Dan ben ik er ook bij. Kon niet komen door nachtwerkquote:Op maandag 11 juli 2011 02:31 schreef Snuf. het volgende:
Als Mono die meet zet in Roffa zijn lama en ik ook weer van de partij
Volgend jaar als ik op mezelf woon in Rotterdam (misschien samen in een appartement met lama jwt ) dan organiseren we ook een meet
Was je aanwezig op de meet? Nee he? Dan krijg je ook geen pics te zien.quote:
Ik was er niet maar heb ze inmiddels welquote:Op maandag 11 juli 2011 02:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Was je aanwezig op de meet? Nee he? Dan krijg je ook geen pics te zien.
Lucky you.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik was er niet maar heb ze inmiddels wel
Ik heb tegen mijn chef gezegd dat ik er echt niet kon zijn dus ik had vrijquote:Op maandag 11 juli 2011 02:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook bij. Kon niet komen door nachtwerk.
Heyquote:Op maandag 11 juli 2011 03:04 schreef mr-green het volgende:
Nog steeds onderweg naar huis... dit weekend ongeveer een kwartier geslapen..
Wat had je vandaag dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:04 schreef mr-green het volgende:
Dat wordt heerlijk slapen straksquote:Op maandag 11 juli 2011 03:04 schreef mr-green het volgende:
Reizen na een meet is altijd kut, zelfs de rit naar huisquote:Op maandag 11 juli 2011 05:20 schreef mr-green het volgende:
Thuiswas wel tof festival in Duitsland maar het reizen was kut... zeker na een meet
Ik ga denk ik zo nog even een uurtje op bed liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 07:12 schreef Ezechielk het volgende:
Man, ik ben nog steeds brak als de tyfus.
Maar de Cola heeft je gered?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens props voor mij dat Ez en Mono veilig thuis zijn gekomen!
De laatste 3 kwartier ongeveer zat ik te knikkebollen achter het stuur enz
Ik lust geen colaquote:
Toepasselijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust geen cola![]()
Ik had taksi in de auto
Willemquote:Op maandag 11 juli 2011 09:31 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb vannacht over Willen Kanon gedroomd.
Nou blijkt dat die held in Rotterdam Zuid woont/woonde, weet niet of 'ie nog leeft.
Dit kan geen toeval zijn.
Ghehequote:
5 euroquote:Op maandag 11 juli 2011 09:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ook! Let the bidding wars begin!
Tieten!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Bod genoteerd! Te weinig om mijn integriteit te verkopen though.
Wacht even, ik doe ze even afkoppelenquote:
Dit klinkt als fake!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht even, ik doe ze even afkoppelen
Wedden dat ik er meer hebquote:
Nee ik word gewoon altijd mishandeld door Ez.quote:
Ook gewoon op de meest vreemde plekken hequote:
Omg die blauwe plek op je armquote:
Die valt nog meequote:Op maandag 11 juli 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omg die blauwe plek op je arm
Gaan de foto's van Watertornado al rond enzo![]()
Of is dat nog niet gelukt?
Als iemand er iets van zegt heel bang zeggen, nee nee mijn vriend slaat me nietquote:Op maandag 11 juli 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die valt nog mee![]()
Mn andere arm zit gewoon een bult op zo hard sloeg Ez me daar![]()
Ik heb vanmiddag een begrafenis en ik zit er dan bij alsof ik net ben mishandeld
Ik heb geen vriendquote:Op maandag 11 juli 2011 10:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als iemand er iets van zegt heel bang zeggen, nee nee mijn vriend slaat me nietEn dan huilend in elkaar storten! Whahahahaha
Je hebt altijd baas boven baas hequote:Op maandag 11 juli 2011 10:20 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb vandaag vrij. Trek zo een biertje los
Vanavond feest, morgen feest, woensdag rustdag, donderdag feest, vrijdag feest.
Fucking hell, mijn lever wat doe je
Ik vind het wel heeeeeeeeeeeeeeeeel lief van jequote:Op maandag 11 juli 2011 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn god. Om 5 uur opstaan na zo'n weekend doe ik dus echt NOOIT meer.
Ik word godverdomme altijd om 08:00 wakker en wil dan weer gaan slapen, dat lukt dan nooit.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
Tering, ik heb brak geslapen, ik werd gewoon zomaar voor 12 uur wakker. Jullie hebben heel mijn ritme verpest, voor 12 uur 's middags wakker worden kan gewoon echt niet.
Het was zo verbrand dat je organen gewoon kapot zijn gegaanquote:Op maandag 11 juli 2011 12:53 schreef heloef het volgende:
Ik heb al sinds zondag een maagzweer van dat BBQ voedsel.
Keihard hakken helpt goed tegen katers.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kater begint al aardig af te nemen ondertussen
Die was gisteravond al weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kater begint al aardig af te nemen ondertussen
Beetje teleurstellend dat je nog kon praten sowiesoquote:Op maandag 11 juli 2011 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Die was gisteravond al weg.
Heb ik dan echt zo weinig gedronken?
Ik was er best wel blij mee eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend dat je nog kon praten sowieso
Ik heb het er weer opzitten voor vandaag, maar had het vanochtend wel zwaarquote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef mr-green het volgende:
hoppa en weer aan het werk... (heb alleen het gevoel dat ik zo dood neer val...)
Volkomen normaal.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Is het normaal dat ik sinds de meet al 4x heb zitten kakken?
Die heb ik ook nog niet gezien, waren er ook aardig wat (800MB ofzo..?).quote:
Hoeveel emmers heeft hij volgekotst?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet.
Heeft iemand hem al ergens gezien, of zou ie ondertussen vergroeid zijn met de plee?
Mwah, het was meer het trappetje om het balkonnetje op en af te gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoeveel emmers heeft hij volgekotst?
ja hoiquote:Op maandag 11 juli 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Is het normaal dat ik sinds de meet al 4x heb zitten kakken?
In het cafequote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes uit rotterdam. Ez en ik zijn hier voor de meet part II. Waar zijn jullie?
Van mijn weekend aan het genieten.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes uit rotterdam. Ez en ik zijn hier voor de meet part II. Waar zijn jullie?
Thuis, brak, slapendquote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij nichtje zag ik er brak uit blijkbaarquote:Op maandag 11 juli 2011 16:59 schreef mr-green het volgende:
ik moet zeggen dat ik mij niet brak meer voel. Gisteren was het ook wel even doorbijten om 8 uur s'ochtends maar na je eerste bier ben je dat ook weer snel vergeten
Kan ik wel inkomen jaquote:Op maandag 11 juli 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben meteen doorgereden naar het cafe en tot 24 uur gewerkt, was kapot
Nee ik had onderweg al wel door dat het zwaar zou gaan worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kan ik wel inkomen jaMan ik zat in de auto en bloeide helemaal weer op.
Totdat ik thuis was
Ik heb alle andere weggebruikers heel gelaten.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kan ik wel inkomen jaMan ik zat in de auto en bloeide helemaal weer op.
Totdat ik thuis was
Wat een pussies hè? Ik was gisterochtend even niet heel vlot, maar dat kwam meer door het slaapgebrek.quote:
En wat denken de mensen dan..... iemand met een zonnebril op in de metro..... die is vast op d'r oog gemept door d'r vent.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij nichtje zag ik er brak uit blijkbaar
Toen ze het vroeg heb ik direct mijn zonnebril opgezet
het zonnetje scheenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:44 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat denken de mensen dan..... iemand met een zonnebril op in de metro..... die is vast op d'r oog gemept door d'r vent.
Pics zijn er al...... maar alleen voor hen die aanwezig waren.quote:
Hierquote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit hier in de tuin, en ik mis wat. Waar is mijn bier Samzz?
Wat liefquote:
We missen jequote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier.
[..]
Wat lief. Hoe is het met je?
Oh, echt?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We missen je
Ik ben altijd lief. En nog steeds licht brakjes. Een wekker om 5 uur was geen verstandig plan.
hmm, kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We missen je
Ik ben altijd lief. En nog steeds licht brakjes. Een wekker om 5 uur was geen verstandig plan.
Dank u, jij ookquote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt?Ik jullie ook, jullie zijn leuk
!
Maar, waarom die wekker zo vroeg?
Goed, die rijdt nog steeds op de zelfde fles water.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, kan ik me voorstellen.
hoe is het met george gegaan trouwens?
Ja dat krijg je als je lief bent voor hupsjes.quote:
Nou, dat mag na al die mishandelingen ook welquote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je lief bent voor hupsjes.
Wat bedoel je? Troep enzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
De tuin van Myraela ziet er nog steeds hetzelfde uit
Moest je weer roken?quote:
Haha nee, cassis is gewoon baasquote:
En van c_a.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
er zijn alleen nog maar foto's van snuf?
hoe kom ik daar aan?quote:
En wat voor eenquote:
Daar heb ik ook last van.quote:
Scheelt dat ik morgen ook nog vrij ben.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
TE goed eigenlijk.
Mja, en ik moet weer werken.quote:
Ik heb je anders wel lekker zien slapen in de tuin, ik vroeg me af of je niet in coma wasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar dat gaat even niet.
Morgen uitslapenAlle gemiste slaap van van 't weekend inhalen
.
Nee, nu 11 uur beginnenquote:
De volgende meet is in zijn kroeg.quote:
Ja, schattig hequote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel lekker zien slapen in de tuin, ik vroeg me af of je niet in coma was
Dat is al een stuk beter.quote:
En ook het laatste wat daar gebeurt.quote:[..]
De volgende meet is in zijn kroeg.
Dan slaap ik nogquote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, nu 11 uur beginnen
[..]
De volgende meet is in zijn kroeg.
De bedenkelijke blik zondag sprak inderdaad boekdelen.quote:
Heel blij was ie er niet meer mee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De bedenkelijke blik zondag sprak inderdaad boekdelen.
Als zoiets echt op poten gezet kan worden kom ik met een masker en een sinterklaaspak oid.quote:
Was een garp van mij maar newbie114 gaat er werk van makenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me wel te doen, maar behoorlijk kostbaar.
i'll be there, mits goeie locatie.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was een garp van mij maar newbie114 gaat er werk van maken
Teringquote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb sinds zaterdagochtend zo'n 900 km gereden
Ik wil ook bierquote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
TE goed eigenlijk.
Waar zit je nou man -_-quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TeringEn dat alleen binnen een klein stukje Nederland.
Dan heb ik de bijna 300 km van de vrijdag nog niet eens meegeteldquote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TeringEn dat alleen binnen een klein stukje Nederland.
hihi, huppelquote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik de bijna 300 km van de vrijdag nog niet eens meegeteld
Mijn ritje NL van afgelopen weekend:quote:Op maandag 11 juli 2011 23:26 schreef JJH het volgende:
Voor mij bleef het bij 320 ofzo voor dat retourtje Roffa.
hihihhi waar danquote:Op maandag 11 juli 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ritje NL van afgelopen weekend:
Emmen >> Lelystad>> Purmerend >> Rotterdam >> Lelystad
>> Purmerend >> Papendrecht >> Rotterdam >> Purmerend >> Emmen.
Ja ja Eggs ik was in papecity vandaag
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
?? Vrouw![]()
MSN flipte maar ik kom zo wel weer ff online.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ritje NL van afgelopen weekend:
Emmen >> Lelystad>> Purmerend >> Rotterdam >> Lelystad
>> Purmerend >> Papendrecht >> Rotterdam >> Purmerend >> Emmen.
Ja ja Eggs ik was in papecity vandaag
Begraafplaats. Tante was overleden afgelopen dinsdagquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begraafplaats. Tante was overleden afgelopen dinsdag
Dank je.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je als man al scoort als je je hand op het been van een vrouw legt terwijl die vrouw druk bezig is met een andere man?![]()
Echt faalhaas
Hier zit een verhaal achter, lets hear it.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je als man al scoort als je je hand op het been van een vrouw legt terwijl die vrouw druk bezig is met een andere man?![]()
Echt faalhaas
Jofu riep gisteren in singles dat hij had gescoord, hij liet het overkomen alsof hij een trio had gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier zit een verhaal achter, lets hear it.
Nee, dat heeft ie niet geroepen!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu riep gisteren in singles dat hij had gescoord, hij liet het overkomen alsof hij een trio had gehad.
Hij zat heel sneu met een trillend handje op het been van iemand en zij was juist druk met iemand anders. Ze deed zelfs nog een kussen tussen haar en jofu. Geen idee of ze dat bewust deed of niet.
Hoe dan ook. Dat is dus geen scoren
Ik ga even terugzoeken!quote:
Ik hou wel van je hoorquote:
Deze post heeft mij doen besluiten nogmaals naar de koelkast te wandelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan trek ik nu een biertje open!
Ik heb dat verdiend!
En daarna ga ik slapen want ik ben kapot!
Ik nam 1 slok en besloot dat het een slecht plan was van mijquote:Op maandag 11 juli 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze post heeft mij doen besluiten nogmaals naar de koelkast te wandelen.
Ik heb nu een verse Warsteiner naast me staan.
Nu wil je meer?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nam 1 slok en besloot dat het een slecht plan was van mij
Ik heb met twee meisjes tegelijk gepraat!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens ook gescoord
Ik heb met een meisje gepraat hihihihihi
Er zat een vrouwmens aan mijn tieten.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens ook gescoord
Ik heb met een meisje gepraat hihihihihi
Diep respect manquote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb met twee meisjes tegelijk gepraat!
je zoon meenemen naar een fok meet. da's niet zo slim.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hebben er allemaal tegen mijn zoon gezegd dat hij ook een FOK!account moet nemen?
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Diep respect man
Lukte het nog een beetje, het schijnt dat je flink je mannetje moet staan als je er 2 tegelijkertijd doet.
Bart, Mono.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hebben er allemaal tegen mijn zoon gezegd dat hij ook een FOK!account moet nemen?
heb je ook aan hun tietjes mogen friemelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!
Meld jezelf aan bij de 'Wie praat met wie' lijst!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!
Het kon even niet anders door omstandighedenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je zoon meenemen naar een fok meet. da's niet zo slim.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meld jezelf aan bij de 'Wie praat met wie' lijst!
Ik niet. Ik heb hem alleen kip op stok gegeven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff dan heb ik een lang lijstje hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Jij wil er een negert van makenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb hem alleen kip op stok gegeven.
Wie sliepen er allemaal bij jou?quote:
Dat kind van jou, zo moet mijn Usain later ook worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil er een negert van maken![]()
Royco had mn zoon iets van 40 euro geboden.
Hij moest wel even in feyenoordshirt naar mij toe komen en zeggen dat ie voor feyenoord was![]()
Mijn zoon weigerde
Deze held.quote:
[..]
Hmm hmmquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye, c_a, zokunen, knetter, ruler en ik
Engel? Carooltje?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hmm
Bella lag naast de kattenbak, samzz naast Bart, Myra in de kelder.
Wie is dan toch die vrouw die door jofu versierd moet zijn
Wat heeft jofu in godsnaam uitgespookt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hmm
hahahahahaha Jofu was lekker bezigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hmm
Niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft jofu in godsnaam uitgespookt?![]()
Leugens.quote:
Engel?quote:
had ik ook wel bij willen zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye, c_a, zokunen, knetter, ruler en ik
Ik lag bijna naast Fayequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
had ik ook wel bij willen zijn
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
had ik ook wel bij willen zijn
Son of a bitch.quote:
Naast Faye, de homo, dat wou ik!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
VH waar heb jij in godsnaam geslapen dan?
Naast Fayequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
VH waar heb jij in godsnaam geslapen dan?
Jazeker, een 1 persoons matras om precies te zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
en volgens mij ook nog op een matras
Naatje is niet jaloers te krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jazeker, een 1 persoons matras om precies te zijn
Niet zo nee, maar met een 2persoons matras zonder kussen.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naatje is niet jaloers te krijgen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we even terug naar het Jofu mysterie
Ik wil het ook wetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we even terug naar het Jofu mysterie
wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gehoord dat ik erectie problemen had die avond ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben het met deze man eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten
Ik heb je al mijn 2 centen gegeven
Waarom deed je dat... ja je weet welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Dat heeft heel de wereld gisteren kunnen horen op de radio.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde enkel over scheurend rubber, godver stop eens met posten, ik moet slapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Jofu heeft gescoord!quote:
God I hope so!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Daarna is ie nog naar buiten verhuisd, daar heeft ie de rest van de nacht gelegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:17 schreef mr-green het volgende:
hahaha ik weet alleen nog maar dat Mono ineens helemaal stond/bezopen in zijn slaapzak in de woonkamer ging liggen
Dan ga ik hem slaan, en dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Misschien heeft ie wel ghb in Bella's drank gestopt en is ie later stiekem naast haar gekropen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Misschien heeft ie wel ghb in Bella's drank gestopt en is ie later stiekem naast haar gekropen
Dan zeg je:quote:
Ik zat pittig in de olie jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:17 schreef mr-green het volgende:
hahaha ik weet alleen nog maar dat Mono ineens helemaal stond/bezopen in zijn slaapzak in de woonkamer ging liggen
Ik ben eruit!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Aaaaahw.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eruit!!
Myra dr kat liep heel raar vanmiddag!!
Ik ben trouwens boos op jouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat pittig in de olie ja
En om even terug te komen op dat verhaal van Jofu...
Ik heb coitus gepleegd, mijn jongeheer weigerde niet. Al was ik lam
Maar ik zie het hem niet doen, coitus plegen.
Wel aan een chick zitten terwijl ze het niet wil en niet weten wanneer je afgewezen word_!
Hou opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eruit!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eruit!!
Ik rolde bijna van de bank af van het lachen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eruit!!
Okquote:
Ik ga jou dat op den msn uitleggen!quote:
Het was dan ook een grapjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ga ik hem slaan, en dat meen ik serieus.
Die had een heerlijk plekje in de keukenquote:
Leugens!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb hem zo ver gekregen dat hij ging blowen 14.gif
14.gifquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb hem zo ver gekregen dat hij ging blowen 14.gif
ik ook, terwijl het niveau echt wanstaltig, walgelijk en droevig is. maar dat komt vooral door monopolyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
Waarom zijn jullie bijna net zo debiel als ik?
Waarom posten jullie nog?
Waarom blijf ik kijken.... ETTERS!
Liefde enzo
Dat was mijn laatste verdenking.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had een heerlijk plekje in de keuken
Mono zijn hossel tips, geniaalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook, terwijl het niveau echt wanstaltig, walgelijk en droevig is. maar dat komt vooral door monopoly
Jij had liever carool willen doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook, terwijl het niveau echt wanstaltig, walgelijk en droevig is. maar dat komt vooral door monopoly
Moeders geloven die fabels ook nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'dat doet mijn zoon niet'
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omg die blauwe plek op je arm
Gaan de foto's van Watertornado al rond enzo![]()
Of is dat nog niet gelukt?
quote:
Ja, foto's zijn ongeveer 762 MB bijelkaar, ik denk erover om ze op ceedee te distribueren, is dat een idee?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gezien, waren er ook aardig wat (800MB ofzo..?).
Man, pijn in mijn slokdarm overal, vandaag ontbeten met shoarma, middag gegeten met een patatje oorlog en avondgegeten met een patatje oorlog en nu met moest ik bloed uit mijn anus spetteren en nu lekt het mijn broekje in.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet.
Heeft iemand hem al ergens gezien, of zou ie ondertussen vergroeid zijn met de plee?
Tip:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, foto's zijn ongeveer 762 MB bijelkaar, ik denk erover om ze op ceedee te distribueren, is dat een idee?
[..]
Man, pijn in mijn slokdarm overal, vandaag ontbeten met shoarma, middag gegeten met een patatje oorlog en avondgegeten met een patatje oorlog en nu met moest ik bloed uit mijn anus spetteren en nu lekt het mijn broekje in.
Meer details plsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, foto's zijn ongeveer 762 MB bijelkaar, ik denk erover om ze op ceedee te distribueren, is dat een idee?
[..]
Man, pijn in mijn slokdarm overal, vandaag ontbeten met shoarma, middag gegeten met een patatje oorlog en avondgegeten met een patatje oorlog en nu met moest ik bloed uit mijn anus spetteren en nu lekt het mijn broekje in.
Jij bent dan best stuk vanbinnen. Uit dat gaatje hoort geen bloed te komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het schijnt dat mannen ook ongesteld kunnen zijn, misschien is WT er een van?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent dan best stuk vanbinnen. Uit dat gaatje hoort geen bloed te komen.
Ik voel me net een wijf in haar redundante bloedafscheidingsweek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent dan best stuk vanbinnen. Uit dat gaatje hoort geen bloed te komen.
Briljant waren die heb daar ademloos naar geluisterd, met Faye als demonstratieobject erbij ook nog.quote:
Het is heul nog geen bedtijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom gaan dit soort reeksen altijd lekker lopen bij bedtijd
Ik weet het niet en wil het niet weten ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het schijnt dat mannen ook ongesteld kunnen zijn, misschien is WT er een van?
(geen idee hoe dat precies zit, maar ik dacht dat dit geen hoax was)
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voel me net een wijf in haar redundante bloedafscheidingsweek.
Ik weet alles nog en heb toch zoveel gemist.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Briljant waren die heb daar ademloos naar geluisterd, met Faye als demonstratieobject erbij ook nog.
sollicitatie morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is heul nog geen bedtijd.
[..]
Ik weet het niet en wil het niet weten ook.
[..]
Gecondoleerd
Ik voel me rond middernacht op mijn autistische hoogtepunt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom gaan dit soort reeksen altijd lekker lopen bij bedtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |