquote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Ga jij er nu ook al wonenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Leuk!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik woon al 2,5 jaar in Arnhem.quote:
Dat ben ik nog steeds hoor haha. Zit alleen met het contract van mijn vriend. Zodra dat afgelopen is ga ik naar Nijmegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk!
En je leek afgelopen winter zo vastbesloten om te verhuizen
En dan heb ik ook nog overal en nergens gewoond tijdens studie (Utrecht), een uitstapje gemaakt naar Eindhoven, maar sinds 2005 weer 'terug op het oude nest'.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben geboren in Arnhem. Heb alleen van m'n 2e tot 24e 0e tot 13e in Velp Driel gewoond.
Dus Laster woont er dan ook?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon al 2,5 jaar in Arnhem.
Maar het is een zijstraat van de steenstraat. Nummer 20 dus voor de gene die benieuwd zijn kunnen even googelen. Balkon van ons zit aan de achterkant. Het ziet er allemaal echt super uit van binnen, nieuw laminaat alles mooi wit geverfd, we kunnen bed en bank overnemen maar beide van de ikea en die wou ik toevallig zelf al kopen dus dat komt goed uit.Ben echt zo blij.
Woahquote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die woont al 6 jaar in Arnhem joh haha.
Kunnen we bij elkaar helpen overhuizen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
WoahIk woon er met een maandje
Ja maar Smijn en ik moeten uit Drenthe komenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen we bij elkaar helpen overhuizen.
Meer dan 1 kamer ook?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon al 2,5 jaar in Arnhem.
Maar het is een zijstraat van de steenstraat. Nummer 20 dus voor de gene die benieuwd zijn kunnen even googelen. Balkon van ons zit aan de achterkant. Het ziet er allemaal echt super uit van binnen, nieuw laminaat alles mooi wit geverfd, we kunnen bed en bank overnemen maar beide van de ikea en die wou ik toevallig zelf al kopen dus dat komt goed uit.Ben echt zo blij.
En dan verkoop je dat pand aan de Driekoningenstraat weer?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ben ik nog steeds hoor haha. Zit alleen met het contract van mijn vriend. Zodra dat afgelopen is ga ik naar Nijmegen.
Grote woonkamer/keuken in 1. Echt heel groot keukenblok veel kastjes. Koelkast vriezer en fornuis staat er al. Genoeg ruimte voor een lange eettafel.quote:
We huren het, maar dat maakt mij net zo goed eigenaar haha.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan verkoop je dat pand aan de Driekoningenstraat weer?
Mijn kook/bakkunsten worden door jou ook flink uitgehoerdquote:Op maandag 11 juli 2011 21:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar Smijn en ik moeten uit Drenthe komenJullie mogen vast wel een keer langskomen als Smijn kookt
Nee hoor, probeer maar eens een muur uit te brekenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We huren het, maar dat maakt mij net zo goed eigenaar haha.
Nu ben ik wel benieuwd hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mijn kook/bakkunsten worden door jou ook flink uitgehoerd
Ja maar dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, probeer maar eens een muur uit te breken
Maar gefeliciteerd en fijn dat jullie nog in onze mooie provinciehoofdstad blijven
Doe maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Zal ik ook maar in Arnhem zelf gaan wonen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat worden een boel housewarmings binnenkort
Heb je nog een kamer over dan?quote:
Een bank dan? Ik geef je grolsch.quote:
Kunnen we lekker beppen en thee drinken bij elkaar haha.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef Smijn. het volgende:
Hihi, Tliciouz en ik worden bijna buurvrouwen joh
Jaaa! En kopjes suiker van elkaar lenen!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen we lekker beppen en thee drinken bij elkaar haha.
quote:
En Plein 1944 is helemaal geen bouwputquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:18 schreef voodoolady het volgende:
De eerste plannen voor het vernieuwen van het station stammen uit 1987...
Ik was gisteren even in nijmegen, maar dat centrum is pas een ramp on doorheen te rijden...
Die parkeergarage bij het station.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En Plein 1944 is helemaal geen bouwput
quote:
Ik was er nog niet eens in 87.quote:
Ik welquote:
Volgende week ben ik er een hele week lang!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet meer in Nimma geweest
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:41 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet eens joh1994 enzo
Hey, ik ook een paar dagenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgende week ben ik er een hele week lang!
Toen zat ik al bijna op de middelbare school.quote:
Ja hè? Wij zoeken nog stoelen geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:49 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die toevallig nog meubels over heeft? Wat is dat toch duur als je het allemaal bij elkaar optelt.
Bed en bank hebben we gelukkig al. Moeten alleen nog een kledingkast en een eettafel met stoelen. Tv meubel en salon tafel halen we gewoon zo'n goedkope van bij de ikea.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:50 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja hè? Wij zoeken nog stoelen geloof iken kasten/.
Hun hadden toen best een grote voor een euro of 80. Bij de ikea haal je een beetje grote voor rond de 150.quote:
Indeed, dat doen zij goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hun hadden toen best een grote voor een euro of 80. Bij de ikea haal je een beetje grote voor rond de 150.
Wij hebben een opklapbare ikea tafel, is meer ruimtequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bed en bank hebben we gelukkig al. Moeten alleen nog een kledingkast en een eettafel met stoelen. Tv meubel en salon tafel halen we gewoon zo'n goedkope van bij de ikea.
Op marktplaats heb je hele leuke eettafels, heb er nu als het goed is een in Huissen kunnen scoren voor 20 euro. Nu nog wit verven.
Ik las opblaasbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wij hebben een opklapbare ikea tafel, is meer ruimte
Nah, ik kom daar dagelijks en die man kijkt alleen maar nors naar mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n fiets staat trouwens heul decadent in de eerste klas stalling op het stationik kreeg een waardebon en mag het nu een maandje testen
Oh die heb ik helemaal niet gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n fiets staat trouwens heul decadent in de eerste klas stalling op het stationik kreeg een waardebon en mag het nu een maandje testen
mij ook, ik mag niet fietsen in de stalling.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:27 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nah, ik kom daar dagelijks en die man kijkt alleen maar nors naar mij.
Dat gasfornuis is dat zo'n koelkast formaat of zo'n platte die je op de koelkast zet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Oh die heb ik helemaal niet gehad
[..]
mij ook, ik mag niet fietsen in de stalling.Alsof iemand er last van heeft...
oh ja ik heb nog een gasfornuis en laminaat in de aanbieding, maar geen meubels over.
Ik heb een kapotte bureaustoel, een lelijke IKEA-salontafeltje en een lelijke IKEA-kast voor je, kun je zo op komen halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:49 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die toevallig nog meubels over heeft? Wat is dat toch duur als je het allemaal bij elkaar optelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |