Mee eens, inderdaad erg mooi. Heeft een Fok!ker dat gemaakt of..? De huidige leader doet helaas ernstig afbreuk aan de seriequote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
En nog even een derde post erachteraan:
Hij werd in het vorige topic al geplaatst, maar serieus, deze is briljant. ALLES klopt. Zelfs het shot van een wandelende Jef rechtsonder als tweede. Doet me denken aan het shot van laura die over het strand liep wat jarenlang in de leader heeft gezeten.
En uiteraard kan Charlie in de leader niks anders dan haar lippen stiften...
Eerlijk gezegd vind ik 'm niet briljant. Hij is wel mooi, daar niet van, maar het geeft gewoon niet dezelfde feeling als het échte "fotoboek".quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
En nog even een derde post erachteraan:
Hij werd in het vorige topic al geplaatst, maar serieus, deze is briljant. ALLES klopt. Zelfs het shot van een wandelende Jef rechtsonder als tweede. Doet me denken aan het shot van laura die over het strand liep wat jarenlang in de leader heeft gezeten.
En uiteraard kan Charlie in de leader niks anders dan haar lippen stiften...
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij waren hun op de verjaardag van Nina met de gasexplosie.
Krijgen ze de uitnodiging voor het huwelijk:
"Zeg, een uitnodiging voor het huwelijk van Nina en Noud!"
"Huwelijk? Nina en Noud? WTF?!"
"Ja, uit het oog, uit het hart hè?"
"En nu willen ze opeens dat we komen?"
"Ja... 'Jullie zijn van harte uitgenodigd'."
"Zeg, zit Nina eigenlijk nog in die rolstoel?"
"Geen idee, ik heb haar al een hele tijd niet gezien."
"En Noud zat toch bij de Kangoeroes?"
"Yep."
"Hm, vreemd. Ik ben trouwens bang dat ik niet ga."
"Hoezo niet?"
"Nou, gezien Nina's vorige party's, ben ik mijn leven niet zeker."
"Gasexplosies, steekpartijen, bitchfights, hartaanvallen, in brand staande panden..."
"Weet je wat? Ik bel af."
"Oh, wil je dan zeggen dat ik ook niet kan? Verzin maar wat."
Etcetera
Wie?quote:Thijs Willekes fan van GTST sinds homo-incident
Beautycoach Thijs Willekes is sinds de homoverhaallijn tussen Lucas en Edwin, wat voor veel commotie zorgde bij kijkers, weer vaste kijker van GTST. Dat zegt Willekes voor de camera van Novum Nieuws.
'Sinds dat homo-incident ben ik weer eens gaan kijken en binnen een week zat ik er weer helemaal in', zegt de bekende Nederlander. Nu GTST met zomerstop is, zegt hij de soap ook te gaan missen.
Hij betreurt het vertrek van Lieke van Lexmond uit de soapserie. 'Zij is een essentieel onderdeel geweest van Goede Tijden, maar tegelijkertijd moet je ook op het juiste moment ergens mee stoppen. Vanuit haar kant is het heel goed om te zeggen: ik ga iets anders doen.' Hoe Van Lexmond de soap moet verlaten, weet Willekes niet precies. 'Ik hoop dat ze lesbisch wordt. En daarna moet er iets geks gebeuren, waardoor ze ooit weer terug kan keren.'
Eerlijk gezegd vind ik het falend dat sommige mensen op iets onzichtbaars zitten:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens blijf ik het falend vinden dat ze nu bij een RE-RE-release dat GTST-logo niet even fotoshoppen en dan het -en van goede tijdEN niet even omhoog schuiven, zoals het er sinds seizoen 2 uitzag.
Een of andere gast die ook de ICI Paris XL-radioreclames inspreektquote:
He jammer, had net een verhaallijn bedacht omtrent de exit van Edwin...quote:
geen idee eigenlijkquote:En waarom speculeren we hier in spoilers. even als de screeenshots de aflevering is al geweest.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het falend dat sommige mensen op iets onzichtbaars zitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
He jammer, had net een verhaallijn bedacht omtrent de exit van Edwin...
Edwin overleefd de schietpartij niet, Lucas is kapot van verdriet en gaat terug naar NY om bij te tanken en om bij zijn vader te zijn.
Echter blijft Lucas Meerdijk en het graf van Edwin missen, dus komt hij terug.
Om zijn verdriet te verwerken gaat hij in therapie bij Nick (die in de inrichting een opleiding voor hulpverlener heeft gevolgd) die eigen praktijk (a la dr. Rossi) heeft geopend.
Charlie is ook een cliënte, Charlie blijkt 1 of andere persoonlijkheidsstoornis te hebben... en kan hier maar moeilijk mee omgaan.
Nick is het gezeur en gezuig van Charlie meer dan zat, hij heeft sinds kort een nieuwe liefde, en Charlie blijft maar zeuren dat de nieuwe vriendin niet goed voor Valentijntje zorgt.
Om van het gezeur af te zijn geeft Nick haar medicijnen waardoor Charlie nog verder doordraait.
Uiteindelijk pleegt Charlie zelfmoord door een overdosis
Ik ook nietquote:[..]
geen idee eigenlijk
Bij de schatkist-boxen van seizoen 1 en 2 was dat niet het geval, en hier welquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens is de rechterarm van Yorick van Wageningen ook geamputeerd op de foto van de nieuwe box van seizoen 1
Geen idee... Kent Nina ene Ben Veerman?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:38 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Was hij ook een van de vrienden op Nina's feestjes?
Nina kent toch iedereen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee... Kent Nina ene Ben Veerman?
Wat is dat voor gate hoes geen Ludwin geen Danny (sop) En zelfs geen Charlie de beste van gtst staan er niet op wat is dit een nep gtst ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het falend dat sommige mensen op iets onzichtbaars zitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij seizoen 1 de rij van Marc de Waal tot Nico Stenders en bij seizoen 2 Arnie, Tim en Helen.
DAT is falend
IDD!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:10 schreef Fleur101 het volgende:
Toch klopt het niet hoor. Lucas had een lichtblauw pak aan en Edwin een wit pak!
Tja, maar daar is niets aan te doen. Net als de audio van s1: in Monoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ach ja. Zolang de kwaliteit van de afleveringen er maar op vooruit gaat. Zover ik me kan herinneren waren enkele afleveringen uit seizoen 1 echt heel slecht gecomprimeerd. Met name de ontmaskering van Linda die niet zelf het liedje van The girl next door zingt (Bij dat feestje in die platenstudio) was het echt heel pixelig. Zonde.
Toch is Ludo sindsdien ook enorm veranderd, toen klierde hij weleens om het klieren. Dit stopte pas enigzins nadat Nina was geboren en al helemaal toen Stefano in de serie kwam. Pas sindsdien is hij zich een beetje als een godfather gaan profilerenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
En toen kwam meneer Sanders van de bank de boeken controleren.
Toen zei ik nog tegen een kameraad van mij 'Dat is een tijdelijk bijfiguur en wordt geen vast personage'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
En toen kwam meneer Sanders van de bank de boeken controleren.
Jimmy Geduld was toch een tijdje zwaar aan de drugs en zat in een afkick kliniek.,quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel grappig om te zien dat Arthur Peters oftewel Jim Geduld (geen Jimmy meer) tegenwoordig makelaar is
http://nl.linkedin.com/pub/jim-geduld/25/802/a70
En Antoinette van Belle die Stefanie vertolkte is vandaag de dag yoga instructrice:
http://www.atalantacenter.com/pagina/ons_team
(Naar onder scrollen)
Ga je naar dat event?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Dit heb ik lang niet meer meegemaakt dat ik na amper 4 dagen alweer wens dat de zomerstop voorbij was. Kan niet wachten tot 27 augustus
Jefquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef LetsGame het volgende:
Ik had ooit Jef. the Movie geupload:
DEEL 1:
DEEL 2:
Lieke van Lexmond hoort niet in dat rijtje thuis.quote:De GTSTCourant seizoenstournament 2010-2011
Beste actrice
- Marjolein Keuning
- Caroline de Bruijn
- Lieke van Lexmond
niet zo homofoob hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
Beste verhaallijn
- De liefde tussen Edwin en Lucas
- Wiet versus Nina
- De moord op Rutger Goedhart
Beste scène
- Edwin vertelt verliefd te zijn op Lucas
- Wiet schiet Janine neer op de bruiloft van Nina
- Rutger laat Laura voor het altaar staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
Beste verhaallijn
- De liefde tussen Edwin en Lucas
- Wiet versus Nina
- De moord op Rutger Goedhart
Beste scène
- Edwin vertelt verliefd te zijn op Lucas
- Wiet schiet Janine neer op de bruiloft van Nina
- Rutger laat Laura voor het altaar staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaar ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo hoeft het dus niet eens bedoeld te zijn hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |