Walgelijk inderdaadquote:
Ik heb ook kaartjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef voodoolady het volgende:
Kaartjes gekochtbinnen 6 minuten waren alle staanplaatsen al uitverkocht. Ik geloof er niks van, wat een waardeloos systeem
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:29 schreef _Loki het volgende:
Ik zwaai wel even vanuit m'n slaapkamerraam.
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik ben weg voor 3 weken, werken in de ardennen.
Doei :R
*dit was Loki, bij de weg.*
Voor hoeveel personen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:38 schreef miss-jones25 het volgende:
Wie weet er een leuke lunch of high thea plek in arnhem ?
Dudok?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:38 schreef miss-jones25 het volgende:
Wie weet er een leuke lunch of high thea plek in arnhem ?
Smaak vind ik ook wel leuk aan de rijnkade, je moet alleen wel even bellen of ze plek hebben voor high teaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:24 schreef miss-jones25 het volgende:
voor 3 of 4 personen
en heb er wel paar op internet gezien maar nooit zelf geweest dus dacht ff kijken of jullie wat wisten.
Waarvoor heb je kaartjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook kaartjesJammer dat het niet weer in het Gelredome is.
Rammstein denk ik zo.quote:
Dreamfields in Giesbeekquote:Op zondag 10 juli 2011 00:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
![]()
Was flink wat politie op been in de perrontunnel vanavond. Blijkbaar een of andere feest?
quote:Politie start onderzoek naar overval supermarkt
Publicatiedatum: 11-7-2011 9:35:42
ARNHEM - Twee onbekende mannen hebben maandagochtend 11 juli een supermarkt aan de Honingkamp in Arnhem overvallen. De politie is een onderzoek gestart en vraagt getuigen zich te melden.
Rond half negen kwamen de twee mannen de winkel binnen. Onder bedreiging van een vuurwapen of iets dat daar op leek, werd het aanwezige personeel bedreigd. Een aantal medewerkers werd daarbij enige tijd vastgebonden. Daarbij raakte verder niemand gewond. Het zou gaan om twee mannen met een getinte huidskleur. Een van de mannen was rond de 1,80 meter lang en de andere man was kleiner en had een dikker postuur. Nadat de mannen de zaak hadden verlaten werd de politie gewaarschuwd, die direct een onderzoek heeft ingesteld. Het is vooralsnog niet duidelijk of er iets is buitgemaakt. De politie komt graag in contact met eventuele getuigen van deze overval. Heeft u iets verdachts gezien of gehoord, neemt u dan contact op met de politie via 0900-8844 of anoniem via Meld Misdaad Anoniem op 0800 – 7000.
Ik kwam gisteren het station binnenrijden, zie je opeens zo'n stuk van de brug door de lucht zweven. Sta je ook wel even raar te kijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Hm kwam er gisteravond ineens ter plekke achter dat de perrontunnel open is. Heerlijk meteen de roltrap naar beneden, door de ruime tunnel en met de roltrap weer naar boven andere perron op.
Ik zie dat oude tijdelijke station nu is afgebroken.
Scheelt soms gewoon een minuut of 5!
Kost wat jaren wachten maar het wordt waarempel nog wat ook.
Dudok vind ik ook leuk. Zag dat er ergens verderop aan de markt ook iets zat van een echte engelsman. Groupon heeft regelmatig leuke high tea aanbiedingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:24 schreef miss-jones25 het volgende:
voor 3 of 4 personen
en heb er wel paar op internet gezien maar nooit zelf geweest dus dacht ff kijken of jullie wat wisten.
ik vind Dudok wat te zakelijk, dan vind ik de zaak ernaast (Arnhems Meisje) prettiger.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:57 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Dudok vind ik ook leuk. Zag dat er ergens verderop aan de markt ook iets zat van een echte engelsman. Groupon heeft regelmatig leuke high tea aanbiedingen.
The english tearoom dus in de pastoorstraat.
ING ja. maar whut?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef MisterChirrel het volgende:
Iemand anders klant bij ING? Mijn pas is vanaf vandaag geblokkeerd omdat er 'skim-activiteiten' hebben plaatsgevonden. Ik denk bij de SNS-Bank pinautomaat op de Hommelseweg.
Ik probeer, olijk als immer, te pinnen bij de AH, zegt de pinautomaat steeds dat mijn pas ongeldig is. Ik frons, geef de beste meid wat contant geld en stap met rasse schreden richting pinautomaat op de hoek van de Steenstraat. Ik doe mijn pas erin, om te valideren of er geen geld is afgehaald en/of de pinautomaat van de AH kapot was. Ik toets vervolgens mijn pin-code in, alles dandy, vraag mijn saldo op. Dat ding geeft een error, spuwt een lapje tekst eruit op een papiertje en geeft vervolgens mijn pas niet terug.quote:
quote:
Klootzakken.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik probeer, olijk als immer, te pinnen bij de AH, zegt de pinautomaat steeds dat mijn pas ongeldig is. Ik frons, geef de beste meid wat contant geld en stap met rasse schreden richting pinautomaat op de hoek van de Steenstraat. Ik doe mijn pas erin, om te valideren of er geen geld is afgehaald en/of de pinautomaat van de AH kapot was. Ik toets vervolgens mijn pin-code in, alles dandy, vraag mijn saldo op. Dat ding geeft een error, spuwt een lapje tekst eruit op een papiertje en geeft vervolgens mijn pas niet terug.
Ik vloeken, want ik wist nu nog steeds niet of ik massaal gefraudeerd was (al die tientallen euro's, moet je denken). Dus ik met rasse trappen, aangezien ik op de fiets was, naar huis. De ING-buddy geraadpleegd en vervolgens moeten concluderen dat er geen geld van mijn rekening was afgeschreven.
Ik frons wederom, dit maal dieper dan de vorige maal, en bel de ING. De reden was, en ik citeer: "Er zijn skim-activiveiten plaatsgevonden op een plek waar u gepind heeft, helaas hebben wij hierdoor uit voorzorg uw pas moeten blokkeren. In plaats van u te bellen en alles netjes uit te leggen, laten wij de automaat uw pas opeten en lachen wij in ons vuistje." '
De laatste zin spookte waarschijnlijk in meneer zijn hoofd rond toen hij het uitlegde aan mij.
Bah, nu weer 5 werkdagen wachten.
Je kan als je een afschrift en een identiteitsbewijs als t goed is ook geld opnemen. Als het goed isquote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
OT, wel klote... En als je contanten nou op zijn?
Ik zou best in paniek raken als m'n pas(sen) het niet meer zouden doenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan als je een afschrift en een identiteitsbewijs als t goed is ook geld opnemen. Als het goed is
Ik heb zat liggen als zijnde spaargeld, dat is het probleem niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
OT, wel klote... En als je contanten nou op zijn?
Ach gut.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo heeft m'n vriend eens met een verlopen pas in Duitsland gestaan. Waren ze even vergeten een nieuwe op te sturen
Lolquote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ach gut.![]()
Nu heb ik Loki niet eens in de buurt om te laten betalen, verdulleme.
Ik krijg -wat dat betreft- gelukkig contant uitbetaaldquote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou best in paniek raken als m'n pas(sen) het niet meer zouden doenik heb nooooit contant geld
Ik heb het ook gehad, een paar jaar geleden, en toen nog Postbank. Pas opgegeten bij ABN-automaat op station Arnhem. Ik meteen bellen met mobiel naar nummer wat ik daar in had geprogrammeerd: kreeg zelfde verhaaltje als jij te horen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef MisterChirrel het volgende:
Iemand anders klant bij ING? Mijn pas is vanaf vandaag geblokkeerd omdat er 'skim-activiteiten' hebben plaatsgevonden. Ik denk bij de SNS-Bank pinautomaat op de Hommelseweg.
Eet smakelijk iigquote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik ga koken, en niet van woede. Nog een fijn avond, allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |