Mijn kook/bakkunsten worden door jou ook flink uitgehoerdquote:Op maandag 11 juli 2011 21:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar Smijn en ik moeten uit Drenthe komenJullie mogen vast wel een keer langskomen als Smijn kookt
Nee hoor, probeer maar eens een muur uit te brekenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We huren het, maar dat maakt mij net zo goed eigenaar haha.
Nu ben ik wel benieuwd hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mijn kook/bakkunsten worden door jou ook flink uitgehoerd
Ja maar dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, probeer maar eens een muur uit te breken
Maar gefeliciteerd en fijn dat jullie nog in onze mooie provinciehoofdstad blijven
Doe maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Zal ik ook maar in Arnhem zelf gaan wonen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat worden een boel housewarmings binnenkort
Heb je nog een kamer over dan?quote:
Een bank dan? Ik geef je grolsch.quote:
Kunnen we lekker beppen en thee drinken bij elkaar haha.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef Smijn. het volgende:
Hihi, Tliciouz en ik worden bijna buurvrouwen joh
Jaaa! En kopjes suiker van elkaar lenen!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen we lekker beppen en thee drinken bij elkaar haha.
quote:
En Plein 1944 is helemaal geen bouwputquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:18 schreef voodoolady het volgende:
De eerste plannen voor het vernieuwen van het station stammen uit 1987...
Ik was gisteren even in nijmegen, maar dat centrum is pas een ramp on doorheen te rijden...
Die parkeergarage bij het station.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En Plein 1944 is helemaal geen bouwput
quote:
Ik was er nog niet eens in 87.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |