Lieke van Lexmond hoort niet in dat rijtje thuis.quote:De GTSTCourant seizoenstournament 2010-2011
Beste actrice
- Marjolein Keuning
- Caroline de Bruijn
- Lieke van Lexmond
niet zo homofoob hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
Beste verhaallijn
- De liefde tussen Edwin en Lucas
- Wiet versus Nina
- De moord op Rutger Goedhart
Beste scène
- Edwin vertelt verliefd te zijn op Lucas
- Wiet schiet Janine neer op de bruiloft van Nina
- Rutger laat Laura voor het altaar staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
Beste verhaallijn
- De liefde tussen Edwin en Lucas
- Wiet versus Nina
- De moord op Rutger Goedhart
Beste scène
- Edwin vertelt verliefd te zijn op Lucas
- Wiet schiet Janine neer op de bruiloft van Nina
- Rutger laat Laura voor het altaar staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaar ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo hoeft het dus niet eens bedoeld te zijn hè
Was ook meer bedoeld voor andere lezers, een tijdje geleden werden we ineens overspoeld met users die hier nooit reageren en overal homofobie in wilden zien, die mensen vind ik soms nog erger dan homofoben zelfquote:
En ik blijf erbij dat Lucas zelf even zo'n persoon was na dat incident met Anton.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was ook meer bedoeld voor andere lezers, een tijdje geleden werden we ineens overspoeld met users die hier nooit reageren en overal homofobie in wilden zien, die mensen vind ik soms nog erger dan homofoben zelf
Net als Sjoerd, Bianca en Edwin op een gegeven moment. Sjoerd die Anton gewoon een flinke mep op zijn smoel gaf alleen omdat Anton Lucas hakkelend voorstelde aan een oude buurman en dat het hele gezin daarna nog eens superwoest op Anton werd en Bianca zelfs wilde gaan scheiden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef Frey het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat Lucas zelf even zo'n persoon was na dat incident met Anton.
ik hoorde Lucas toch duidelijk "Pak Wiet" zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Of niemand heeft Wiet herkend in het donker.
Janine heeft haar zeker gezien, en ook superspeurneus Jack kan er niet om heenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Of niemand heeft Wiet herkend in het donker.
GMTAquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Frey het volgende:
Barbara is zonder twijfel het meest afgrijselijke monster wat ooit rondgelopen heeft in Meerdijk.
Ja, en wij maar denken dat de hele cliff (weer) uit was gelekt, terwijl dat dus NIET zo wasquote:Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Frey het volgende:
De cliff foto van dit jaar was best misleidend, maar op een positieve manier. We verwachtten allemaal een schietpartij en er werd maar 1 schot gelost. Het instorten van de tent was de verrassing.
er zijn sowieso 2 mensen door een kogel geraakt, Janine en de man in het witte pak (zie screenshot)quote:Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Frey het volgende:
De cliff foto van dit jaar was best misleidend, maar op een positieve manier. We verwachtten allemaal een schietpartij en er werd maar 1 schot gelost. Het instorten van de tent was de verrassing.
Het zou ook best een lichtblauw pak kunnen zijn, oftewel Lucas.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zijn sowieso 2 mensen door een kogel geraakt, Janine en de man in het witte pak (zie screenshot)
Het is Lucas, aangezien Ferry Doedens de soap in de eerste week van het nieuwe seizoen voor 5 weken verlaten zalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zou ook best een lichtblauw pak kunnen zijn, oftewel Lucas.
Er zat namelijk wat blauwe gloed over de beelden heen.
Of Edwin. Of Noud. Of Nick. Die hadden allemaal lichte pakken aan.
Jep, maar er vallen toch meer gewonden en minstens één dode? Dus het hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Het is Lucas, aangezien Ferry Doedens de soap in de eerste week van het nieuwe seizoen voor 5 weken verlaten zal
Maar dat die makers het plaatsten onder 'de lieve, rechtvaardige moeder die voor haar idealen vecht en haar onredelijke, leugenachtige man even goed op zijn plaats zet'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Frey het volgende:
Vooral ook toen Anton op zijn manier zijn best deed om het te accepteren, maar het Lucas niet snel genoeg ging. Riep hij alles even rond in een hal vol patiënten. Edwin werd terecht boos en vervolgens vluchtte Lucas met een janksmoel naar huis om daar te vertellen dat Anton weer tussen hen zat te stoken.![]()
![]()
En Barbara... Zij en Jef waren toen uit elkaar omdat ze vreemd was gegaan met Wout. Toen kwam uit dat Robert Charlie had aangereden en dat Jef dat al wist. Ging ze dat gebruiken om alles weer recht te breien en dat Jef anders maar op moest donderen uit zijn eigen huis. Nog geen week daarna kwam uit dat Robert de vader was van Sil en dat Barbara dat al wist. Maar daar mocht Jef niets van zeggen, want Barbara werd meteen weer boos.
Barbara is zonder twijfel het meest afgrijselijke monster wat ooit rondgelopen heeft in Meerdijk.
waarom droeg Danny geen licht pakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zou ook best een lichtblauw pak kunnen zijn, oftewel Lucas.
Er zat namelijk wat blauwe gloed over de beelden heen.
Of Edwin. Of Noud. Of Nick. Die hadden allemaal lichte pakken aan.
quote:
Ik ben voorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Danny zou wel best het personage kunnen zijn dat doodgaat, dat zou me niks verbazen. Ik zal er niet rouwig om zijn.
Ik ben het zowaar eens met u eens mevrouw Paon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Danny zou wel best het personage kunnen zijn dat doodgaat, dat zou me niks verbazen. Ik zal er niet rouwig om zijn.
Ik ook. En een non personage zal het blijven ook. Zou niet weten, wat voor verhaallijn ze voor hem nog kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben voorecht wat een non personage is dat zeg
Ook typisch ook voor gtst hoe ze hem hebben veranderd . Voor hij in beeld kwam ging het over de mysterieuze schrijver die de wereld rond trok dus ik verwachte een soort van Daniel Daniel personage . Nu is het een mooiboy airhead die werkt als klusjesmanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ook. En een non personage zal het blijven ook. Zou niet weten, wat voor verhaallijn ze voor hem nog kunnen bedenken.
Maar ook ik denk, dat het Lucas is die geraakt werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |