Ik vind de trappen om van het perron in de perronhal te komen ook tergend. Nu heb je net zulke sitiuaties als in Utrecht en Zwolle, zo'n trechtervorming die gewoon niet opschiet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Nu hebben ze alleen zo'n minitrappetje waar echt niet alle mensen op de fiets in de spits tegelijk op passen
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik vind de trappen om van het perron in de perronhal te komen ook tergend. Nu heb je net zulke sitiuaties als in Utrecht en Zwolle, zo'n trechtervorming die gewoon niet opschiet.
Ik heb het ook gezien ja, niet echt handig nee, maar is het te voorkomen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik vind de trappen om van het perron in de perronhal te komen ook tergend. Nu heb je net zulke sitiuaties als in Utrecht en Zwolle, zo'n trechtervorming die gewoon niet opschiet.
Het is iets wat je moet zien te vermijden als logitiekist(?). In de spits loopt het gewoon niet goed door, de trappen naar boven gingen naar mijns inziens meestal wel beter.quote:
Ik studeer er niet voor, maar het is vast wel te voorkomen. Persoonlijk zou ik de roltrappen weghalen en de trap breder maken, maar dat is niet echt 'klantvriendelijk'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien ja, niet echt handig nee, maar is het te voorkomen?
Bij perron 6/7 hebben ze twee roltrappen en in het midden een brede trap.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:29 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik studeer er niet voor, maar het is vast wel te voorkomen. Persoonlijk zou ik de roltrappen weghalen en de trap breder maken, maar dat is niet echt 'klantvriendelijk'.
Weet ik, daar stap ik ook altijd uit, ze kunnen 1 roltrap maken en die laten wisselen tussen standen (omhoog/omlaag).quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij perron 6/7 hebben ze twee roltrappen en in het midden een brede trap.
Hmnee, in Utrecht wisselen ze wel eens van richting en in Amersfoort gaan ze zelfs alleen maar omhoog (richting hal).quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef _Loki het volgende:
Is het niet te druk daar om het te laten wisselen?
Wij hadden het laatst voor het stoplicht dat iemand met zijn bumper op de trekhaak zat. Vriend vet springen op zijn achterbumper om m los te krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 07:37 schreef voodoolady het volgende:
Inderdaad, alleen ik hoefde niet weg dus hij heeft zelf een stuk van zijn nummerplaat eraf gereden.wat een sukkel dat moet je toch horen en dan laat je je auto toch niet staan?
Ben ik de enige die de nieuwe fietsenstalling/station combinatie niet zo'n verbetering vindt? Het scheelt mij maar 2 minuten.
Hahaha dat had iemand voor me in de rij bij het stoplicht bij rijlesquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij hadden het laatst voor het stoplicht dat iemand met zijn bumper op de trekhaak zat. Vriend vet springen op zijn achterbumper om m los te krijgen
whehehehehehequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:40 schreef _Loki het volgende:
[..]
Hahaha dat had iemand voor me in de rij bij het stoplicht bij rijlesBij dat héle drukke kruispunt bij het willemsplein, aan de andere kant van het spoor.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef _Loki het volgende:
Mijn vader laatst ook trouwens, toen iemand anders reed, in de file. Die wilde 'm er wel afhalen op de vluchtstrook, scheurt die hele bumper af.What fun.
En in de toekomst loop je vanuit de fietsenstalling direct de tunnel inquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben wel blij met het nieuwe stationik stalde m'n fiets altijd bewaakt, en voor mij scheelt het dus echt veel tijd en trappen
Really?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:12 schreef Temlin het volgende:
[..]
En in de toekomst loop je vanuit de fietsenstalling direct de tunnel in
Jahquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef Temlin het volgende:
Het grootste gemis is wel dat er geen afvalbakken in de tunnel zijn
[..]
Jahmaar dan moet eerst de centrale hal af zijn.
Ga naar de Expo van de Artez.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Blijkbaar, nu zit ik me hier te vervelen
kan me voorstellen. Dat heb ik ook een tijdje gedaan toen mijn fiets gestolen was en ik een ov-fiets gebruikte, was geen pretje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben wel blij met het nieuwe stationik stalde m'n fiets altijd bewaakt, en voor mij scheelt het dus echt veel tijd en trappen
onee, toch nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:30 schreef Vork het volgende:
Ben je er (nog) rond half 11? Want dan kom ik nog wel even langs.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:29 schreef _Loki het volgende:
Ik zwaai wel even vanuit m'n slaapkamerraam.
Neequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:35 schreef _Loki het volgende:
Dat kan jij niet, jij woont niet op hommelstraat 79.
Nicequote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:49 schreef tliciouz het volgende:
Ik mag niet te hard juichen maar heb maandag een bezichtiging!
+1.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef voodoolady het volgende:
Kaartjes gekochtbinnen 6 minuten waren alle staanplaatsen al uitverkocht. Ik geloof er niks van, wat een waardeloos systeem
Waarvoor?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef voodoolady het volgende:
Kaartjes gekochtbinnen 6 minuten waren alle staanplaatsen al uitverkocht. Ik geloof er niks van, wat een waardeloos systeem
Oh, heb ik al gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Rammstein, neem ik aan. Anders +1'de ik voor niets.
De show die ze weggeven is briljant, zelfde verhaal voor Die Antwoord, de muziek isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |