Tja, maar daar is niets aan te doen. Net als de audio van s1: in Monoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ach ja. Zolang de kwaliteit van de afleveringen er maar op vooruit gaat. Zover ik me kan herinneren waren enkele afleveringen uit seizoen 1 echt heel slecht gecomprimeerd. Met name de ontmaskering van Linda die niet zelf het liedje van The girl next door zingt (Bij dat feestje in die platenstudio) was het echt heel pixelig. Zonde.
Toch is Ludo sindsdien ook enorm veranderd, toen klierde hij weleens om het klieren. Dit stopte pas enigzins nadat Nina was geboren en al helemaal toen Stefano in de serie kwam. Pas sindsdien is hij zich een beetje als een godfather gaan profilerenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
En toen kwam meneer Sanders van de bank de boeken controleren.
Toen zei ik nog tegen een kameraad van mij 'Dat is een tijdelijk bijfiguur en wordt geen vast personage'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
En toen kwam meneer Sanders van de bank de boeken controleren.
Jimmy Geduld was toch een tijdje zwaar aan de drugs en zat in een afkick kliniek.,quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel grappig om te zien dat Arthur Peters oftewel Jim Geduld (geen Jimmy meer) tegenwoordig makelaar is
http://nl.linkedin.com/pub/jim-geduld/25/802/a70
En Antoinette van Belle die Stefanie vertolkte is vandaag de dag yoga instructrice:
http://www.atalantacenter.com/pagina/ons_team
(Naar onder scrollen)
Ga je naar dat event?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Dit heb ik lang niet meer meegemaakt dat ik na amper 4 dagen alweer wens dat de zomerstop voorbij was. Kan niet wachten tot 27 augustus
Jefquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef LetsGame het volgende:
Ik had ooit Jef. the Movie geupload:
DEEL 1:
DEEL 2:
Lieke van Lexmond hoort niet in dat rijtje thuis.quote:De GTSTCourant seizoenstournament 2010-2011
Beste actrice
- Marjolein Keuning
- Caroline de Bruijn
- Lieke van Lexmond
niet zo homofoob hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
Beste verhaallijn
- De liefde tussen Edwin en Lucas
- Wiet versus Nina
- De moord op Rutger Goedhart
Beste scène
- Edwin vertelt verliefd te zijn op Lucas
- Wiet schiet Janine neer op de bruiloft van Nina
- Rutger laat Laura voor het altaar staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Frey het volgende:
Beste verhaallijn
- De liefde tussen Edwin en Lucas
- Wiet versus Nina
- De moord op Rutger Goedhart
Beste scène
- Edwin vertelt verliefd te zijn op Lucas
- Wiet schiet Janine neer op de bruiloft van Nina
- Rutger laat Laura voor het altaar staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaar ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo hoeft het dus niet eens bedoeld te zijn hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |